25

166 4 2
                                    

Shownu:

Onun vücudu seninkinin üstünde olacak şekilde yatağa uzandın, eli senin yanında aşağı doğru inip aşağı doğru hareket ederken ağzı boynuna küçük öpücükler konduruyordu. Giyinik amınızın üzerinde geziniyor, elinin sıcaklığının külotunuzun içinden yayıldığını neredeyse hissedebiliyorsunuz. Elini yaklaştırdıkça nefes alışın ağırlaşıyor.

"Shownu." İnliyorsun.

Yüzünde kocaman bir gülümsemeyle başını kaldırıp gözlerinin içine bakıyor.

"Bu doğru bebeğim."

Kihyun:

Seni bir duvara bastırdı, elini kalçalarının arasına koydu, klitorisini ovuşturdu, başını boynuna yasladı, sıcak nefesi seni kapladı.

"Bana ne zaman boşalacağını söyle." Parmaklarının hızını hızlandırarak talep ediyor.

"Siktir" Çığlık atıyorsun. "Kihyun." İnleyerek fısıldarsın, parmaklarını daha da hızlı hareket ettirmesine ve aletinin sertleşmesine neden olursun.

"Adımı söyleme şeklini seviyorum."

Hyungwon:

Sen ve o odasında ısınıyor ve ağırlaşıyordunuz. Sen üstte olacak şekilde yatağına uzandı, sen oturmadan önce sevişti, sert siki tam sana doğru bastırıyordu. İleri geri sallanmaya başlarken sırıtıyorsun, kalçalarını hareket ettirerek ona eziyet ediyorsun.

"Siktir bebeğim." İnleyerek gözlerini kapatıyor.

"Ah." Çığlık atıyorsun. "Hyungwon."

Gözleri hızla açılıyor ve seni sırtüstü çevirmek için hızla oturuyor.

"Benim için bir kez daha inle."

Minhyuk:

Sen ve Minhyuk birlikte güzel bir duşun tadını çıkarıyordunuz, sırtınız duvara dayalıydı ve parmağı içinizin derinliklerine gömülüydü. Dudakları meme ucunuza dolanıyor, sizi parmaklarıyla sikerken sert bir şekilde emiyor.

"Kahretsin, durma." Ellerin ıslak saçlarının arasında dolaşırken çığlık atıyorsun. "Minhyuk."

Parmaklarıyla sana daha sert vururken gülümseyerek meme ucunu serbest bırakıyor.

"Utanma bebeğim, adımı daha yüksek sesle söyle."

Changkyun:

Onun aleti stüdyoda içinizin derinliklerine gömülmüştü, o kendini size doğru bastırırken elleriniz onun boynuna dolanmıştı. Bacaklarını ona dolamıştın ve sessiz olmaya çalışırken yüzünü boynuna gömmüştün.

"Bu kedinin sahibi kim?" Diyor. "Adımı söyle." Homurdanıyor, eli bir tutam saçı çekmek için uzanıyor. "Söyle."

"Changkyun." Bağırırsın, omurgasından aşağıya ürpertiler gönderirsin.

"Doğru bebeğim, sen bana aitsin."

Jooheon:

Bacaklarınızı iyice açmadan önce külotunuzu hızla vücudunuzdan kaydırıp odanın diğer tarafına fırlattı. Dudaklarınızı aralıyor, klitorisinizi yalıyor, dudaklarını hassas tomurcuğun etrafına sarmadan önce sizinle birkaç kez dalga geçiyor. Kalçalarınızı hareket ettirirken elleriniz onun saçlarını kavrar.

"Kahretsin." Ağlıyorsun. "Aman tanrım, Jooheon." Yüksek sesle inleyerek onun tüm hareketlerini durdurmasına neden oluyorsun.

Yüzü am suyuyla (OAUAOQJPWJROQQ) ıslanmış ve yüzünde bir sırıtışla sana bakıyor.

"İsmimi defalarca inle bebeğim."

Monsta X Reactions Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin