13

249 3 0
                                    

Konu: Balkabaklarını Oymak

Shownu

Shownu basit bir adamdır. Süslü dekorasyona veya oymaya gerek yok, o sadece balkabağına basmakalıp yüzü oyuyor.
Yine de sizi biraz daha yaratıcı olmaya teşvik ediyor ve ihtiyacınız olan her konuda size yardımcı oluyor.
Bıçağı balkabağının içinden sonuna kadar geçiremiyor musun? Seni yakaladı, düşünmeden bıçaklıyor. Üst kısmı kesmeye çalışırken rahatsız mı oluyorsunuz? Bunu senin için yapacak, sorun değil.
Akşamı seninle geçirmenin eğlenceli ve rahatlatıcı bir yolu olduğunu düşünüyor.
Genel olarak, birlikte geçirilen çok yumuşak ve sakin bir zaman

Minhyuk

Sadece eğlence ve kahkaha için bir tehdit
Kabagin ici ve tohumlarıyla oynuyor ve iğrenirsen seni onlarla tehdit ediyor.
Çok fazla bir süreci yok, giderken aklına ne gelirse onu oyuyor.
Biraz dağınık, ama öyle demek değil. Bir noktada başyapıtına iyice kapılır ve susar ama sonunda sizinkinin en iyisi olduğu konusunda ısrar eder.
Ellerinin her yerinde balkabağı olduğunu unutur ve her yere bulaşır - saçında, sende, yerde vs.

Kihyun

İkiniz için temiz ve düzenli bir süreç. Tüm bağırsakları ve tohumları içine atmak için bir kase getiriyor.
Balkabağınızın içinin olabildiğince temiz olmasına yardımcı olur ve onun için de aynısını yapar.
Mükemmellik için çabalıyor ama yüzü biraz orantısız kalıyor.
Oyduktan sonra, ikinizin pişirebilmesi için tohumları ayırmasına ve temizlemesine yardım edin.
Yine sessiz ve dinlendirici bir akşam.

Hyungwon

Balkabağı oyma fikrinde o kadar da büyük değil ama sen çok istediğin için yapıyor.
Sonunda balkabağına oymaktan çok çizim yapmaya başlar ve balkabağının yüzünü sizinkine uydurmaya çalışır.
Bir noktada, balkabağı bağırsağının bir kısmını yemeniz için hazırlıksız bir şekilde sizi cesaretlendirir, ancak gerçekten bitirdiğinizde size garip bir bakış atar.
Oyarken birlikte çok tatlı çift fotoğrafları çekiyorsunuz ve kabaklar bittiğinde hayal edebileceğiniz en estetik resimleri çekmeye çalışıyorsunuz.

Jooheon

Bütün akşam gülümsüyor ve gülüyor.
İkiniz kabakları keserken biraz patlamış mısır eşliğinde ürkütücü bir film izlersiniz.
İstediği suratı tasarlamaya çalışıyor ve yarı yolda her şeyi mahvettiğinde somurtuyor.
Bunun yerine onu bir canavara dönüştürmeye karar verir, onunkiyle balkabağınıza saldırmaya devam eder.

Changkyun

Oyma yaparken çok sakin bir zaman. Müzik dinlersiniz, ara sıra konuşursunuz ve birlikte heyecanlanırsınız.
En korkunç balkabağını kimin yapabileceğini görmek için bir yarışma düzenlemeye karar veriyorsunuz ama sonunda ikiniz de bunu o kadar ciddiye almıyorsunuz.
Denemek ve kopyalamak için ilerlemenize baktığından emin olur, ancak sonunda tamamen farklı bir şey yapar.
Oymayı bitirdiğinizde bile, gecenin geri kalanında konuşurken kucağınızda balkabakları ile birlikte oturun.

Monsta X Reactions Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin