Minhyuk

37 1 0
                                    

İçerik: Müstehcen - Monsta X Minhyuk x Reader
Uyarılar: Oyuncaklar/ Meme ucu oyunu/ Parmaklama/ SoftDom!Minhyuk/

Minhyuk küçük güzel bir çantaya tutunarak, adımlarında hafif bir yaylanma ile dairenin ön kapısına doğru yürüyor, içindekileri saklamak için üst kısmı en güzel kağıt mendille kaplanmış. Soğuk kış havası omurgasından aşağı ürpertiler gönderirken yüzüne bir sırıtış yapışıyor ama bunun sana aldığı hediyenin heyecanından mı yoksa soğuktan mı olduğundan pek emin değil.

Dairenin her yerinde seni ararken, gözleri yatakta kıvrılmış haldeki sana takılınca küçük bir kıkırdama çıkarıyor, sen kapüşonlusuna sarılı olarak uyurken hafifçe nefes alıyor. O çok meşgul olduğu ve daireye girip çıktığı için onu zar zor görebildiğiniz için onun varlığını özleyerek uyuyakalmış olmalısınız.

Çantayı komodinin üzerine bırakıp yatağın kenarına oturuyor, gözleriniz hızla açılırken başınızı okşuyor, başınızın üzerinde elinin sıcaklığıyla dudaklarınızda küçük bir kıvrılma oluyor.

"İyi misin bebeğim?" Minhyuk uyanmana izin vermek için fısıldıyor, kendini yatağa doğru ayarlarken elini başının üzerinde tutuyorsun.

Gözlerinizi tamamen açtığınızda, tamamen gülümsersiniz, onu kucaklamak için gövdesinden yakalarsınız, vücudunuzun sizinkine karşı sıcaklığı, "Şimdi öyleyim" diye tekrar uykuya dalmanız için yeterlidir.

Göz ucuyla sıra dışı bir şey fark ettiğinizde sırtına hafifçe vurursunuz ve kıkırdayarak "Komodinin üzerindeki ne?" diye sorarsınız.

Heyecanla kendini senden ayırıyor, çantaya uzanırken kulaktan kulağa sırıtıyor, aklı bir sürü düşünceyle dolup taşarken çantayı sana veriyor, beğenip beğenmeyeceğini merak ediyor.

"Erken bir Noel hediyesi, sanırım sana yakışacak" diyor, sana hazırladığı mükemmel sürprizi mahvetmemek için elinden geleni yapıyor.

Kafası karışmış halde ona bakarken kağıt mendili çıkarırsın, içine bile bakmazsın, gözlerini ondan ayırmazsın ve ne yaptığını merak edersin. Sana neden erken hediye verdiğini ve neden bu kadar heyecanlı olduğunu merak ediyorsun

Kutuyu dışarı çıkardığınızda, sanki birinin yemeğini inceleyen Gordon Ramsey gibi inceliyorsunuz( OAHAOAHAOEHJOAJA) kutu tamamen siyah, üzerinde en ufak bir şey bile yok, içinde ne olduğuna dair hiçbir şey yok. Çantayı yere koyarsın, kutuyu tutarsın, onunla göz temasını kaybedersin, çıkıntıyı çekersin ve kucağına parlak pembe bir vibratör düşer.

Sonunun oraya varacağını bildiği için gülmeden edemedi, şimdi sen ona sırıtırken şehvetli gözlerle sana bakıyor, onu alırken oldukça suskun, oyuncağı çene kemiğine doğru kaydırıp köprücük kemiklerine kadar kaydırıyor. meme ucunuzdaki ilk ayara getirin.

"Hoşuna gitti mi?" diye soruyor, gömleğinizin üzerinden göğüs ucunuzdaki titreşimler karşısında yüzünüzün buruşmasını izliyor, siz ona kafa sallarken dudağınızı ısırıyor, siz tekrar yatağa gülerken gülümsemeye direniyorsunuz.

"Mutlu Noeller bebeğim," oyuncağını diğer meme ucunuzun üzerinden kaydırdığında en küçük inlemenize tepki olarak alay ediyor, iç çamaşırınızı ıslattığınızı hissetmeye başladığınızda her ikisi de gömleğinizin içinden belirgin bir şekilde görünüyor.

