Başından beri biliyordum

503 59 6
                                    

Hyunjin

"Hyunjin, Yongjin'e dikkat et ben su alıp geleceğim."

"Tamam hayatım."

Felix bana öpücük atıp arkasını döndü ve gitti. Ben de Yongjin'in yanına gittim. Yongjin salıncağa binmek istemişti fakat salıncak dolu olduğu için onu kaydırağa yönlendirdim. Birkaç kayıştan sonra sıkılıp tahteravalliye (TDK'den baktım HJSFJAHFJ) oturttum karşısına başka bir çocuk oturduğunda onlar eğlenirken izledim onları. Telefonuma bildirim gelmesiyle gözlerimi Yongjin'den çekip telefona baktım. Geri Yongjin'in olduğu tarafa baktığımda orda olmadığını görünce endişelendim.

"Yongjin? Oğlum?"

Etrafıma bakınmıştım fakat yine görememiştim. Telaşla parkın her yerine bakmaya başladım. Onu bir ağacın altında yanında bir kız çocuğuyla gördüğümde derin bir nefes verdim.Beni görünce koşarak gelip sarıldı. Çömelip onun boyuna geldiğimde ben de ona sarıldım. Yüzüne bakmak için ayrıldığımda ağladığını gördüm.

"Oğlum, neden ağlıyorsun?"

"Baba, Felix babam nerde? Bizi yine mi bıraktı uzun zamandır gelmedi."

O sırada arkasından Felix geldi ve Yongjin'in dediklerini duymuş olmalı ki sıkı bir şekilde Yongjin'e  sarıldı ve o da ağlamaya başladı. ikisi sarılıp ağlaşırken ben de onlara sarıldım.

"Sizi şapşallar kesin ağlamayı."

Gülerek ayrıldığımızda ikisinin de gözyaşlarını sildim ve gözlerine öpücük kondurdum. Tam kalkıp gidecekken ağacın oradaki küçük kızın hala orda olduğunu ve bizi izlediğini gördüm.

Küçük kızın yanına gittim ve onun boyuna gelebilecek şekilde çömeldim

"Ailen nerde?"

"Bilmiyorum. Eğer kaybolursam buraya gelmemi söylemiştiler"

"Seninle beklememi ister misin?"

Küçük kız kafa salladığında Felix ve Yongjn'e gidip oyun oynamalarını söylemiştim. Bir süre sonra yanımıza doğru bir kadın koşarak gelip küçük kıza sarıldı.

"Violet bir daha elimi bırakma."

"Üzgünüm anne."

Kadın kızdan ayrılıp bana baktı.

"Siz kimsiniz? Kızımın yanında ne işiniz var?"

"Bu kız burda tek başınaydı ben de başına bir şey gelmesin diye yanında bekleyeyim dedim."

"Bu size mi düştü?"

"Bakı-"

Sözümü arkasından gelen kişi böldü.

"Rachel! Violet'ı buldun mu?"

"Evet anne."

Anne dediği kadın yanımıza geldiğinde şok olmuştum. Kadının gözleri beni bulduğunda o da şaşırmış gibi görünüyordu.

"Senin burda ne işin var?"

"Baba!"

Yongjin koşarak yanıma geldi. Geldiğinde karşımdaki kadını görüp arkama saklandı. Elimi saçına atıp okşadım.

"Oğlumu parka getirdim. Asıl sizin burda ne işiniz var?"

Kadın güldü.

"Demek Felixle ayrıldınız. Senin için ailesinden vazgeçti ama sen şimdi başka bir aile kurmuşsun. Başından beri biliyordum senin oğluma layık olmadığını."

Kadına gülüp oğluma döndüm.

"Efendim babacım?"

"Babam yanına gelmemi söyledi, o da gelecekmiş."

Anladım dercesine kafamı salladım ve oğlumu kucağıma alıp Bayan Lee'nin yanından geçtim.

"Hyunjin!"

Birkaç adım attıktan sonra Felix yanımıza gelmişti. Felix'in annesi, onun sesini duymasıyla yavaşça arkasına, bize doğru, dönmüştü. Gördüğü görüntü karşısında epeyce şaşırmıştı. Annesini görmesiyle yüzü düşmüştü Felix'in.

"Hadi bebeğim gidiyoruz."

Felix arkasını dönüp gideceğ sırada annesi ona seslenmişti. Felix olduğu yere çivilenmiş ne yapacağını bilemiyordu. Ellerinin titrediğini gördüğüme elimi onun eline doladım

Evet uzun zamandır yb yoktu kusura bakmayin ama hava cok sicak ve hiic yazasim yok ayrica bu aralar bir tik depresifim tekrardan kusura bakmayin. (Bir dahaki yb ne zamam gelir Allah bilir)

Why//hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin