6| At ağızlı emir 🐴🐎

55.1K 2.3K 532
                                    

medya: bölüm sonundaki Eylül kdbsjdb


Sabah uyandığımda tehlikeli escort mafyamız bir mesaj atıp silmişti. Ne olduğunu göremiyordum ama meraktan çatlıyordum.

Üzerimde krem rengi bir blazer, ayağımda siyah topuklularım, ter bastığı için yarım yamalak yaptığım topuzuma takılı maydanoz lastiğimle önümdeki dosyayı inceliyordum. Gözlerimi örten perçemlerime sinirle üflerken Caner'in uzattığı simiti atarlı bir şekilde elime alıp büyük bir ısırık aldım.

Caner de benim gibi bir savcıydı. Allah'ı var taş gibi adamdı vesselam. O sarı saçlar, o ela bakışlar. Allah sahibine bağışlasındı yani.

"Yanıyorum, Caner."

"Görebiliyorum."

"Sende yanıyorsun değil mi? Menopoza falan girmediğimi söyle bana lütfen."

Gülümsemesi yakışıklılığına kat be kat yakışırken istemsizce beni de gülümsetti. "Bence daha o yaşlarına çok var."

Derin bir nefes verdim. "Sağol..."

"Biraz dalgın gördüm seni."

Bütün kibarlığımı konuşturarak "Ha?" diye bir yanıt verdiğimde kıkırdadı.

"Dalgın gibisin bugün."

"Şey ya," Saçlarımı kulağımın arkasına attım. "Dosyaları inceliyordum da." Sayfaları kapatarak ona döndüm gülümseyerek. "Bir de kardeşim sınava girecekti, onun yazmasını bekliyorum."

"Anladım." dedi kafa sallayarak. Şunu diyenlerden nefret ediyordum. Ben anlamadım kardeşim, alla alla. "Netleri nasıl?"

"İyi..." Diye mırıldandım gözlerim telefon ekranıma kayarken. "Fena değil yani."

"Güzel bir yerler gelir mi dersin?"

Ekrana gelen mesajla ceylan görmüş aslan misali elimi telefonun üzerine atarken mesajlara tıkladım.

at ağızlı emir: KURBAN VERENEEE KURBAN VERENE.

at ağızlı emir: ABLALARIN BİR TANESİ BU BE.

at ağızlı emir: nasılsın?

Suratım asılırken nefesimi verdim. O değildi.

"Eylül?"

Caner'e baktım yeniden. "Emir... Sınavdan çıkmış sanırım."

"Ne yazıyor?" Dedi anlamsız bir heyecanla.

"Bakıyorum..."

siz: matematik soruları beynini yakmış anlaşılan.

at ağızlı emir: sen çalışıyorum diye bizi mi yiyorsun lan.

at ağızlı emir: niye hemen baktın mesajlara?? 🤨🤨🤨

"La havle vela kuvvete, salak bu çocuk." elimi alnıma atarak sabır çektikten sonra, sonunda mesaj attım.

Siz: 24 saatin her dakikasında da çalışmıyorum gerizekalı. Senden mesaj bekliyordum.

at ağızlı emir: tamam affettim. 😘

Siz: işiniz nedir emir bey?

at ağızlı emir: sınavdan yeni çıktım destur be!

at ağızlı emir:

Mafya'ya Çattık  "Tamamlandı"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin