28.

61 4 2
                                    


Üç ay sonra...

Sabah saçıma bırakılan küçük öpücüklerle uykumdan uyandım.

Karan gibi bir eşe sahip olduğum için çok şanslıydım.

Evliliğimizin dördüncü ayına girmiştik. Bu dört ayda çok birşey değişmese de bir kaç olay gerçekleşmişti.

Ben sınava girip Savcı olmayı başarmıştım.

Hani derler ya her güçlü ve başarılı erkeğin arkasında bir kadın vardır bu sefer tam tersi olmuştu Karan her zaman bana destek olmuş ve verdiğim kararlara saygı duymuştu. Ayrıca bu verdiğim karardan dolayı çok mutluydum.

Karan ise aldığı ihaleleriyle uğraşıyordu.
Onun bana verdiği desteği zamanı gelince bende ona destek oluyordum.

Gelelim bizim çocuklara...

Ayça ve Miran aralarındaki ilişkiyi ciddi bir evreye götürmüştü. Bunun kanıtı ise Miran'ın Ayça'ya ettiği o unutulmaz evlilik teklifiydi.

Ama hemen evlenmek istemiyordular. Biraz zaman geçirmek, eğlenmek istiyordular.

Asaf ve Nare hala aynıydı. Çok tatlı bir çift olmuştular. Sevgililik dönemini eğlene eğlene geçiriyordular.

Dedem ve babaannem Trabzon'a geri dönmüştüler.
Havalar soğuk olmaya başlamıştı.

Bu arada Karan'ın kız kardeşi Evin bizim evliliğimizi öğrenmişti.
Çok tatlı bir kızdı. Kalbinin güzelliği yüzüne vurmuştu resmen..

Çok iyi anlaşıyorduk görümcemle...

Umarım ilerde Karan'ın annesi ve babasıyla da iyi anlaşırım.

🤍

Bir kaç gündür midem kötü olduğu için doğru dürüst bir şekilde yemek yiyemiyordum.

Bu düşüncelerimi bir kenara bırakıp yatağımızdan çıktım.

Banyoya geçip güzel bir şekilde duşumu aldım.

Giyinip yatağımızı topladım. Ve odadan çıktım. Aşağı indiğimde Karan mutfaktaydı. Sanırım bize kahvaltı hazırlıyordu.

Beline sarılıp omzuna minik bir öpücük bıraktım.

" Ne yapıyorsun sevgilim "

" Bize kahvaltı hazırlıyorum güzelim hem bir kaç gündür düzgün bir şekilde yemek yiyemediğini fark ettim. Bugün ben hazırladığım için yersin dimi bebeğim "

" Yerim birtanem yerim aşkım "

Diyip yanaklarına sulu sulu öpücük bıraktım.

Çok tatlıydı ya benim kocam..

Yanaklarını sıkmaktan kendimi son anda kurtardım ve tabakları masaya yerleştirdim.

Şen şakrak geçen kahvaltımızdan sonra Karan yukarı çıkıp giyindi.

Hazır bir şekilde aşağı indi.

EFULİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin