Şey ben bu fici unutmuş olabilirim...
Yine bizim grup bizim evde toplanmıştık ve oturup atıştırmalık ve kahve eşliğinde güzelce sohbet ediyorduk. Çocuklar bir yandan oyun oynuyordu ve gerçekten özlediğim bir ortamdı. Aklıma gelen anı ile kıkırdamıştım
"Off hatırlıyor musunuz, Jisung ve Minho lise son sınıfta tuvalette sevişirken Biyoloji hocasına yakalanmışlardı ve hocaya 'hocam sevişmek de biyoloji ile ilgili değil midir sonuçta? Biz de uygulamalı ders çalışıyoruz.' demişlerdi sonra da adama mantıklı gelmiş olmalı ki hoca 'hmm devam edin o zaman, kolay gelsin çocuklar' diyip çıkmıştı şok olmuştum."
Herkes dediğimle deli gibi kahkaha atmışlardı.
"Ay hatırlatma lütfen. Nasıl yakalanmıştık ya."
"Aşkım sen inlemeni tutamıyordun ayrıca lavaboların orda sevişiyorduk kabine girsek hadi neyse de, yakalanmaya çok müsait bir yerde sevişmiştik."
"Doğru, çok azmıştım."
"Bir de açık açık söylüyor ya."
Jisung sırıtıp bardağını eline aldı ve kahvesinden bir yudum aldı. Herkes eşleri ile ilgilenirken Hyunjin belimdeki elini sıkılaştırdı ve başını boynuma gömüp derin nefes aldı. Bunu sık sık hiç sıkılmadan yapardı. Tam olarak Hyunjin'e döndüm ve bacaklarımı bacaklarının üstünden geçirip boynuma gödüğü başını çektim ve dudaklarımı onunkilerle birleştirdim. İki büyük eli belimi sıkıca kavramıştı. Alt dudağımı, kendi dudakları arasına almış âdeta bir oynuncak gibi oynuyordu. Dillerimizi birleştirmeden önce diğerleri böldü bizi. Ayrılıp başımı onun göğüsüne dayadım ve orada soluklandım. O sırada diğerleri bir şey diyorlardı fakat duymuyordum. Arkamdan Yongjin'in bana seslenmesiyle Hyunjinden tamamen ayrılıp arkamı döndüm.
"Efendim bebeğim?"
"Babacım, ben kardeş istiyorum."
Dediğine şaşırıp kıkırdadım.
"Nerden geldi aklına böyle?"
"Hyunjin babam sormuştu kardeş ister misin diye ben de bilmem demiştim ama şu an istiyorum!"
"Öyle mi?"
"Hmhm, hadi hemen kardeş yapın."
Yongjin'in bilmeden böyle bir şey söylemesi herkesin çok komiğine gitmişti fakat herkes kendini tutuyordu. Oğluma iki dizimin üstünde yaklaştım ve ellerini tuttum.
"Bak bebeğim, kardeş öyle kolay yapılan bir şey değil. Önce sipariş vermemiz lazım, sonra da dokuz ay beklememiz gerek."
"Ne? Niye o kadar uzun ya of. Ben hemen istiyorum."
"Maalesef aşkım."
Yanağına bir öpücük kondurdum ve onu Jimin'in yanına gönderdim. Tekrar Hyunjin'e döndüğümdeyse ona çatık kaşlarla bakıyordum.
"Hep bu çocuğa sen öğretiyorsun böyle şeyleri."
"Ya ama aşkım, böyle bir tane daha bebeğimiz olsa fena olamaz mıydı?"
Bir an düşünmüştüm açıkçası. Yongjin bebekken yanında yoktum. Yeni bir bebeğimiz daha olursa iyi baba olamayacağımdan korkuyordum.
Ben yb atmayalı bir ay olmuş oha neyse ben bir ay daha yokum sanırım hadi bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Why//hyunlix
FanfictionHwang Felix Yongbok kocasını ve yeni doğurduğu oğlunu terk eder 5#hwanghyunjin = 10.09.2023 1#felix = 11.09.2023 3#leefelix = 16.11.2023