UYARI! ⚠ Birinci bölümde yoruma açıklama biraktim dediğim gibi baskın alfalar cogunluka sadece baskın omegalsrdan etkilenir! (Alta bakmayanlar icin yaziyorum 5 oy 25 yorum sınırı var)
Hyunjin bilgisayarın başına geçmiş deli gibi Lee Felix'i araştırıyordu. Ona yardım etmek istiyordu ve vazgeçecek gibi değildi. Bir okulun itiraf sayfasında çocuğun adını ve açık fotoğrafını gördü. Bu kadar düşünmemişti... Bu çocuk bu zamana kadar nasıl yaşamayı başarmıştı? Korkarak yorumlarını okumaya başladı.
username092138
Onu sikmek istiyorum
↪️@username64578 Ucubeyi mi? Igrenc.yang_in
Hos degil
↪️ @#₺%#₺&* ypoo gsyet de hps
↪️ @yang.in aptalhynnnu.hwng
Fotoğrafı sil.
↪️ @***okuluitirafsayfası pardon? okulumzdan bile degilsin
↪️ @hynnnu.hwng Çocuk sil fotoğrafı.
↪️ @***okuluitirafsayfası yok ilk biricik omegamizin görmesi gereklee.flx
neden yeri?
↪️ @***okuluitirafsayfası öl diyeSondaki yorumla sertçe yutkundu. Görmüştü... Kendi ifşasını görmüştü. Çocuğu görmek istiyordu. Daha tanışamadığı çocuğu bu hayatından kurtarmak istiyordu. Hızla kütüphaneye gitti. Kapıları açıp cam kenarına baktı. Evet oradaydı. Telefonunu açmış ağlayarak oraya bakıyordu. Yanına yavaşça ilerledi. "Felix?"
Felix ona bakmak istemiyor gibi yüzünü diğer tarafa çevirdi. Kızışma dönemine girmişti ve Hwang onun yanında biraz daha durursa kokuyu almaya başlayacaktı. "Lütfen gidin." Felix kendini tutmaya devam etti. Kurtları sızlamaya devam ediyordu. "Neden...?" Hyunjin, Felix'in gözlerini kapatan saçı çekmek istedi fakat kendisini tuttu.
"Bayım gidin."
Yüzü kıpkırmızı olmuştu. Alnından boncuk boncuk ter akıyordu. Kendisini daha fazla tutamayarak feromonlarını salgılamaya başladı. Hyunjin ani gelen şeker kokulu feromonla aklını kaybettiğini hissetti.
Bu aklını kaybeden kişi ülkenin tek baskın alfası Hwang Hyunjin'di.
Bir kaç alfanın bakışları buraya dönmüştü. Hepsi pür dikkat Felix'e bakıyordu. Hyunjin nefes alamadığını hissetti. "F-felix ıh- Sakin...leş" Kendi feromonuyla onu rahatlatmaya çalıştı. Kendisine engel olmaya çalışıyordu fakat engel olmadığı tek bir şey vardı.
Önündeki şişiklik.
Hızla ayağa kalktı ve bir kaç alfa ile oradan çıktı.
Yorum yaptiniz değil mi? Sınır koyacağım hem daha çok bölüm birikmiş olur.
Sınır 5 oy 25 yorum!
Gitgide artabilir
Kendinize iyi bakın skz ile kalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cardigan | hyunlix
FanfictionOmegaverse. Angst değildir! Lee Felix hayatı boyunca işkence görmüş, ezilmiş bir baskın omega. Hyunjin ise hayatını mükemmel yaşamış, en iyilerine layık görülmüş bir baskın alfa. Ve onların tanışmasına vesile olan Felix'in tek huzur bulduğu yer kütü...