Alâ'dan
Gördüğüm o haberden sonra üç gün geçmişti.
Hala kendime gelememiştim.
Çok etkilenmiştim yaşadığım olaydan sonra....
Ayçayla birlikte babaannemlerin yanına gitmeye karar vermiştik. Hem tatil olarak hem onları görüp ziyaret etmek amacıyla gidecektik.
Bugün son hazırlıkları yaptıktan sonra yola çıkmaya karar verdik.
Krem rengi şort takımımı giyip saçımı köpükle şekillendirdim. Son olarak bir kaç makyaj ürünleri ile yüzüme renk kattım.
O günden sonra çok ağladığım için gözlerim çok ağrıyordu.
Evde herşeyi kontrol ettikten sonra evimin anahtarını ve arabamın anahtarını aldım.Son olarak çantamı ve bavulumu alıp evden çıktım.
Asansöre binip otoparka indim.
Bavulumu bagaja yerleştirip kapısını kapattım.
Şoför koltuğuna geçip arabayı çalıştırdım.
Yoldayken Ayça'yı arayıp beni beklemesini söyledim. Yaklaşık yirmi dakika sonra evine vardım. Onu tekrardan arayıp geldiğimi söyleyip gelmesini söyledim. Beş dakika sonra kapı açılıp yerini aldı. Çantasını bırakıp yanağıma kocaman kokulu bir öpücük bıraktı.
" Nasılmış benim güzelim "
"Sayende çok daha iyi oldum aşkım "
Diyip elini tuttum.
" Hayır saçmalama bebeğim sen benim herşeyimsin. Olmayan kardeşimsin benim duymamış olayım hem ben böyle olsaydım sen benim yanımda olmaz mıydın? "
" Olurdum tabi ki sen bana kardeş , abla en önemlisi herşeyim oldun. İyi ki benim arkadaşım, kardeşim, dostumsun.
" Sus kız ağlayacağım şimdi "
Beni güldürmek için elinden geleni yapıyordu resmen girmediği rol kalmamıştı.
Şarkının sesini sona verip yola çıktık.
Eğlene eğlene iki saat geçmişti. Atıştırmalık birşeyler ve benzin doldurmak için petrole girdik.
Marketten bir kaç yiyecek ve su aldıktan sonra ödemeyi yapıp arabaya bindim.
Aldığımız atıştırmalıkları yiyip yola devam ettik.
Hayatımızdan konuşa konuşa İzmir'e varmıştık.
Babaannemler İzmir'e tatil için geliyordular. Bir, iki ay kaldıktan sonra tekrardan Trabzon'a tekrar dönüş yapıyordular.
Ayça ve benim yanlarına geldiklerimizden haberleri yoktu.