when you are young, they assume you know nothing

845 130 88
                                    

Neden yorum atmıyorsunuz? Bu yaptığınız emeğe saygısızlık. Lütfen yorum atıp oylayın.

Bu şekilde devam etmesini istemiyorum. Bölümleri uzatmak istiyorum ama yorum da oy da çok az geliyor. Ve bölümleri atlamayın dememe rağmen atlıyorsunuz. Boşuna mı uyarıyorum?

Lütfen bunlara dikkat edin.

Oy veren herkese teşekkür ederim. Yorum yapan kimse olmadığı için teşekkür edemiyorum.

O sırada Felix'e tatlı bir çocuk yaklaşmıştı. "Şey... Sanırım ilaca ihtiyacın var. Bende var vermemi ister misin?" Felix konuşamayarak başını salladı. Çantasından ilaç çıkartıp Felix'e uzattı. Biraz daha sakinleştikten sonra çocuk tanışmak amaçlı bir adımda bulundu.

"Ben Han Jisung. Yani yakında Lee olacak ama..."

"Lee Felix. Üzgünüm."

Derin bir nefes aldı ve kapıya baktı. "Sorun değil. Fakat ayıp olmazsa... Senin kokun biraz farklıydı Felix. Hwang Hyunjin, sevgilimin arkadaşı. O kolay kolay bir omeganın kokusundan etkilenmez. Fakat kendisini tutamadığını gördüm. Yani acaba... Baskın omega olabilir misin? Söz aramızda kalacak."

Neden etkilenmiyordu ki diye düşünmeden edemedi. "E-evet? Ve birisine söylemende sakınca yok ama... Hyunjin baskın alfa değil mi?" Stresle kafasını kaşıdı. "Evet ama merak etme. Öyle birisi değil. Sana bir şey yapmaz. Bak odadan ilk çıkan oydu." Yine de endişesi geçmemişti Felix'in. Bir süre sonra kapı açıldı ve içeri Hyunjin ve Minho girdi.

Feromon kokusu az da olsa zayıflamıştı. "Bak geldi benim ki!" Ayağa kalkıp kocaman sarıldı sevgilisine. Minho da ona karşılık verip saçlarını öptü. O sırada Felix'in telefonu çalmaya başlamıştı. Babası arıyordu. İzin alıp başka bir odaya geçti ve aramayı yanıtladı.

"Efendim?"

"Kızışma dönemindesin değil mi? Yeni birisi daha buldum. O seninle ilgilenecek."

"Baba... Ben ilaç aldım."

"Ne!? Ne yaptın!? Pezevenk! Sana ilaç al diyen kimdi!? Bekle oraya geliyorum sikik!"

Lütfen hayalet olmayın amk. Yazdıklarım boşa gidiyor.

Oyu siktir et yorum atın ya

cardigan | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin