Alâ'dan
Nereye gidiyorduk biz !!
" İndir hemen beni "
" Hayır "
" Bak yaa indirsene beni adam "
" Hayır diyorum sana Alâ "
" Öff tamam bee tamam "
Kollarımı çiçek yapıp başımı cama yaslayıp dışarı baktım.Karanın olduğu tarafa bakmasam da bana baktığını fark ettim.
" Bakma bana "
" Ömrümün sonuna kadar sadece sana bakacam güzelim"
Sinirli sinirli ona baktım.Başımızdan geçen olaylar gözümün önünden geçiyordu yolumuz bittiğinde aşağıya inip geldiğimiz yere baktım. tek katlı havuzlu bir villaydı.
Karan yanıma gelip beni elimden tutup eve yürüttü.
Elimi elinden çekmek için çaba sarf ediyordum ki elimi bırakmıyordu.
"Bırak elimi "
" Ölsem bırakmam "
Sessiz kalıp yürüdük Eve girdiğimiz de bizi direk salon karşılıyordu el ele tutuştuğumuz için Karan nereye giderse bende oraya gidiyordum beni belimden tutup duvara yasladı yüzünü boynuma yaslayıp kokumu içine çekiyordu. ara ara dudaklarını boynuma sürmeyi de eksik etmiyordu şuan olduğumuz durum beni çok zorluyordu.
Tahrik oluyordum dokunuşlarından...
Ellerimi Karan'ın göğsüne koyup onu uzaklaştırmak istedim. ama beyfendi bir santim bile uzaklaşmamıştı.Nefeslerimi bile sık sık almaya başlamıştım.
" Karan dur artık "
" Duramam Alâ'm seni çok özledim. "
" Ben özlemedim ama "
Kafasını boynumdan kaldırdığında sinirli bakışlarıyla bana bakıyordu.
" Ne !"
" Ben özlemedim dedim sana "
O kadar çok sinirlenmişti ki ne yapacağını tahmin bile edemiyordum beklenmedik bir anda yumruk yaptığı elini yanımda duran büyük aynaya vurdu.
Vurduğu an ayna paramparça olmuştu.
Elinden oluk oluk kan akıyordu.
Ona doğru adım attığım da beni durdurdu.
" İstediğin oldu gidiyorum tamam mı?"
Ağzımı açıp tam konuşacaktım ki arkasını dönüp evden çıktı.Peşinden gidip bağırdım.
"KARAN "
Arkasını dönüp bana baktı ve yanıma geldi.
" Ne var Alâ ne istiyorsun bırak beni dedin bıraktım işte seni "
O an herşeyi kenara bırakıp ona sarıldım.
" Bırakma beni Karan "
Beni kollarımdan tutup kendinden uzaklaştırdı.Birşey demeden öylece arkasını dönüp gitti...
Arkasından sadece öylece baktım.Eve geri dönmek istemiyordum.Onu bekleyecektim..
Tekrar eve girdiğimde yerde karanın kan damlalarını ve cam kırıklıkları vardı.Orayı temizledikten sonra salona geçip koltuğa oturdum.Aradan bir kaç saat geçmişti. ne gelen vardı ne giden kapı korumalarla doluydu.
Kesin bu emri Karan vermişti.
Uykum gelmeye başlamıştı.
Koltuğa uzanıp derin bir uykuya daldım.