Bölümler bir kaç bölüm sonra uzayacak veya bir sonraki bolum
Yine yorum gelmedi
Eve gelmişlerdi, babası yine zorla Felix'e o eteklerden giydirmişti. Odaya giren adamla Felix doğruldu. Fakat tanıdık sima ile geriye adımladı. Okullarının müdürüydü bu adam. Adam sırıtıp daha çok yaklaştı. "H-hocam?" Pantolonunu çıkaran müdürü ile ikinci bir şok yaşadı.
Felix'in üstüne çıkıp emreder gibi baktı. Ardından iç çamaşırını çıkarınca midesinin altüst olduğunu hissetti. Gözünden bir damla yaş aktı yıldızlı çocuğun.
"Ağzını aç." Felix dudaklarını birbirine bastırıp kafasını salladı. Adam çenesini tutup zorla açtı. "Sözlerimi dinle!" Gözlerini kapattı Felix. Bir an önce ölmek istedi.
...
Bugün okula gitmesi lazımdı. Ne kadar zor olsa da otobüse varmıştı. Telefonunu çıkartıp saate baktı. Chris hocasıyla konuşmak istiyordu. Bir kaç durak sonra inip okula oradan da sınıfına ilerledi. Bütün gözler ona bakıyordu. Sırasına oturduğunda yazılanları okudu.
"Bana da vücudunun fotoğrafını atsana."
"Bir an önce kendini öldür!"
"Müdürle yatmışsın benle de yat! Kaç paraysa veririm."
"Ucube!"
"Lütfen onları takma Felix. Onlar ne dediğini bilmeyen bir aptal sürüsü. Ben Yang Jeongin."
Gözleri üzgün çocuğa kaydı. Kafasını eğip teşekkür etti. O sırada beklediği öğretmen sınıfa girmişti. "Felix iki dakika bir gelsene." Ayağa kalkıp öğretmeninin yanına gitti.
Chris ise merak ediyordu. Kime nude atmıştı da yayılmıştı? Aslında cevabı çok basitti. Babası o fotoğraflarla oğlunu satıyordu. "Felix seninle son olay hakkında konuşmak istiyorum..." Nefesini tuttu çilli çocuk. "Hocam... B-ben." Chris sonunda çocuğun konuşması ile ona umutla baktı.
"Okuldan ayrılmak istiyorum."
Hayatinizda güzel şeyler olur inşallah
İstediğiniz her şeyi başarabilirsiniz
Öyle icimden geldi
Benim de ihtiyacim olan sozlerdi bunlar bir sınava girecegim de
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cardigan | hyunlix
FanficOmegaverse. Angst değildir! Lee Felix hayatı boyunca işkence görmüş, ezilmiş bir baskın omega. Hyunjin ise hayatını mükemmel yaşamış, en iyilerine layık görülmüş bir baskın alfa. Ve onların tanışmasına vesile olan Felix'in tek huzur bulduğu yer kütü...