ALLAHIM İLHAM PERİLERİM YOK OLDU. HER GÜN BÖLÜM YAZMAK ÇOK ZOR.
Bu bölümü sırf bölümsüz kalmayın diye yazdım, of hiç içime sinmedi gerçekten aglicam ama ya.
Aklıma fikir gelmiyor. Tıkanmışke öneri verin 😫😫
Neyse efendim neysee, keyifli okumalar dilerimm.
Sabahın ilk saatlerinde kızların 'Acil eve geliyorsun.' demeleri üzerine koşa koşa kendi evime gitmiştim.
Evi bok edebilirlerdi, evi yakabilirlerdi, eve her şeyi yapabilirlerdi. Ama mevzu o değilmiş neyse ki;
"Olum yazık lan adama."
"Çok kötüsün Sude."
"Canım sıkılmıştı napalım aaa." Sude kahkahalar atarken telefondan mesajları açtı.
Siz: Abi karını biraz hızlı siker misin?
Siz: Ya da direkt durun.
Siz: GECENİN ÜÇÜ AMK. İNLEYİP DURUYOR KADIN. UYUYAMIYORUM. 😫😫
Siz: Sabah işe gideceğim abi kurbanınız olayım bir susun ya.
Sude'nin yazdığı mesajları okurken üst komşumuz Hamit abiye üzülsemde yinede gülesim geliyordu.
Adam geceleri çalışmaya gidiyordu ve Sude bunun bilincinde olduğu halde adama bu mesajları atmıştı.
Sorun şu ki kadın masumdu ortada herhangi bir ses falan da yoktu.
Hamit abe: Kızım ne diyorsun sen?
Hamit abe: İşteyim ben.
Siz: Abi emin misin işte olduğuna?
Siz: Yataktaki zıplamalar sebebiyle tavanımın çökeceğini hissediyorum.
Siz: Ama helal olsun yatağınız sağlammış 2 saattir dayanıyor. 🤌🤌
Siz: Sorması ayıp markası nedir?
Hamit abe: LAN SEN NE DİYORSUN?!
Hamit abe: Eve geliyorum hemen.
Hamit abe: Apartmanda nöbet tutuyorsun kaçan göçen olmasın. Anlaşıldı mı?
Siz: Abi yatağın markasını söyleseydin 😇😇
Hamit abe: Başlatma yatağına Sude!
Siz: Anlaşıldı abi. 💪
"Emrah koş ananı sikiyorlar!" Kübra'nın dediği şeyle kahkaha atarken Sude'ye, "Sen Hamit abiye olan korkundan kaç gündür Kardelen'de kalıyorsun. Vay çakal." diyip güldüm.
"Kadının da günahını almışsın ama ya." diyen Kübra'ya Sude göz kırpıp, "Günah alma yok be. Kadın normalde de aldatıyor Hamit abiyi zaten. Başka akşamlarda ciddili ses geliyor. Bizim duvarlar da ince olunca. Aboo." dedi.
Hamit abiye üzülsemde yapabileceğimiz bir şey yoktu malesef. "Sizin sohbetinize doyum olmaz benim savcılıkta işlerim vardı. Halledip Kuzey'le çıkacağız."
"Eylül?" dedi Sude sırıtarak.
"Aha , bomba geliyor değil mi?" dedim kollarımı göğsümde bağlayarak.
Sude kafa salladığında Kübra'ya baktı o da güldüğünde bir kaşımı kaldırarak ikiliyi süzdüm.
"Görev işi de bittiğine göre,"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya'ya Çattık "Tamamlandı"
HumorYanlış bir numaradan doğan biraz alevli, biraz tatlı, birazda mizah dolu bir aşk... ****************************************************** Müzik bitmişti, biz hâlâ birbirimize aşkla bakıyorduk. Devam ediyordu bizim için melodi, devam ediyordu bizim...