SELAMLAR WATTY HALKI WOAAA
(5BİN KELİME YAZDIM BURADA 3 TANE BÖLÜMÜ TEK BÖLÜME SIĞDIRDIM BU YÜZDEN DEEEE... bence bir 200 300 yorum gelsin be noluyyy)
Bölümü düzenleyecektim ama son dakika yarina denemem olduğu haberi geldi. Mecbur ona çalışacağım ve bugunde bölümü atmak zorunda hissettiğimdeeenn ilk haliyle okuyacaksınız.
simdiden bir yazim hatasi falan varsa özür dilerim ama sizi de daha fazla bekletemedim 💓
Keyifli okumalarr
💫💫💫
Bir hafta sonra
Gelin odamdaydım. Her şeyime hazır, onu bekliyordum. Onu ve beraberindeki yeni hayatımı.
Boy aynasından kendime baktım, gülümsüyordum ; gözlerimle, kalbimle, her şeyimle. Yıllar sonra hayatımda ilk defa bu kadar heyecanlıydım, ilk defa kalbim bu kadar hızlı atıyor, ilk defa heyecandan yerimde duramıyordum.
"Geliyor!"
Omzumu tutan Sude'ye bakmak için gözlerimi aynadan ayırdım. "Nasılım? Güzelim değil mi? Beğenir beni değil mi?"
Kübra kıkırdarken Sude dolu gözlerini silerek burnunu çekti. "Seni beğenmesin gözlerini oyarım eniştemin."
Kübra arkamdan bana sarılıp çenesini omzuma yaslarken omuzlarımdan öptü. "Sude'nin demek istediği," gülümsemesi gözlerine ulaştı. "Çok güzelsin meleğim. Çok güzelsin, çok mutlusun, peri gibisin."
Gözlerimin dolduğunu hissettim, ellerim buz keserken kızlara sıkıca sarıldım. "Yapmayın."
Gözyaşlarına direnirken burnum sızladı, iç çektim. "Sakın ağlayayım deme!" dedi Sude kızarak. "O makyajı çok zor yaptım."
Gülerken geri çekildim. Nazikçe gözümden damlayan bir damla yaşı silerken "Tamam." diye fısıldadım kızlara. Derken kapının çalmasıyla irkilerek kocaman olmuş gözlerle kapıya baktım. "Hani gelmesine daha vardı!"
"Eylül?"
Kızlar derin bir nefes verirken aynı anda "Ejder abi." dediler.
Kapı yavaşça aralanırken içeriye giren adamlara baktım. Babam ve abim.
Babam içeriye adımını atıp bana sıkıca sarılırken kollarımı kocaman ona doladım. Gözleri doluydu. "Bir şey demeyecek misin?" dedim başım omzuna gömülüyken.
"Daha ne denebilir ki?" Güldüm. "Konuşursam ağlarım diyorsun yani baba?"
"Deli kız."
Babamla hiçbir zaman yakın değildik, şuan da olduğu gibi. O yüzden gözlerim ondan ayrılırken kapıda şaşkın şaşkın bana bakmaya devam eden abime döndü.
Dudaklarımı bir gülümseme çekiştirirken babamdan ayrılıp abime baktım. "Nasılım?" güldüm. "Bok gibi dersen topukluyu kafana yersin. Ha," elimi ikimizin arasında salladım. "Yapamazsın dersen de hatırlatayım lise mezuniyetimde yapmıştım. Kafanda koca bir morlukla dolanmıştın bir hafta. O yüzdeeeenn," dedim uzata uzata. Kendi etrafımda dönüp gelinliğimin eteklerini savuşturdum. "Güzel bir şeyler söylemek zorundasın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya'ya Çattık "Tamamlandı"
HumorYanlış bir numaradan doğan biraz alevli, biraz tatlı, birazda mizah dolu bir aşk... ****************************************************** Müzik bitmişti, biz hâlâ birbirimize aşkla bakıyorduk. Devam ediyordu bizim için melodi, devam ediyordu bizim...