Sırtınız kavisleniyor ve başınız altınızdaki yumuşak yastıklara doğru itiliyor, artık hassas olan cildinize uygulanan titreşimler dudağınızı o kadar sert ısırmanıza neden oluyor ki acı veriyor, Minhyuk diğer meme ucunu çimdikliyor ve dokunuşuyla sızlanmanıza neden oluyor.

Ağır nefes alışın ve minik sızlanmaların onu sırıtıyor, vibratörü pantolonunun eteğine ulaşana kadar acı verecek kadar yavaş bir şekilde gövdene doğru indirirken dili yanağını dürtüyor.

Yüzünüzün buruştuğunu görünce onunla dalga geçiyor, parmağı meme ucunuzdan etek ucuna kadar aşağı doğru gidiyor, giysilerinizi çıkarırken hafifçe çekiyor, yavaş davranarak sizi kızdırmak istiyor ama bunu nasıl yapacağını bilmiyordu. eğer öyle yapsaydı sen de devam edecektin.

Kalçalarınızın etrafındaki ve bacaklarınızdaki kıyafetleri sıyırıp yatağın ucuna atıyor ve size sorulmadan bacaklarınız hafifçe aralanıyor, elindeki vibratör kıvrımlarınızın arasından geçerek onu kaygan bir şekilde kaplıyor.

Vibratör klitorisinize sürtündüğünde çıkan yüksek sesli nefes, bir şeye tutunmak için çabalamanıza, başınızı yastığa iyice batırmanıza ve kalçalarınızı vibratörün üzerine vurmaya başlamanıza neden olur, ancak serbest eli kalçanızı aşağıya doğru sıkıştırır.

"Biri çaresiz," diye alaycı bir şekilde cıvıldıyor, vibratörü göbek bölgesinden uzaklaştırıp uyluğunuzun iç tarafında daire içine alıyor, ihtiyaç duyduğunuz yere geri dönmesi için sızlanmanıza neden oluyor, çaresizce onun sizi boşaltmasını istiyor.

Yapabileceğiniz tek şey buydu, sızlanmak ve size istediğinizi verirken biraz merhamet göstermesini ummak ama kalçanızdaki liflerin çekirdeğinize adım adım yaklaşması onun bu işte uzun bir yolculuk olduğunu, ne kadar ileri gidebileceğini görmek istediğini gösteriyor tamamen kırılmadan önce sen.

Onu kendinize yakınlaştırmaya çalışmak, eğer dudaklarınız onunkilerin üzerindeyse, bunun biraz daha başa çıkmanıza yardımcı olacağını düşündünüz ama dudaklarını bir an için sizinkilere sürtmesi yüksek sesle ağlamanıza neden oluyor: "Lütfen... Minnie , Lütfen!".

Serbest eli yanağınızı kavrıyor ve sizi tutkulu bir öpücüğe getiriyor; vibratöre sert bir şekilde basıldığında zevkle nefesiniz kesiliyor. Klitorisine karşı, dudaklarınızla alay ederken bacaklarınızın bir an için sallanmasına neden oluyor. Bunun her saniyesinden keyif alıyor, bacaklarının arasında titreşen aptalca bir lastik parçasıyla seni ortalığı karıştırmanın tadını çıkarıyor.

Her ne kadar horozu, uyarıcılarının hapsi altındayken ağrımaya başlasa da, siz inlerken dudaklarınızın tembel bir şekilde onunkine baskı yaptığı ve onun üzerinde kaydığı hissiyle seğiriyor ve her iniltiyi yiyor.

"Siktir-" tıslıyorsun, alt dudağını ısırıyorsun, o da sana daha çok bastırıyor, bu da gözlerini başının arkasına gönderiyor, ellerin onun saçlarına dolanıyor ve onu sana yakın tutuyor.

"Saçımı çekmeye devam et bebeğim, ben de önümüzdeki birkaç gün yataktan çıkamayacağından emin olacağım," sen bunu yaparken dudaklarının üzerine alaycı bir şekilde gülüyor, buklelerini hafifçe çekiyor homurdanırken, dürtülerini bastırmaya çalışmak için kendi dudağını ısırıyor.

Sonsuza kadar kendini tutamasa da, seni etrafında hissetmek zorunda, o klitorisinle oynarken, senin derinlerde bir yerde horozuyla suları test etmek istiyor, sonunda ne kadar berbat bir duruma dönüşeceğini görüyor.

Monsta X Reactions Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin