MERABABABABBABABABABBABA
Sinir geçmedi yb atiyorum nasilim
Yorum yapin aq bi ara çok geliyordu yine azaldi aglicam gerçekten
Hey hemen tekrardan yorum yapin 🐎
Ve killer clown'a göz atmayı unutmayın 😉😉
Sınır (bu sefer asla geçmeden yb atmayacağım çok ciddiyim)
Evet bu seferki ozlusoz çok duygusal...😭😭😭🥺🥺😵😵
Oy:40
Yorum:200SÖZ
"Ja! Hana, dul, set! Cheese!"
☆
Sadece her şeyi düşünmeyi bırakıp derin bir nefes alın. Sıkıntısız bir anda aldığınız rahat nefes mutlu bir şekilde yaşamanızı sağlayacak. Nefes alıp vermenin işlevi zaten yaşamdı değil mi?
Peki, yaşamın kalitesi?
Bir de sıkıntılı veya gergin olduğumuz canımızın bir şeye sıkıldığı bir zaman derin bir nefes alalım. Bu derin nefesin bile hırıltılı ve kesik çıktığını fark ederiz. Ne rahat ne de mutlu eden bir nefes. Sadece gerginliği arttıran bir yaşam gereksinimi.
Gergin bir nefes o zaman yaşam kalitesini düşürürdü. Bu şekilde baktığımızda da gergin ve üzgün anların yaşam kalitesini asıl düşüren olduğunu fark ederiz.
Şimdi aldığı nefes ona nasıl geliyordu? Felix bunu düşünmeden kafasından atıp gitmişti. Günün sonunda okul bitmiş onu bekleyen Han'ın yanına gitmişti minik omega.
"Yah! Lixie! Sonunda geldin, beklemekten kök saldım!"
Gerçekten kızdığını sanıp kafasını önüne eğdi Felix. O daha çok masumdu. "Okul yeni bitti hyung." dediğinde Han ilk şaşırıp daha sonra gülümseyip şaka yaptığını söylemişti. Felix başını sallayıp kafasını çalılıklara çevirdiğinde çiçeklerin arasında en az onlar kadar güzel oğlanı görmüştü.
Kim Seungmin elinde çikolatalı süt ile gün batımını izliyordu.
"Hyung, senin için sakıncası olmazsa arkadaşımın yanına gidelim mi? Onunla konuşmak..."
"Saçmalama tabii ki gideceğiz!" gülerek işaret ettiği yere doğru gittiler ve yanına oturdular. Bir tanışma faslından sonra uzun bir sohbete girdiler. Tam bu sırada birisi çilli oğlanın omzuna dokundu ve birden sarıldı.
"Hyung'um! Seni çok özledim! Bir daha asla bırakmayacağım! Gerçekten özür dilerim... Nasıl oldun? Şimdi daha iyisin değil mi? İyisin, iyisin! Yüzüne renk gelmiş, çok tatlı olmuşsun! Kimse seni üzmüyor de-"
"Jeongin ben iyiyim merak etme, ayrıca beni korumak gibi bir görevin de yok lütfen böyle hissetme." diyerek sözünü yarıda kesmiş bulundu Felix. Fakat Jeongin birden Felix'in elini tutup gözlerine baktı.
"Eğer birsinin seni ağlattığını görürsem sonları Park gibi olur. Ve bunu görevim gibi hissettiğim için yapmıyorum hyung. Benim için özelsin ve ben özel olanı herkesten koruyacağım." konuşurken ses tonunun korkutucu şekilde değişmesi yutkunmasına sebep olmuştu. Han ile Seungmin birbirleriyle konuşmaya devam ederken onlar göz ilişkisini kesmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cardigan | hyunlix
FanfictionOmegaverse. Angst değildir! Lee Felix hayatı boyunca işkence görmüş, ezilmiş bir baskın omega. Hyunjin ise hayatını mükemmel yaşamış, en iyilerine layık görülmüş bir baskın alfa. Ve onların tanışmasına vesile olan Felix'in tek huzur bulduğu yer kütü...