changkyun

216 7 0
                                    

Sana Yapışkan Diyor ~ Im Changkyun





Çocuklar gösterinin sonunda merdivenlerden aşağı inerken, sen birkaç çalışanın arkasında durdun, hızla kulaklarını çıkarıp onları menajerlerine verdin. Siz onları izlerken her biri yanınızdan geçti, havlularını alıp kendilerini toparladılar.

Gösteriden sonra çocuklar aşağı indiğinde daima mesafenizi korurdunuz ve Changkyun'un size yaklaşmaya hazır olmasını beklerdiniz. Onlar soyunma odasına doğru yürürken siz de onları takip ettiniz, gösterinin nasıl gittiğini anlatırken birkaç adım gerideydiniz.

Soyunma odasına döndüklerinde Changkyun dışında herkes kendi kendine halletmeye başladı. Saçını düzeltmek için ellerini zorlukla kaldırabildi, sadece hayal kırıklığıyla içini çekerek yanında asılı duran aynaya baktı.

Ona göz kulak olurken, geriye çekilip onun mücadelesini izleyemeyeceğinizi, öne doğru ilerleyip saçını yüzünün önüne düzgün bir şekilde düşmesini sağlayacak şekilde ayıramayacağınızı biliyordunuz. Saçının mükemmel olduğundan emin olduktan sonra kenara çekilirken, "İyiyim," diye konuştu.

Başını salladın ve ellerini onun yolundan uzak tutmak için önüne koydun.

Sen ona bakmaya devam ederken yüzündeki ifade değişti, "Eğer zorlanıyorsan, o zaman sana yardım etmekten çok mutluyum Chan, bunun için burada değil miyim?"

Omuzları sana doğru omuz silkti, gözleri soyunma odasının ortasındaki yere doğru bakıyordu. Gösterilerden sonra bazen biraz uzaklaştığını biliyordunuz ama bu bile Changkyun'un sizden bu kadar uzak durması için alışılmadık bir durumdu.

"Sana yardım etmeye çalışıyorum" diye hatırlattın, ondan gelmeye devam eden sessizlikten etkilenmeden, "ortadan kaybolayım mı, bu seni biraz daha mutlu eder mi?"

Changkyun açıkça "Senden yardım istemedim" dedi.

Yavaş yavaş kendini toparlayacak gücü bulmaya başladı, bunun onun için endişelenmene gerek olmadığını, kendi başının çaresine bakabileceğini kanıtlamanın yeterli olacağını umuyordu.

Kollarını göğsünün önünde kavuşturarak, "Gösterinin gidişatından rahatsız olduysan, bunun acısını benden çıkarma," diye onu uyardın, "kendini kandırırken diğer insanları kendinden uzaklaştırmana gerek yok. sürekli sinirleniyorum."

Changkyun her zamanki gibi senden gelen herhangi bir yardımı kabul etmeyi reddederek seni giderek daha da uzaklaştırıyormuş gibi görünürken öfkeni uzak tutmak için çabaladın.

Siz yavaş yavaş ondan uzaklaşmaya başladığınızda Changkyun, "Her zaman günü kurtarıp benim etrafımda olmanıza gerek yok" dedi, "Benim tarafıma yapıştırılmanın ne kadar çekici olduğunu anlamıyorum."

"Bu adil değil Changkyun, ben sadece senin yanındayım."

Gözleri sana bakarken başı salladı, "Benim için orada olmak var ve sonra sadece yapışkan olmak var, bu son zamanlarda çok fazla geçtiğin görünen çok ince bir çizgi."

"Anlıyorum."

Changkyun gösteriden sonra kendine çeki düzen vermeye başladığında, sen sessizce soyunma odasından ayrılmaya çalıştın, kimse farkına bile varmadan oradan ayrıldın, hepsi kendi konuşmalarına o kadar dalmışlardı ki senin kaçtığını fark etmediler bile.

Kot pantolonunun cebindeki telefonun sesini duymazdan gelerek, çok fazla uğraşmadan bir şekilde otele dönmeyi başardın. Erkeklerin programının ne olduğunu biliyordun ve odaya girer girmez yatmaya çalıştın.

Tur söz konusu olduğunda tüm oğlanların iyi ve kötü durumları olsa da, Changkyun bu kadar kötü durumdayken siz geride durup onun kum torbası olmayacaktınız. Derinlerde senin de ona bağlanmadığını biliyordu ama kafası onu ele geçirmişti.

Çocuklar otele gitmek üzere arabalarına gitmeleri için çağrıldığında Changkyun senin ortalıkta olmadığını fark etti. Etrafı araştırdı ama kimse seni görmemişti, bu da onu paniğe sürükledi.

Personel tarafından arabaya götürüldüğünde umabileceği tek şey, sen orada olmasaydın ne yapacağını düşünmekten korkarak otele geri dönmendi.

Sonunda otel odasına doğru giderken kalbi küt küt atıyordu, anahtar kartını yerleştirdi ve yerdeki çantanı görmek için kapıyı açtı. Hızla odaya daldı ve seni, paylaşman gereken yatağın ortasında uzanmış halde buldu.

Changkyun geldiğinde tam olarak uykuya dalmayı başaramamıştın ama onun ayak seslerini duyduğunda, onun için aldatıcı olmasını umarak gözlerini olabildiğince kapattın. Ancak yatağın sizin tarafınıza doğru yürürken Changkyun sizi hiç uyumadığınızı bilmeyecek kadar iyi tanıyordu.

Yatağın ucuna oturarak, "Hiçbir zaman iyi bir oyuncu olmadın," diye seslendi.

"Mesafeni koru Changkyun."

"Yapma," diye içini çekti, söylediklerini söylemekte tamamen haklı olduğunu biliyordu. "Daha önce söylediklerim için özür dilerim, haksızlıktı ve tamamen yersizdi, kendi hayal kırıklığımın beni yenmesine izin verdim ve bunun acısını senden çıkardım."

"Neden acısını benden çıkarmak zorundasın? Gerçekten yapışkan mıyım, bu yüzden mi dedin? Gerçek olduğu için mi söyledin?”

Gözleriniz açıldığında, Changkyun'un yatağa düzgün bir şekilde oturması için biraz daha geriye doğru hareket ederken kafasının size doğru titrediğini gördünüz. Eli yavaşça belinizin üzerine uzandı ve başparmağını yan tarafınızda gezdirdi.

"Hiç de yapışkan değilsin Y/N, bana bakma şeklini seviyorum, sana sormadığım halde sana ihtiyacım olduğunu nasıl anlayabiliyorsun" sana zayıf bir şekilde gülümsedi, "kabul ediyorum bugün bir hata yaptığımı ama E/H söylemeden gittiğinde beni korkuttun."

"İstediğinin bu olacağını düşündüm" diye bilgilendirdin onu.

Etrafına bakıp yabancı bir ülkede tek başına olduğunu bilmekten, tek başına keşfetmekten daha büyük bir korku hiç yaşamamıştı. "İstediğim son şey, daha önce ima etmiş olabileceğim şeye rağmen, bu benim hatamdı."

Daha önce nerede olduğunu bilmemenin verdiği korkuyu hala gözlerinde görebiliyordunuz, bu kesinlikle Changkyun'un bir süre daha atlatamayacağı bir şeydi, sizi gözünün önünden ayırmayacağını garanti ediyordu.

"Bundan sonra biraz zamana ihtiyacın olursa bana söylemen yeterli" dedin ona, "kızmana ve bana hakaret etmene gerek yok Changkyun."

Başını onaylar şekilde salladı, "Bundan sonra seninle konuşacağım, biliyorsun bu benim en büyük kusurlarımdan biri, konuşmak hiçbir zaman güçlü yönlerimden biri olmadı."

Elini onun üzerine koyarak Changkyun'a gülümsedin, "Senin için hiçbir zaman fazla olmak istemiyorum Changkyun."

"Değilsin, asla fazla değilsin."

“Yani benim yapışkan olduğumu düşünmüyorsun öyle mi?”

“Kesinlikle hayır, yanılmışım, çok yanılmışım.”
















Monsta X Reactions Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin