Hyungwon

83 3 0
                                    

Etiketler: fluff /çocuklar/aile au, baba! hyungwon, idol olmayan au, SFW

a/n: bu sadece ev kocasıyla ilgili küçük, aptalca bir saçmalık!

Çocuk sahibi olma konusunu ilk kez ihlal ettiğinizde bu size zor geldi. Çocuk istedin, gerçekten istedin. Ama işte kendiniz için inşa ettiğiniz her şeyden vazgeçmeniz gerektiği düşüncesiyle kendinizi o kadar parçalanmış hissettiniz ki. Kariyeriniz sizin için önemliydi ve kesinti yapmak istemediniz, ancak bunu düşünmek bile kendinizi kötü hissetmenize ve muhtemelen iyi bir ebeveyn olamayacağınız hissine kapılmanıza neden oldu. Çocuklarınızın her zaman önce gelmesi gerekmez mi? Peki kariyer sahibi olmakla aile sahibi olmak arasında seçim yapmak istememek çok mu yanlıştı?

Bunun gibi düşünceler aklından çıkmıyordu ama Hyungwon'a bunların hiçbirini söylemeye cesaret edemedin. Bunu onun önünde bile itiraf etmekten çok korkuyordun.

Hungwon seni iyi tanıyordu. Bu konu hakkında kara kara düşündüğünüzü, herhangi bir karar bile vermeden kendinizi strese soktuğunuzu fark etti.

Bir gece, "Biliyor musun," demişti, ikiniz de yatakta zaten rahatsınız ve artık bir gün demeye hazırsınız. "Evde kalmaktan çekinmiyorum."

"Ha?" Karanlıkta ona sadece bakıyordun. Her nasılsa bu olasılık aklına bile gelmemişti.

"Çalışma saatlerimi kısaltabilirim ve ayrıca evden de çalışabilirim" diye devam etti ve bu pek de dürtüsel bir fikir gibi gelmiyordu. Hyungwon bu konuyu çok düşünmüş gibi görünüyordu.

Elbette konu henüz bitmemişti; bebek sahibi olmayı denemeden önce bazı şeyleri biraz daha tartışmış ve seçeneklerinizi gerçekçi bir şekilde değerlendirmiştiniz.

Ama sonunda siz de Hyungwon'un önerdiği gibi yaptınız: Çalışma saatlerini azalttı ve çocuklarla birlikte evde kaldı, yalnızca gerçekten çaresi yoksa arabayla ofise gitti. Ve kariyeriniz için belirlediğiniz hedeflerden vazgeçmek zorunda kalmadan işinize geri döndünüz. Her ikiniz için de iyi sonuç verdi: Hyungwon çocuklarla kalmaktan hoşlanıyor gibi görünüyordu ve sen de işini endişelenmeden sürdürebildiğin için rahatlamıştın. Sonuçta işini seviyordun.

Yine de uzun bir günün ardından ailenizin yanına gelip akşam yemeğinde neler yaptıklarını dinlemekten daha çok sevdiğiniz hiçbir şey yoktu.

Bugün de bir istisna değildi, kapının kilidini açtığınızda bir sıcaklık ve beklenti duygusuyla doluydunuz, kaotik küçük ailenize yakında geri döneceğiniz için mutluydunuz. Ayakkabılarınızı çıkarıp içeri adım attınız ve neredeyse kızınızın koridorda bırakmış olması gereken sırt çantasına takılıp kaldınız. Garip bir şekilde sessizdi ve nedenini hemen anladınız:

Oturma odasına girdiğinizde kocanızı yumuşak halının üzerinde kestirirken, bebeğiniz göğsünde mışıl mışıl uyurken ve kızınızı da onun yanına kıvrılmış halde buldunuz. Bu şekilde uyuduklarına göre çok yorulmuş olmalılar ve o kadar tatlı bir görüntüydü ki, fotoğraf çekmekten kendinizi alıkoyamıyorsunuz.

Acıktınız ve akşam yemeği yemeyi sabırsızlıkla bekliyordunuz ama artık bu düşünce tamamen unutuldu. Akşam yemeğini hazırlayıp onları uyandırmak yerine Hyungwon'un diğer tarafına uzanıp başınızı onun omzuna yasladınız ve ailenizin sakin nefeslerini dinlediniz.

Ama sen gözlerini kapattığın anda Hyungwon sana bakmak için gözlerini kırpıştırdı.

"Eve hoş geldin." diye fısıldadı zar zor duyulabilen bir sesle.

"Evdeyim." diye yanıtlayınca gülümsediniz.

"Akşam yemeği için üzgünüm."

"Olma. Ailemle bu şekilde vakit geçirebileceğim anlamına geliyorsa akşam yemeğini bekleyebilirim.

"Hımm," diye mırıldandı, kendi burnuyla senin burnunu nazikçe dürterek, "Ben de bunu beğendim."

Tam ikiniz de gözlerinizi tekrar kapattığınızda, yüksek bir ses sözünü kesti.

Kızınızın hararetle "AÇIM" demesi, tüm bu enerjiyi kimden aldığını bir kez daha merak etmenize neden oldu. Gözleri hâlâ uykulu görünen kişi kesinlikle babası değildi.

Kızınızın yüksek sesle anons etmesi üzerine bebek ağlamaya başladı, bu kaba uyanıştan pek memnun değildi.

Hyungwon onu yavaşça kollarının arasında sallarken bir kahkaha attı. "Bu ailede huzur yok" diye şikâyet etti ama bunda bir lokma yoktu.

"Korkarım öyle," diye yanıtladın, yanağına bir öpücük verdin ve sonra ayağa kalktın. "Hadi akşam yemeği hazırlayalım."

















İlk kez bu kadar sirin bisi cevirrdimm 😭😭🫶🏿🫶🏿

Monsta X Reactions Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin