Genç kız yüksek çıkan alarm sesi ile korkmuş ve yataktan düşmüştü oldu olası yüksek seslerden haz etmezdi.
Yere sert düşmese bile kafasını çarpmış ve ağzından çıkan sözlere mani olamamıştı.
"Off yaa."Kolu uzun olduğu için uzanarak alarmı kapatmıştı. Açılmayan gözlerini bir kaç kez ovaladıktan sonra gözlerini açmış ve komidinin üstünde olan saatten saate bakmıştı.
Saatin dokuza geldiğini gördüğünde ise çığlığı basıvermişti. bugün vermesi gereken önemli bir sınavı vardı ve eğer bu sınavı vermezse dersten kalır seneye mezun olurdu yaptığı staja kadar her şey yalan olurdu.
Genç kız ufak bir saydırmadan sonra telefonunu alarak lavaboya geçti hızlıca aldığı duştan sonra giyinme odasına girmiş ve kot bir şort üstüne beyaz renk bir bluz ve ince bir keten gömleğin oluştu bir kombin yapmıştı.
Islak saçlarının nemini alıp hızlıca at kuyruğu yapıp takılarını takıp maskara ve rujdan oluşan makyajını tamamlaıp siyah kol çantasına gerekli eşyalarını koyup odadan ayrılmıştı.
Evden çıkarken bir yanda da onu arayan arkadaşının aramasını cevaplıyordu.
"Efendim canım?" Bir yandan arabaya binmeye çalışan genç kadın kaşlarını çattı.
"Napıyorsun Alâ neredesin?"
"Evden ancak çıktım uyanamadım bu sabah." Dün gece geç saatelere kadar ders çalıştığı için böyle olmuştu.
"Anladım hızlı ol ama geç kalma."
"Tamam merak etme sen kapatmam lazım, öptüm."
"Öptüm." Genç kadın aramayı sonlandırıp telefonu yan koltuğa attı hızlı atmış olması gerek ki telefonu yere düşmüştü.
"Hay Allah be."Yolun boş olmasını fırsat bilerek telefonu aramaya başlamıştı telefon eline bir geliyor iki geliyordu.
Telefonu sonunda yakalamıştı fakat bu sevinci yarım kalmıştı çünkü küt diye bir ses gelmişti hızlı kafasını kaldırdı.
Başka bir araba ile fena halde çarpışmıştı hızlıca arabadan indi diğer arabadan da oldukça iri yarı bir adam inmişti.
"Arabaya siz çarptınız hanımefendi hasar da var isterseniz polisi arayalım?" Alâ karşısındaki adama baktı eğer şuan polis aranırsa iş uzun sürerdi ama yapacakta başka bir çare yoktu.
"Sizinkinde pek bir şey yok ama benimki baya kötü bir durumda."Adam omuzlarını silkti.
"Bize siz çarptığınız için bütün ücret size ait hanımefendi ama isterseniz tanıdığım bir tamirci var."
"Tamam ücret bana aitte ben okula nasıl gideceğim bu araba ile gidemem.Acelem de var polis işin içine girerse."
"Bir taksi geçer onunla gidersiniz aracı da çekici çeker yani."