6

265 2 0
                                    

Monsta X + kinks

Uyarılar: Okuyucu, cinsiyet ayrımı gözetmeksizin bırakılmıştır, gariplikler tartışılmıştır, ancak hiçbir şey çok açıklayıcı veya aşırı degildir

Shownu

•Güç bükülmesi:(?) Bu oldukça açıklayıcı. Oldukça kaslı ve zaman zaman bunu göstermeyi seviyor. İster size gösteriş yapmak istesin, ister sadece kendisi için şımartmak istesin, sizi duvara itmeye veya biraz zorlamaya her zaman hazırdır.

•Daddy Kink: Bu konuda %100 değilim ama görebiliyorum. Ara sıra uğraşmayı sevdiği çok sıradan bir şey. Gelebilecek türden yumuşak bir yakınlıktan hoşlanıyor; Genel olarak, Hyunwoo ile seks yumuşak ve tutkuludur.

•İç çamaşırı: Müstehcen değil ama seni onun içinde görmeyi çok seviyor. İlk başta sizin için satın alması biraz garip geliyor, ancak ilişkide o duvar bir kez yıkılınca, size her zaman üzerinizde daha da güzel olacağını düşündüğü güzel setler hediye ediyor. Oldukça karmaşık bağcıklara hayran kalarak zaman ayırıyor ya da yırtmak için acele ediyor olsun, buna bayılıyor.

Minhyuk

•Orgazm inkarı: Shownu'yu daha çok bir "ev" olarak görsem de Minhyuk ile gidip geliyorum. Gece oynadığı rol ne olursa olsun, alay etmeyi her zaman sever. Yine de iş sana geldiğinde, sadece hepsini elinden almak için seni kenarlamakta oldukça acımasız. İstediği kadar devam edecek ve senin altında mızmız bir karmaşaya düşmeni izleyecek.

•Sahiplenici: Genel olarak onun oldukça sahiplenici olduğunu görebiliyorum, kötü veya baskıcı bir şekilde değil. Bunu yatak odasına çevirmek genellikle sizi işaretlemeye dönüşür. Boynunuzun veya göğsünüzün her yerinde höyükler, uyluklarınızda hafif ısırık izleri; elinin ya da parmaklarının derinize sapladığı belli belirsiz izleri görmek bile onun için heyecan verici.

•Riskler: Onu çok açık ve deneysel biri olarak görüyorum, aynı zamanda neyi sevip neyi sevmediği konusunda da çok iyi bir fikre sahip. O cesur ve cüretkar ve yakalanma riski, kalbinin mümkün olan en iyi şekilde atmasına neden oluyor. Dışarıda akşam yemeği yerken elini bacaklarının arasına sokmaya ya da yatakhanede yatakhanede her an içeri girebileceğini bile bile seks yapmaya can atıyor.

Kihyun

•Kısıtlamalar: Seni bağlama ve gözlerini bağlama düşüncesi Kihyun için heyecan verici. Hareket edemediğinizi veya ne yaptığını göremediğinizi bilmek, tahminde bulunmak ve endişeyle beklemek, bu çok heyecan verici. Bu, hazır olduğunuzda duyusal oyuna bile dalabilir. İpeksi kumaşlar ve kravatlar, kuş tüyü, buz, masaj yağları ve hatta ağda oyunları ona çok şehvetli ve çekici geliyor.

•Dirty talk: Ağzının düpedüz pis olduğunu söyleyemem ama sözleriyle sizi kızdıran ve dize getiren biridir. Sözleriyle aşağılayacak kadar ileri gitmiyor, daha çok övgüye yöneliyor ve sizi hafif dürtüyor. Evcil hayvan isimleri de seks sırasında popülerdir.

•Yolsuzluk:(?) Kihyun genellikle olduğu gibi iyi huylu ve tatlı görünür, ancak tatlı partnerinin "yozlaşmasında" rol oynama düşüncesi ve eylemi ona çok çekici gelir. Daha deneyimli hissetmek ve size nazikçe rehberlik etmek, sizi yavaş yavaş her şeyin içine itmek, sadece parçalanacağınız fikri onun için çok "kirli" davranıyor. Hepsi çok iyi. O kadar masum veya deneyimsiz olmasanız bile, onu harekete geçiren fikirdir. Bu, bu fikrin farklı rol oynama senaryolarına yol açar.

Jooheon

•Otorite: Ben de onun için bir anahtara yönelme eğilimindeyim. Sizin üzerinizde otoriteye sahip olmaktan hoşlanıyor ve bu, bu fikri besleyen birçok rol oyununa yol açıyor. Ama aynı zamanda dizginleri eline alman ve onun üzerinde olman için sana bağlı. Sert ya da yumuşak, umurunda değil.

•Evcil hayvan adları/unvanları: Otorite olayını besleyerek, ona bir unvanla hitap ettiğinizde hoşuna gider. Baba, bey, usta vs. gününe göre herhangi birine gidebilir. Sizin için de her zaman kendi evcil hayvan adıyla cevap verir. O yedek oyuncu olurken, ikinizin de favori isimleri ve evcil hayvan isimleri var.

•Uyluk sürme: Diğer ikisinden daha rahat bir şey. O sadece senin muhtaç olmandan ve bu uyluğa karşı kızmandan hoşlanıyor. Özellikle stüdyoda, o çalışırken kucağında sen varken. Ona çok muhtaç olduğun fikri ve bunu yaparken seninle dalga geçme yeteneği çekici.

Hyungwon

•Nefes Oyunu: Onun güzel, zarif elleriyle ilgili bir şey, rahat olduğun sürece boğazını iyi hissettiriyor. Almayı da umursamıyor. Diğerinden daha büyük veya daha güçlü olmaktan ziyade hakimiyet ve kontrole sahip olmakla ilgilidir.

•Asiri uyarilma: Seninle saatlerce dalga geçebilir ve izin verirsen yapacaktır. Devam ediyor ve devam ediyor, siz artık dayanamayacak hale gelene kadar her anı sürükleyerek. Ön sevişme, o bunu hissettiğinde sonsuzluk gibi gelen bir süre boyunca devam eder.

•Ses: Pek ilginç değil ama sadece sesinizi ve yaptığınız tüm sesleri beğeniyor. İstediğiniz kadar yüksek sesle konuşabilmenizden hoşlanırken, diğer zamanlarda yakalanma veya kulak misafiri olma riskine rağmen sessiz kalma fikrinden hoşlanıyor.

Changkyun

•İşaretleme: Minhyuk için de aynı şey, ama tüm teninde küçük izler varken gerçekten çok güzel olduğunu düşünüyor. Ruh haline göre nazik ya da sert olabilir ama o bunu yapmaktan vazgeçecek biri değil. Geride kalan solma izlerini görmenin memnuniyeti için onun da darbe oyununa daldığını görebiliyordum.

•Müstehcen konuşma: Kihyun'un aksine, o bunu oldukça pisleştirebilir. Elbette oldukça hızlı bir şekilde bozulmaya geçer. Arkanıza yaslanıp onu almanız umurunda değil ama biraz şımarık olmak da çok eğlenceli. Seninle müstehcen konuşmanın günahkar bir şekilde tanımlayıcı bir yolu var.

•Saç çekme: Genel olarak sert seks onun için her zaman eğlencelidir. Saç yolma, onunla yatak odasında muhtemelen en yaygın olaydır. Özellikle de arkanızdaysa ve ona bakmak için başınızı geriye çekebilir, zorla göz teması kurabilir vb.

Monsta X Reactions Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin