18

231 6 0
                                    

Bayıldığınızı Anladığında





Shownu:
Etrafınızdaki tüm personel, vücudunuzun sahnenin hemen kenarına çöküşünü izlerken dondu. Hyunwoo sizden sadece birkaç metre uzakta performans sergilerken, hepsi bunun göz ardı edilemeyecek bir şey olduğunu biliyordu ve bir sonraki şarkı biter bitmez ona el sallıyorlardı. "Bu işi artık bitirmen lazım."

"Neden?" Personelden gelen ani yön değişikliği karşısında kafası karışarak sorguladı, ta ki onlar ona bunun nedenini tam olarak söyleyene kadar. Ne olduğunu öğrenir öğrenmez hemen onlara, "Geri kalan çocuklar bensiz de performans sergileyebilirler," dedi.

Hyunwoo hemen mikrofonunu bir kenara attı ve personel üyesini sizi bulabileceği yere kadar takip etti, siz geri döndüğünüzde yavaş yavaş hareketlenmeye başladı ve kendinizi temkinli bir şekilde uyandırmaya başladı.

"Neden buradasın?" Hyunwoo'nun sana doğru geldiğini fark ettiğinde "Şu anda sahnede şarkı söylemen gerekiyor." diye sordun.

"Sen buradayken benden nasıl performans sergilememi beklersin?" Kıkırdadı ve çerçevenin yanında diz çöktü. "Gösteri bekleyebilir, önceliğim sensin. Ne oldu Y/N, neden zorlandığını söylemedin?"

Doğrusunu söylemek gerekirse omuzlarınız omuz silkti, pek bir cevabınız yoktu. "Sanırım eninde sonunda bunu atlatacağımı düşündüm."

"Artık değil, bana her şeyi anlatmanı istiyorum böylece sana yardım etmek için burada olabilirim."

Minhyuk:

Vücudunuzun sağa sola çarptığını hissederek yavaş yavaş uyanmaya başladığınızda nerede olduğunuzu hatırlamıyordunuz. Hissedebildiğiniz tek şey tanıdık bir elin sizinkini tutmasıydı, yanınıza bakmadan önce görüşünüze hatırlaması için birkaç dakika tanıdı. "Minhyuk mu?" Onun dikkatini çekmek için çaresizce fısıldadın.

Sesini ilk duyduğunda yanıldığını düşündü, bilinçaltının ona oyun mu oynadığını merak etti ama Minhyuk aşağıya bakıp ambulansın arka koltuğunda yanına otururken gözlerin sonunda açıldı ve bu onu rahatlattı. .

Seni rahatlatmak amacıyla ifadesi hemen yumuşadı. "İyisin," diye hemen teşvik etti, elini daha sıkı tutarak, "yurtta bayıldın Y/N, iyi misin?"

"Emin değilim," diye içini çektin, vücudunun her yerinde ağrılar ve sızılar hissederek, "hastaneye mi gideceğim? Neden oraya gidiyorum Minhyuk?"

"Seni kontrol ettireceğim," dedi, onunla tartışmaya çalışmana bile izin vermeden, "insanlar sebepsiz yere bayılmazlar, bu yüzden seni bir doktora muayene ettirip durumun iyi olduğundan emin olmak istiyorum." senin için ciddi bir şey yok."

Ona zayıf bir şekilde gülümsedin, "Seni biraz korkuttuysam özür dilerim, gerçekten niyetim bu değildi."

"Beni endişelendirdin ama gözlerinin açık olduğunu gördüğüme sevindim."

Kihyun:

Kapıya yaklaştığında başı salladı ve saatin ne kadar geç olmasına rağmen evinizin ışıklarının hala açık olduğunu fark etti. Ön kapıyı açtığında, seni kanepeye uzanmış onu beklerken bulmayı bekliyordu ama bunun yerine hiçbir işaret yoktu. "E/H?" Sürekli olarak seslendi, ancak sessizlikle karşılandı.

"Bu hiç komik değil," diye uyardı, merdivenlerden yukarı çıkıp yatak odasından geçerken ve ardından seni yerde soğuk bir şekilde yatarken bulduğu banyoya doğru yürürken. Nabzını bulabildiğinden emin olmak için bileğini yoklayarak sana doğru koştu.

Hâlâ nefes aldığından emin olduktan sonra Kihyun, elini sıkıca tutarak bekleme oyununu oynayarak yanına oturmadan önce vücudunu dikkatlice daha rahat bir pozisyona getirdi.

Monsta X Reactions Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin