Changkyun

77 1 0
                                    

eşleştirme; I.M.xf okuyucu
tür; müstehcen, karşılıklı mastürbasyon
notlar/uyarılar; mastürbasyon bmüstehcen konuşma

Changkyun kapı çerçevesine yaslanırken yavaş birnefes verdi. Son birkaç dakikadır sessiz kalmış, parmaklarınız kalçanızın iç kısmından ayrık bacaklarınıza doğru kayarken sadece sizi izlemişti. Sonunda parmaklarınızı ıslak kıvrımlarınızın arasında gezdirirken, parmak ucunuzla hassas klitorisinizi daire içine alırken vücudunuza bir zevk sarsıntısı gönderirken dudaklarından düşen inlemeye engel olamadı.

Başını sallayan Changkyun artık izleyemeyeceğine karar verdi. Sana sırıtarak odaya girerken düğmelerini açmaya çalışmadan önce eli kot pantolonunun şişkinliğinin üzerinde kaydı. "Hayır, durma. Devam etmek. İzlemek istiyorum. Kahretsin, çok seksisin. Neden bana parmaklarının üstünden nasıl kalktığını göstermiyorsun bebeğim?

Bir an ona baktın, uylukların ellerinin etrafında kapanmıştı. Seni şaşırtmıştı ama onun önünde mastürbasyon yapma fikri aklına gelen en kötü fikir değildi. "Sana gösterirsem ne elde ederim?"

Changkyun senin bacaklarını tekrar ayırmanı izlerken güldü ve alt dudağını ısırdı. "Ne olmasını istiyorsun güzelim?"

Ne istediğini çok iyi bilerek parmakları fermuarla oynarken, sadece seninle dalga geçerken, başını kot pantolonuna doğru salladın.

"Ah, sen de beni izlemek istiyorsun, öyle mi? Sapıkça." Sen sırıtıp başını eğdiğinde güldü, külotuyla kot pantolonunu aşağı itmesini ve sert sikinin sonunda dar kot pantolonundan kurtulmasına izin vermesini izledi.

"Onu benim için okşa bebeğim."

Changkyun senin kirli sözlerine inledi, gömleğini başının üzerinden geçirip bir kenara fırlatırken kaşını kaldırdı ve yatağının yanındaki sandalyeye oturmak için hareket etti. Sırıtarak bacaklarını açtı, sonra boyunu eliyle kavradı ve gözlerinizin elini takip etmesini izlerken hafif bir kıkırdamayla kendini okşadı. "Bana dön Y/N. Bacaklarını aç."

Onun talimatlarını takip ederek dirseğinizin üzerine yaslanırsınız ve diğer elinizi kıvrımlarınızı açmak için kullanırsınız. "Bunun gibi?"

Gülen Changkyun alt dudağını emdi, kaşını kaldırarak başını salladı ve kalçasını eline doğru kaldırdı. Parmağınızı girişinize bastırırken dudaklarınızdan yumuşak bir inlemenin kaçmasına neden olan başparmağı sikinin başının üzerinde geziniyordu. "Aynen böyle. Kahretsin... daha derine inebilirsin. Daha sonra sana ne yapmamı istediğini bana göster.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Monsta X Reactions Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin