Monsta x'in seni ilk yiyip bitiren kişi olmasına tepkisi(S)
Tür: tabii ki SmutMonsta X Masterlist Ana Masterlist
Shownu
daha önce oraya kimsenin gelmediğini biliyordu, bu yüzden yenilme arzunuzu paylaştığınızda hareketleri yavaş ve hesaplı olduğundan onun altında tamamen rahat olduğunuzdan emin oldu.
Sonunda senin ona doğru uzandığını gördüğünde ve zaten ne kadar ıslanmış olduğunu görünce seni bu noktaya getirdiği için o kadar mutlu oluyor ki, seni ilk tadan o oluyor.
Çok nazikçe yaladığınızda, bu duyguya biraz sıçrarsınız, ancak size gülümsediğinde hızla rahatlarsınız. Senin iyi olduğundan emin olduktan sonra hafifçe yukarı kaldırdı ve dilini kıvrımlarının arasından geçirdi. Dili klitorisinize hafifçe vurarak inlemenizi ve bir avuç saçı tutmanızı sağlar.
"Aman Tanrım! Ah özür dilerim" diyerek özür diliyorsun, tutuşunu azaltıyorsun
Shownu, "Üzülme, istersen daha sert çekebilirsin, ben karşılayabilirim" diye karşılık veriyor.
Minhyuk
"Gerçekten mi? Emin misin?" Minhyuk biraz heyecanlı bir şekilde sordu. Gergin olduğunu biliyordu, bu yüzden o kadar mutlu ve gururluydu ki, ondan seni yemesini isteyecek kadar rahat hissettin.
Onu birkaç haftadır görmedin ve eve geldiğinde ikiniz yatak odasına koştunuz. İlk başta birbirinize sarılarak küçük öpücüklere yol açtınız, şimdi ise dilleriniz birbiriyle güreşirken bacaklarınızı açık ve üzerinizde süzülüyor.
"Ben eminim Minhyuk." Onu temin edersin ve kollarını boynuna dolarsın. Gülümser ve seni öper, yavaşça ağzına doğru inler. Elleri pantolonunun düğmelerini açmaya başlıyor ve nefesin kesiliyor.
"Bu tamam mı?" Onay almak için sana bakmayı ister. Başınızı evet anlamında sallayarak fermuarını açmaya başlıyor ve istenmeyen kot pantolonunuzu atmanıza yardım ediyor. "Bunu yapmadan önce şunu bilmeni istiyorum y/n, seni seviyorum ve bunu ilk yapan kişi olmaktan büyük onur duyuyorum."
"Ben de seni seviyorum!" Bacaklarını onun için açarak yavaşça cevap verirsin. "Lütfen Minhyuk, beni iyi hissettir"
"Yapacağım bebeğim, yapacağım" diyor yavaşça yaklaşıp ıslak kaygan yüzeyini yalıyor. Siz uyarımdan dolayı seğirirken elleri sizi yerinde tutmak için bacaklarınızı kavrar. Size gülümseyerek ellerini alt karnınıza doğru hareket ettirir ve sonunda dudaklarınızın içini yalar, çok nazik ama kasıtlı olarak klitorisinizi bulmak için saldırır ve bunu anında inlemenize ve ellerini tutmanıza neden olduğunu fark eder.
"Siktir" diye inliyorsun
"Seni yakaladım bebeğim" diyor titreyen kalçalarını öperken
Kihyun
Siz ikiniz yatakta kucaklaşıp rastgele şeylerden konuşuyordunuz ve hiç dışarıda yemek yemediğiniz gerçeğini gündeme getirdiniz. Kihyun hemen kızardı ama ona karşı çok savunmasız olduğun için bu konuda konuşmaya istekliydi.
"Sorun değil Y/N, böyle şeyler yaşamamakta yanlış bir şey yok." Sırtını ovalayarak seni ona yaklaştırırken güvence verdi.
"Bir gün ilk sen olabilir misin?" Utanarak soruyorsun, gözlerinin içine bakıyorsun
"Elbette, kendini hazır hissettiğinde çok isterim," dedi telaşlı bir gülümsemeyle. Gözbebeklerinin büyüdüğünü fark ettiğinizde bunun mükemmel bir zaman olduğunu anladınız
"O gün bugün olabilir mi... şu anda?" Ne kadar sessizce sorduğun için seni neredeyse duymuyordu ve birkaç saniye sonra fısıldadı
"İstersen yapabiliriz." Elleri belinize doğru iniyor ve arkanıza yaslanmanız için size yol gösteriyor. Seni öperken dudakları çok yumuşak. "Merak etme, senin için çok iyi hissetmesini sağlayacağım" diyor eli yanaklarınızı okşarken. Bu sefer daha çaresizce dudaklarını yeniden birleştiriyor ve ona yaslanmak için bacağını tutuyor.