"sen bana öyle bakarken ben nasıl odaklanabilirim?"
Tür: fluff
Uyralilar: cinsiyet ayrımı gözetmeyen okuyucu eki
Yapmayı sevdiğiniz bir şey varsa, erkek arkadaşınızı doğal ortamında, yani stüdyosu.nda izlemekti. Günlerinin çoğunu orada çalışarak geçirdi, bu da senin de çalıştığın anlamına geliyordu, ama sadece kendi işini yaparken onun arkadaşlığından zevk almak için. Rastgele uygulamalar arasında gezinerek, getirdiğinizde kendi dizüstü bilgisayarınızda iş yaparak veya ikiniz için (ve varsa diğer çocuklar için) şirketin mutfağında atıştırmalıklar hazırlayarak kendinizi meşgul ettiniz.
Saat neredeyse dokuzdu. miden guruldamaya başladığında, düşüncelerine güzel bir akşam yemeği isteği yerleşiyor. Changkyun'u üç saat önce oraya vardığınızda tam olarak aynı pozisyonda görmek için yukarı baktınız. Stüdyosunun köşesindeki puf koltukta kıvrılmış pozisyonundan kalktın. Kanepesinin ucu, masa sandalyesinin hemen yanındaydı, bu yüzden sırtınızdaki ve eklemlerinizdeki gergin düğümleri gerdikten sonra kanepenin kol dayanağına tünediniz.
Erkek arkadaşın işine geri dönmeden önce sana küçük bir gülümsemeyle baktı, uzanıp elini tutmak için durdu, böylece elinin arkasına bir öpücük kondurabildi. Elinizi kucağınıza koyunca dudaklarınızda mutlu bir sırıtış oluştu ve gözleriniz onun çalışmasını izledi. Çevik parmakları klavyede yazı yazdı veya masaüstündeki simgelere tıklarken faresini fare altlığı üzerinde nazikçe sürükledi. Loş ışıklı odadaki bilgisayar ekranından gelen ışık yüzünü aydınlatarak burnunun ve kirpiklerinin güzel yüzüne gölge düşürmesine neden oldu. Kararlarını vermeden önce hesaplayan kahverengi gözlerinin ekranda hareket edişine hayran kaldınız.
"Y/N?"
Peluş dudaklarından çıkan adınızın sesi, onun fizikselliğine olan takdirinizden sıyrılmanıza neden oldu, "Hm?"
"Sen bana öyle bakarken nasıl odaklanacağım?"
Bununla birlikte sonunda dikkatini ekranından uzaklaştırdı ve hafif kendini beğenmiş bir sırıtışla sana baktı. Yanakların kızardı ve bakışlarını kaçırmak için ekrana baktın, "Üzgünüm, çok yakışıklısın, elimde değil."
Kahkahalarla alay etti, bu fırsatı kollarını ve boynunu uzatmak için kullandı, kürek kemiklerinin arkasındaki gerilimi azaltmak için başını çevirdi, "Gururlarım okşandı."
"Gidip benimle akşam yemeği yiyebilecek kadar gururun okşandı mı? Uzun süredir çalışıyorsun" dedin, "en son ne zaman yemek yedin?"
Erkek arkadaşın düşünceli bir şekilde dudaklarını büzdü ve dizleri seninkine çarpana kadar sandalyesini döndürdü, "Açıkçası, bu sabahtan beri bir şey yemedim sanırım. Meşguldum."
"Mazeretler," derin bir iç çektin, şakacı bir ses tonuyla, ama ikiniz de ciddi olduğunuzu biliyordunuz, "O zaman karar verildi, benimle akşam yemeğine geliyorsun. Bir molaya ihtiyacın var."
Kollarından tutup tüm gücünüzü sandalyesinden çekmek için kullandığınızda itiraz etmedi. Sonunda ayağa kalktığında, kolları kolayca omuzlarınızın üzerinden kaydı, çenesi başınızın üzerinde duruyor. Kolların doğal olarak beline dolandı ve sırtının alt kısmına sevgiyle vurdun. Tüm vücudunun kollarında gevşediğini hissettin ve bu seni gülümsetti. Gerçekten bir molayı hak etmişti.
"Tamam aşkım sen yol göster"