Konu: İlk 'Seni Seviyorum'
Shownu
Zavallı çocuk her şeyi abartıyor. Kafasına çok fazla giriyor ve sonunda bir gün ağzından kaçıracak. Muhtemelen ilgisiz bir sohbetin yarısındasınız ve aklı başka yerlere gidiyor, o da öylece söylüyor. Sesindeki anilik, ne dediğini anlayana kadar seni biraz rahatsız eder. Onu sevdiğinize dair güvence vermeden önce biraz garip bir sessizlik var ve bu biraz alışılmadık bir itiraf olsa bile size söylediği için gerçekten mutlusunuz!
Minhyuk
Farkında olmadan söylüyor. İkiniz ortalığı karıştırıyorsunuz ve ağzınızdan bir 'seni seviyorum' çıkıyor. İçten içe telaşlıdır, ancak kendinden emin bir yüz takınmayı ve bunu sahiplenmeyi başarır. "Sana ilk kez böyle söylemeyi planlamamıştım ama evet, seni seviyorum." Geri söylediğinde başka bir mutlu kıkırdayan çocuk.
Kihyun
Farkına varır varmaz mutlulukla ve kendinden emin bir şekilde size söyleyecektir. Size biraz erken geliyorsa ve karşılık vermeye hazır değilseniz, sorun değil. Sizi hiçbir yere gitmeyeceğine dair temin edecek ve siz de rahat olana kadar bunu söylemenize gerek yok. Sadece seni sevdiğini ve her halükarda yanında olacağını bil.
Hyungwon
İçe dönük enerji. Bunu çok erken hissetse bile, söylemekten çekiniyor. Muhtemelen bunu çok fazla söylemek istiyor ama kendini kandırması çok uzun sürüyor ve an geçip gidiyor. Kaçınılmaz olarak önce siz söyleyince, o biraz şaşırdı ve çok mutlu oldu. "Gerçekten mi? Güzel, çünkü ben de seni seviyorum, sadece bunu nasıl ve ne zaman söyleyeceğimi bilemedim." Sizden biraz güvence aldıktan sonra, tekrar söylemek çok daha rahat.
Joohoney
Bu konuda biraz gerginim. Daha önce ciddi olduğunu bilse bile, kelimeleri yüksek sesle söylemeden önce ilişkinin başlaması için bir süre bekleyecektir. Sadece çok erken söylerse seni korkutacağından endişeleniyor. Onu yenip ilk 'Seni seviyorum'u alma şansın var, ama bir kez söylendi mi, durmayacak. Kelimenin tam anlamıyla o andan itibaren her fırsatta size söyleyecektir.
I.M
Bir nevi tesadüfen söylüyor. Sadece kendin oluyorsun, belki okuyor, çiziyor ya da doğayı izliyorsun, basit bir şey ve seni o kadar sevimli buluyor ki, elinden kayıp gidiyor. "Seni seviyorum" diye mırıldanması, bakmana neden olur ve telaşlanır. "Bekle - yani - siktir et, yani seni seviyorum. Harikasın ve benim olduğun için çok mutluyum"