Yol boyunca konuşmadım. Deniz' de konuşmadı. Evimin önüne geldiğimizde inicekken omzumdan tutup engel oldu.
"Ceyda sorunlu biri. Senden bir şey yapmanı istediğinde 'tamam' de ve uzaklaş yanından. Onunla muhattap olma." dedi.
Elini yine yanağıma koyduğunda elini ittirdim ve cevap vermeden arabadan indim. Az önce hiç bir şey olmamış gibi davranması onun sorunlu olduğunu kanıtlar nitelikleydi.
Arabayı çalıştırıp mahalleden çıkınca bende bir sokak aşağıdaki evime ilerlemeye başladım.
Ona evimin adresini verecek değilim.
***
Okula bilerek erken gittim. Sınıfta benim dışımda dört beş kişi vardı. En arka cam kenarına oturdum. Dün ki olaydan sonra o kızın yanına oturacak kadar salak değilim.
Gaziosmanpaşa da okurken iyi öğrendiğim bir şey varsa o da bu tarz kişilerle çok muhattap olmamaktı.
Tahtaya baktım hava çok olmasada aydınlıktı ve tahta parlamıyordu. Artık bir şekilde idare etmeliydim.
Çantamdan ödünç aldığım mangayı çıkarıp yavaş yavaş okuöaya başladım. Gün uzundu ve ben bu sınıftan kimseyle pek muhattap olmak istemiyordum. İnsanlarla yakın temas kurmayı pek tercih eden biri değilim.
Bir süre sonra sınıf tamamen doldu ve ders neredeyse başlamak üzereyken Deniz sınıfa girdi.
Ben geldiğimde sınıfta olan bir oğlan parmağıyla beni gösterip bir şeyler söyledi. Amk bu zengin bebelerine birini parmakla göstermek ayıp falan demedi mi?
Deniz' in bana doğru gelmediğini umarak mangamı okumaya devam ettim. Yanıma oturdu. Bana durman gereken yeri bil diyene bakın.
"Neden burda oturuyorsun?" diye sordu. Sesinde ürkütücü bir tını vardı.
"Seni ilgilendirdiğini sanmıyorum." diyerek karşılık verdim.
"Es-" sözünü kesip "Durman gereken yeri bilip senden uzak duruyorum."
"Ben sana 'Ceyda' dan uzak dur.' dedim." dediklerine göz devirdim.
"Sen ya da Ceyda ne fark eder. Direk ikinizden uzak dursam bana yeter." söylediğim şeye kızmış olacakki kaşları çatıldı.
Cevap vermesine müsade etmeden "Durman gereken yeri bil Deniz. Biz arkadaş değiliz. Yaptıklarımın hesabını sana verecek değilim." dediğimde bana güldü.
Elini yüzüme uzattığında anında engel oldum. "Yüzüme dokunmayı kes."
"Dokunmamı istediğin zamanlarda gelicek." tepki veremeden kalkıp gitti.
Ne demek istedi bu şimdi.
Etrafa göz gezdirdiğimde kimsenin bize bakmadığını kendi hallerinde takıldığını görünce rahatladım.
***
Teneffüs zilinin çalmasına şğkür ederek sıramdan kalktım. Ders boyunca söylediği saçmalığı düşündüm.
Kızlar tuvaletine girip elimi yıkadım. Kabinlerden birine girip işimi hallederken bile söylediği şey kafamda dönüp duruyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sınırları Zorlama(gxg)
Teen FictionSon senesinde bir koleje burs kazanan İzem ile okulun sıkıntılı öğrencisi Deniz' in sorunlu ilişkisi