49| Emir'in ay parçası 😋👅😉🔥

10.5K 547 245
                                    

SELEME CENEMELERR WOAAA

Önceki bölümün oy sınırı geçilmişti fakat yorum sınırı yarılanmamıştı bile. Aşklar her okuyan bir yorum yapsa sınır geçilecek niye böyle yapıyorsunuz ki 😭

Neyse efendim neyse kfbekdjejd. MERSİN'DE OLAN KIZÇELERİM, sizlerle konuştuk. 29 ekim için çagdaşkentte görevli olan çıtırla mesajlardan ya da buradan yazsın lütfeeenn 🤭🤭

Sınır 130 oy 130 yorumm

Keyifli okumalar 💓

Eylül'den;

"GERİZEKAĞLIIIIĞ!!!" Emir'in kafama fırlattığı yastığı alarak suratına bastırdım.

"Boğuluyorum be salak!" boğuk sesiyle yastığı suratından çekip poposuna vurdum.

"BOĞUL, GEBER İNŞALLAH, KARA KÖPE- AH!" saçımdan tutup çekmesiyle başım yatağa çarptı.

"TÖRE, NIMUS, İNTİGAAAAM!"

"Töreni de sikerim, seni de si-" kolunu tutup ısırdığımda, "KUZEY ABİİ!" diye bağırmasıyla totosuna bir sille çaktım.

"Totoma vurma, totom önemli." bir daha vurduğumda kolumu tutarak çevirmesiyle yüzüne bir yumruk yapıştırdım.

"Ya burnuma geliyordu, salak mısın? Estetik burnum ya-" bir defa daha vurduğumda sinirlenerek saçımı yoldu.

"Bak karııı!"

"Bak çocuukk!!" ikimizde birbirimize bakıp hırlarken kapının açılmasıyla içeri Kuzey girdi.

"Ne didişiyorsunuz siz?"

"Sence?" Kaş göz yaparak Emir'i gösterdiğimde Emir kolumdan tutup önüme geçti.

"Kuzey abi, bak saygımdan abi diyorum, abi. Gider misin abi?"

"Karımı almadan, hayır." Kuzey'in dediği şeyle gülümserken Emir pis pis sırıtmaya başladı.

"Siz bilmiyorsunuz tabii."

"Neyi?" dedik Kuzeyle aynı anda.

"Babaannemle tanışmadan düğün falan yok size."

"O niyeymiş?" diyen Kuzey'e yutkunarak baktım.

"Töre,"

"Nımus,"

"Kılıç,"

"Kılıç?" Emir'e şaşkınlıkla baktım, "Emir hangi çağdayız? Silah olmasın o?"

"He, olabilir. Silah, evet."

"Aşkım siz Adana'lı değil misiniz? Ne töresi, ne silahı?" Kuzey'e gülümseyerek baktım.

"Adana'da da var bir takım şeyler." Emir sırıtarak göz kırptı. "Anlarsın ya."

"Babaannem sana bir takım ERRRKEKLİK testleri yaptıracak sanırım sevgilim."

"Nasıl?"

"Onu da gidince görürsün aslan eniştem." Emir Kuzey'in omzuna vurup genişçe güldü.

"Adana'ya mı gidiyoruz?"

"Babaannem dediyse...Evet." Kuzey'e baktım, "Tabi bir işin yoksa-"

Mafya'ya Çattık  "Tamamlandı"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin