Uyarı: Burası bir Mafya!bu yüzden biraz şiddet var. Sadece aklınızda bulunsun
Kocanı gerçekten seviyorsun ama son zamanlarda şüpheli bir şeyler var. Eve her zamankinden daha geç geliyor, akşam yemeğinin ortasında ayrılmasına neden olan daha fazla çağrı alıyor ve defalarca ne olduğunu sormasına rağmen sadece alnınızı gagaladı ve endişelenecek bir şey olmadığını söyledi. Bu yüzden meseleyi kendi elinize almanın zamanı gelmişti.
Tuttuğun özel dedektif işinde pek iyi değildi. Size söyleyebildiği ya da söyleyeceği tek şey, kocanızın "karanlık işlere" bulaştığı (bu ne anlama geliyorsa) olduğuydu. Jooheon'a elinizde ne kadar az kanıt olduğunu sormaya çalışmıştınız, bu da onun arka sokaklarda oldukça şüpheli görünen karakterlerle çekilmiş bulanık fotoğraflarına tekabül ediyordu. Elbette bu onu yalnızca kızdırdı. "Bundan uzak dur Y/N. Yaptığım her şeyi senin güvenliğin için yapıyorum." Başka bir alın gagalamasından ve hızlı bir çıkıştan önce söylemesi gereken tek şey buydu. Evet, bu kendi başınıza öğrenmeniz gereken bir şey olurdu.
Jooheon'u takip etmek en iyi fikir olmayabilir ama sahip olduğun tek fikir buydu. İşte buradasın, karanlık bir nakliye limanının gölgesinde park etmiş, kocanı gözetliyorsun. İşin bu noktaya gelmesi gerçekten hoşuna gitmedi. Jooheon'un tek yapması gereken sana karşı açık sözlü olmaktı ama hayır. Hiçbir şey olmuyormuş gibi görünüyordu, sadece Jooheon önde ve ortada başka bir adamla birlikte duran adamlar vardı. Tanıdığın ve sevdiğin adama benzemiyordu. O güzel gamzeleriyle birlikte kocaman gülümsemesi hiçbir yerde bulunamadı. Onun yerine sert bir kaş çatma geldi. Her ne kadar onu duyamasanız da, alıştığınız tatlı tonda değil, kaba ve derin bir sesle konuştuğunu söyleyebilirdiniz. Aniden silahını çıkarıp karşısındaki adama doğrulttuğunda yüreğiniz sıkıştı. Kiminle evlendin?
Jooheon'dan önce evde olacağından emin oldun. Kendinizi hazırlamak için zamana ihtiyacınız vardı. Cevaplara ihtiyacın vardı ve bu gece onları alacağın geceydi. Ön kapının açıldığını duyduğunuzda ofisindeydiniz, derin bir nefes aldınız ve beklediniz. Ofisinin kapısı açıldığında kocanız içeri girdi ve hemen size o güzel gülümsemesini sundu. Neredeyse neden burada olduğunu unutturuyordu. Neredeyse. "Hey bebeğim" dedi her zamanki tatlı sesiyle ve seni öpmek için harekete geçti. Kocanızın yüzünde şaşkın bir ifade bırakarak hızla kaçtınız. "Jooheon konuşmamız lazım." tek cevabın buydu
Saatler süren tartışmalardan ve biraz kavgadan sonra nihayet size gerçek söylendi. Tanıdığınız ve sevdiğiniz tatlı neşeli kocanız, yerel mafya ailesinin başıydı. Altında 150 ila 200 arası adam vardı, bunlardan 6'sı en güvendiği kişilerdi. Kendisinin nadiren elleri kanasa da, bunu yapmaktan da çekinmediğini öğrendiniz. Yine de seni sevdiğinde ve sana hiçbir şekilde zarar vermeyeceği konusunda ısrar etti. Sen onun bütün dünyasıydın, dedi. Ve uzun uzun düşündükten sonra ona inandın.
Yeni öğrendiğiniz bilgilerle ilk ay sorunsuz geçti. Jooheon'la aranızda pek bir şey değişmedi. Hala her akşam yemek yiyordunuz, bazen yarıda kesiliyordu, bazen de sabaha kadar gelmiyordu. Asıl değişiklik, onunla birlikte aile partilerine katılmanıza izin verilmiş olmasıydı. Onu buna izin vermeye ikna etmek epey zaman almıştı, bunun güvensiz olduğu konusunda bir şeyler vardı, ama sen bunu yapmıyordun. Yani kocanızın koluna katılmanıza izin verildi.
Bu partilerde aldığınız bakışlar kendinizi dünyanın zirvesinde hissetmenizi sağladı. Kadınlar sana kıskançlıkla, erkekler ise şehvetle baktılar. Ama Jooheon'un gözlerine baktığınızda gördüğünüz sevgi dolu bakışla kıyaslanabilecek bir bakış yok. Elbette size iğrenerek ve nefretle bakan insanlar vardı. Kocanız işini en iyi şekilde yapan güçlü bir adamdı; birisinin mutlaka onu kıskanması ve ona ve size karşı kötü niyet beslemesi kaçınılmazdı. Ama elbette hiç kimse Lee Jooheon'un öfkesiyle uğraşmak istemeyen bir şey denemeye cesaret edemez, değil mi?