İyi okumalarrr
Bu bölümü biraz kısa kestim kusura bakmayın sınava yetişmem lazım.
Buraya sınır bırakıyorum, sınırı geçtiğiniz an size hemen yeni bölüm atacağımm. (50 oy 100 yorum her zamanki gibi <3)
Eylül'den;
"Eylül sen benim peşime adam mı taktın?"
Kuzey'in sesi beynimde yankılanıyordu. Yalan söyleyemezdim. Bunu bile bile bana bu soruyu sormuştu. Teyit etmek adına.
"Evet." dedim huzursuzca.
"Tamam." derin bir nefes aldı.
"Tamam mı? Diyeceğin tek şey bu mu yani?" dedim.
"Ne diyeyim Eylül? Söylesene." sesi son derece sakindi ve bu sinirimi bozuyordu.
"Bir şey deme Kuzey. Anladın mı? Bir şey deme. Konuşma. Hiç bir şey söyleme. Zaten susmak senin için zor olmayacaktır, hep yaptığın bu neticede."
"Telefonda konuşulacak konular değil bunlar."
"Şimdi de sen kaçıyorsun." dedim sinirle gülerek.
"Eylül, biraz sakin olmalısın." Tolga olayları bilmeden kolumu sıvazlıyordu.
"Evet tabi, sakin olayım." gözlerimi Tolga'dan çekerek telefona diktim. "Değil mi Kuzey?"
İç çekişini duydum ardındansa "Kapatalım Eylül." dedi düz bir sesle.
"Kapatalım." dedim, tuş sesi geldiğinde derin bir nefes alarak telefonu kulağımdan çektim.
Bedenimi denize çevirip elimi çenemin altına koyup bir süre sessizce durdum.
"Neler oluyor anlatacak mısın?"
"Eve gidiyorum." ayaklandığım esnada Tolga'da hiç bir şey demeden ayaklandı.
Sinirliyken bana dokunmaması gerektiğini biliyordu.
İkimizde benim arabama doğru ilerledik.
Arabayı sürerken bile aramızda nefes alış verişlerimiz hariç hiç çıt çıkmıyordu.
Tolga'yı kendi evinin önüne bıraktığımda arabadan çıkmadan "İyi geceler." diye mırıldandım.
"Sana pek iyi geceler yok gibi." diyip burukça güldü Tolga.
"Öyle görünüyor." diyip bende gülümsedim.
...
Sarhoş kafayla arabayı sürmeye devam ettiğim esnada aklımda sadece Kuzey vardı. Bana bakışları, bana dokunuşları, güzelim diyişleri, beni öpüşü...
Gözlerim istemsiz bir şekilde dolarken etraf buğulanmaya başlıyordu. Bir kaç kez gözlerimi kırparak gözyaşlarının süzülmesine izin verdim.
Arabayı gazlayarak düz yolda son sürat gitmeye başladım. Kuzey'i istiyordum, onu yanımda istiyordum. O ise benimle konuşmuyordu bile.
Yanlışlıkla kırmızı ışıkta geçtiğim esnada bir korna sesi duydum, ardından ise refleksle direksiyonu çevirdim. Ani yaptığım frenle öne doğru sıçrarken bir şeye çarptığımı hissettim. Gözlerim hafiften kapanırken son duyduğum siren sesleriydi...
"Tansiyonu düşmüş, onun dışında da bir şeyi yok. Alkolün de etkisi olduğunu düşünüyorum."
"Oh iyi bari." diyen Tolga'yı duydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya'ya Çattık "Tamamlandı"
HumorYanlış bir numaradan doğan biraz alevli, biraz tatlı, birazda mizah dolu bir aşk... ****************************************************** Müzik bitmişti, biz hâlâ birbirimize aşkla bakıyorduk. Devam ediyordu bizim için melodi, devam ediyordu bizim...