1 hafta sonra...
Herşey o kadar çok güzel geçiyordu ki bu bir hafta bana 1 gün gibi gelmişti.
Karan beni bebek gibi seviyordu.
Bende onu çok ama çok seviyordum.Ama bir o kadar korkuyordum ki ilişkimize birşey olacak diye.
Bu bir hafta Karanla birbirimize çok zaman ayırmıştık. Birbirimizi tanımaya çalışıyorduk. Karan'dan öğrendiğim bir bilgi beni çok şaşırtmıştı. Karan Mardin'de aşiret ağasıydı.
Mardini çocukluğumdan beri çok severdim. Birçok kez gitmiştim. Tarihi beni çok etkilemişti. Konakları, oraya özel kahveleri, yemekleri herşeyi ile mükemmel bir şehirdi.
Şimdi ise sevdiğim adamın doğduğu büyüdüğü yerdi. Allah nasip ederse evlendiğimizde orada yaşamak isterdim. Hem sevdiğim şehir hem sevdiğim adamla birlikte orda yaşamak tek dileğimdi.
Sabah çok dinç bir şekilde uyanmıştım.
Yaralarım yavaş yavaş iyileşiyordu.
Yanmama sebep olan kızı işten çıkarmışlardı. Konu benlik değildi tamamen kızın kendi suçuydu. Şirketten aldığı bilgileri rakip şirkete veriyordu para karşılığı ettiğini bulmuştu resmen.Güzel bir şekilde kahvaltımı yapıp duşa girdim. Su geçirmez bant yapıştırdığımız için şu değmiyordu. Duş ile işim bittiğinde giyinme odama girdim.
Yarama birşey değmesin diye beyaz şortlu ceket takımımı giyinmiştim.
Artık işe gitmeye hazırdım.
Yavaş yavaş yürüyüp evden çıkıp arabama bindim. Bu bir haftada Karan beni evden alıp işe aynı şekilde geri evime bırakıyordu.
Şirkete geldiğimde direk odama çekilmiştim.
Yaralandığım gün 3 gün izinli olduğum için işler birikmişti. Olsun yaptığım işten çok memnundum.
Telefonumu sessize alıp işlere koyuldum.İki saatin sonunda işlerimin çoğunluğu bitmişti. İşlere ara verip telefonumu elime aldığımda sayısız mesaj ve altı cevapsız arama vardı. Hepsi de Karan'dandı.
Hemen arama butonuna basıp aradım onu.
Açtığı gibi konuşmaya başlamıştı.
" Nerdesin sen yavrum cevapta vermiyorsun aramalarıma "
" Sevgilim şirketteyim işler birikmişti dalmışım. Görmedim aradığını "
" Anladım yavrum bir dahakine daha çok dikkatli ol tamam mı "
" Tamam aşkım sen ne için aramıştın beni "
" adamda akıl mı bıraktın yavrum "
Dediğine kısık bir kahkaha attım.