2 gün sonra
Sabah alarmın sesiyle uyanıp banyoya girdim.
Geceliklerimi çıkarıp duşa girdim.
Kendimi temizledikten sonra duştan çıkıp bornozu kendime sardım ve giyinme odama girdim.
Krem rengi crop ve eşofman altımı giyip üstüme de aynı renkte kadifemsi bir hırka giydim.
Mutfağa geçip kendime az da olsa güzel bir kahvaltı hazırladım ve içeri geçip televizyonun karşısına oturdum. Kumandayı alıp televizyonu açtım.
Kanallarda gezdikten sonra önüme çıkan bir magazin haberiyle oraya odaklandım.
Snowmagazin
Olay olay olay
Aşiretin yakışıklı ağası Karan Karademir bir güzelle görüntülendi.
İkilinin beraber eğlendiği görüldü.Eğlence mekanının çıkışında ise aynı güzelle beraber arabasına binip uzaklaştı.
Biliyorsunuz ki bir kaç gün önce Alâ hanım ve Karan beyi başbaşa bir yemekte gördüğümüzü iddia ettik.
Şimdi ise akıllardaki tek soru Alâ hanım bu konuda ne diyecek ???
Haberi okuduktan sonra kalbimde bir sızı hissettim. Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. Ben bunu nasıl kaldıracam.
Telefonumun çalmasıyla ekrana baktığımda Ayça beni arıyordu.
Telefonu açıp kulağıma dayadım.
" Alo Ayça"
" Nerdesin kızım sen meraktan öldüm yaa"
" iyiyim ne olacak evdeyim "
" o magazinde gördüğüm şey doğru mu "
" bu konuyu konuşmak istemiyorum Ayça lütfen beni anla "
" biliyorum güzelim kendini şuan ağlamamak için zor tutuyorsun sakin ol tamam mı ben hemen geliyorum."
Biliyordum ki telefonu kapattığımda hıçkıra hıçkıra ağlıyacaktım.
" tamam çabuk gel ama "
" tamam aşkım geliyorum."
Ben o kadar güçlü değildim. Dışardan bakılınca güçlü biri olarak gözüksem de öyle değildim.
O benim herşeyim olmuştu. Ama herşeyimi alıp beni ortada bırakıp başkasının yanına gitmişti beni hiç mi düşünmemişti.
Tabi ki düşünmemişti seni Alâ sen kimsin ki seni niye düşünsün ??
Artık içimde tutamayacağımı anladığımda ağlamaya başladım.