7.

353 57 1
                                    


Karan'ı arkamda bırakıp yürüdüm. Caddeye çıktığımda taksi çevirip eve geçtim.

Eve geldiğim gibi yaptığım ilk iş elbiselerimi çıkarıp duşa girmekti.

Duştan sonra şortlu bir geceliğimi giyip yatağıma girdim. Bugün olanları düşünüyordum. Karan'a olan aşkımı , bugün yaşanan onlarca şeyi , ve en önemlisi Karan'ın kavgası ve bana karşı hal ve tavırları...

Yaptığı hareketler beni çok kırmıştı. Kavgada haklı olabilir ama dediği kelimeler, yaptığı hareketler yenilir yutulur şeyler değildi. Onu öyle kolay kolay affetmiyecektim.

Kafamdaki düşünceleri bir kenara bırakıp zor da olsa gözlerimi kapatıp uykuya daldım.

Güneşin yüzüme vurmasıyla uykudan uyanmıştım.

Yatakta öylece durup dün olanları düşündüm.

Aramız eskisi gibi olacak mıydı ?

Yoksa bu durum böyle devam edip ayrılığa mı sürüklenecektik.

Kafam allak bullak olmuştu dün geceden sonra..

Telefonuma baktığımda Karan'dan ne bir mesaj ne bir arama görmüştüm..

Bu beni biraz üzmüştü.

Kafamdaki soruları bir kenara bırakıp yatağımdan çıktım.

Elimi yüzümü yıkayıp mutfağa geçtim.

Bugün pazar olduğu için şirkete gitmeyecektim. Muhtemelen Karan oradaydı. Yüzünü görmeye şuan hazır değildim.

Bugün evden çıkmayacaktım.

Sade bir kahvaltı yaptıktan sonra kahvemi alıp salona geçtim. Evim haftada bir gelen Zeynep teyze sayesinde temizdi. Hem babaannemlerin hemde benim evimin işlerine bakıyordu.

Yapacak bir işim olmadığı için L koltuğa geçip oturdum. Telefonumu elime alıp şarkı aramaya başladım. Açtığım şarkıcıyla birlikte şarkıyı söylemeye başladım.

Her şeyi gören sen
Görmedin mi beni?
Her şeyi duyan sen
Duyamadın mi beni?

Her şeyi bulduysan
Bulamadın mı beni?
Her şeyi bilen sen
Bilemedin mi beni?

Belki de biz
Öğrenmeliyiz
Belki de biz
Sevmemeliyiz...

Hem ağlıyordum hemde şarkı söylüyordum.

Koltuğa uzanıp gözlerimi kapatıp sakin olmaya çalıştım.

Gözümü her kapattığımda Karan'ı görüyordum. O sinirli , sert halini, bu beni korkutuyordu.

Bir kaç dakika sonra kendimi toparladıktan sonra mutfağa geçip atıştırmalık birşeyler hazırlamaya başladım.

Yemeğimi yedikten sonra salona geçip tekrardan koltuğa oturdum. Kumandayı alıp televizyonu açtım. Onlarda filmin arasında bir film seçtim. Filmi başlatmadan önce tekrardan mutfağa gidip cips paketini atıp televizyonun karşısına geçtim ve filmi başlattım. Güzel bir filmdi. Yaklaşık iki saat sonra film bitmişti. Televizyonu kapatıp elimdeki çöpleri çöp kutusuna atıp mutfaktan çıktım.

Yukarı çıkıp yatak odama girdim. Herhangi bir işim olmadığı için yatağıma uzanıp sosyal medyada gezinmeye başladım. Ünlü bir ailenin çocuğu olduğum için birkaç haberim çıkmıştı.

EFULİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin