Changkyun

76 0 0
                                    

eşleştirme; Im Changkyun xf okuyucu
tür; müstehcen; hafif dom!changkyun

Adını duyunca kaşını kaldırıyorsun. Changkyun'a birkaç şey üzerinde çalışırken biraz zaman vermen istenmişti, sen de bunu kabul ettin. Omzunuzun üzerinden ofisine baktığınızda yavaşça iç çekersiniz ve tek kelime etmeden ayağa kalkarsınız. Sağ elinle kapısını iterek açarsın ve yüzünde yarım bir gülümsemeyle kapı çerçevesine yaslanırsın. "Evet?"

Masasının arkasında oturuyordu, notalar, not defterleri, yan tarafında bir klavye ve etrafa saçılmış çeşitli başka şeyler vardı. Orada otururken gözlükleri hafifçe burnundan aşağı kayıyordu, sağ bacağını sol dizinin üzerine dayamıştı. Dirsekleri kol dayama yerlerine dayanmıştı, ellerini göğsünde bir araya getirmesine olanak tanıyordu, sanki düşünüyormuş gibi işaret parmakları birbirine bastırılmıştı. "Buraya gel."

Biraz daha gülümsersin ve başını sallarsın, kapıyı daha geniş açarsın ve sandalyesinin yanına, masaya yaslanmak için odaya doğru ilerlersin. "Naber? Bir süreliğine çalışacağını sanıyordum?"

Changkyun başını salladı ve çıplak bacaklarınızdan şortlarınıza, omuzlarınızdan sarkan bol gömleğinize ve başınızın üstündeki dağınık topuza kadar size baktı. "Bir süre çalıştım, şimdi başka bir şey yapmak istiyorum. Oturmak."

Bununla birlikte masadan geriye doğru itiyor ve bacağını ve kollarını hareket ettiriyor, eliyle kucağına vuruyor, kaşınızı kaldırmanıza ve küçük bir kahkaha atmanıza neden oluyor.

"Pekala... durum nedir?"

Sana bakıp istediğini yapmanı bekliyor. Neredeyse sabırsız gibi görünen bir nefes aldığını görüyorsun, o yüzden başını sallayıp seni istediği yere yönlendirmeden önce dizine oturuyorsun. Ona doğru döndüğünüzde bacaklarınız kol dayama yerlerinin arasından geçerek sandalyenin her iki yanında durur.

"Bir fırsata ihtiyacım olduğunu bilmiyordum."

Onun önünde bu şekilde oturduğun manzaraya bakarken dudaklarındaki gülümsemenin geçişini izliyorsun. Onun kontrolü sevdiğini biliyordunuz, alabileceği kadarını verebilirdi ama kimin ne yaptığını kontrol etmekten daha çok keyif alıyordu. Sandalyenin masaya doğru kaydığını ve sırtınızın tahtaya bastırıldığını hissediyorsunuz; bu konum kısıtlayıcı ama rahatsız edici değil. Sizi odaya almak için adınızı söylediğini duyduğunuzda pek tahrik olmamıştınız ama koşullar altında bu durum hızla değişti.

Changkyun'un parmakları bacaklarınızdan yukarı kayarak şortunuzun üzerinden gömleğinize doğru kumaşı vücudunuzun kıvrımlarına bastırıyor. Gözleri parmaklarını izliyor ama aynı zamanda dokunuşuna verdiğiniz tepkiyi de izlediğini söyleyebilirsiniz. Sağ eli göğüslerinizin arasındayken sırtınız kamburlaşıyor, ellerinin hareketini izlemek için aşağıya baktığınızda nefesiniz boğazınızda tıkanıyor.

"Bu iyi bir his mi? Sana dokunduğumda mı? Bu şekilde bile mi?"

Kaşını kaldırdı ve sizinkine bakmak için yüzünü kaldırdı, sağ elinin parmakları gömleğinizin içinde göğüs uçlarınızın etrafında dolaştı, ardından nasıl tepki vereceğinizi görmek için biraz baskı uyguladı. Bacaklarınızı kapatmaya çalışırken gözleriniz kapanıyor, ancak kucağına oturmak zorunda kaldığı için bunu yapamıyorsunuz. Yapabileceğiniz tek şey yavaşça inlemek ve başınızı sallamak.

Bacaklarınızın kapanmaya çalıştığını hissettiğinde, "Mmm," sesi derin ve boğuktu. Gözleri aşağıya bakıyor, gülümsemesi yüzünden hiç ayrılmıyordu. "İyi misin bebeğim?"

Başınızı sallayın, ellerinizin tutunacak bir şey bulması gerekiyor. Sağınız sandalyenin kolunu, diğeriniz ise Changkyun'un dizini buluyor, tırnaklarınız hafifçe kot pantolonuna batıyor ve onun çok yumuşak bir şekilde tıslamasına neden oluyor.

Alçak sesle ama onun kelimeleri açıkça anlayabileceği kadar yüksek sesle konuşuyorsun: "Beni öldürüyorsun. Öp beni?"

Sandalyede kendini düzelttiğini duyuyorsunuz ve bir zamanlar göğsünüzün üzerinde olan elin, pantolonunu düzeltirken bacaklarınızın arasına zar zor sürdüğünü hissediyorsunuz, eylemlerinin sonuçlarını açıkça hissediyorsunuz. O size bakarken, sanki sizi inceliyormuş gibi görünürken, elleri tekrar üzerinize gelmeden önce gözleriniz onunkine bakmak için açılır. Sağ eli sıkıca kavrayarak boynunuza gidiyor ama sizi herhangi bir şekilde rahatsız edecek kadar değil.

Diğer eli uyluğunuzu kavrıyor, parmaklarını şortunuzun kumaşının altına bastırırken başınızı geriye doğru eğiyor ve başını yaklaştırıyor, dilini köprücük kemiğinizden kulağınıza doğru gezdirerek kulak memenizi ısırıyor. Teninize değen nefesi cildinize ürpertilerin yayılmasına neden olur, siz onun dudakları için acı çekerken göğsünüz sığ nefeslerle yükselip alçalır. Dudakları kulağınızın dibinde, "Lütfen söyle" diyor.

"Lütfen" kelimesi hiç tereddüt etmeden dudaklarınızı inilti halinde bırakıyor, kalçalarınız hayal kırıklığından dolayı hafifçe onunkine doğru sallanıyor, büyüyen arzudan kurtulmak için hala bacaklarınızı birbirine bastıramıyorsunuz. Onun iniltisini kulağınızda duyuyorsunuz ve eli yüzünüzü kendisine doğru yönlendirirken çenenizden dudaklarınıza uzanan öpücüklerin izini hissediyorsunuz, eli asla boğazınızdan ayrılmıyor ve sizi tutuyor.

Monsta X Reactions Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin