Sipariş ettiğim biraya hiç dokunmayıp yavaş yavaş berbat olmasını izlerken gözümü bir an bira bardağından ayırmadım.
Kulağıma gelen hafif müzikle karışık duyduğum sesle başımı sesin sahibine çevirdim.
"Birayı mı sevmedin yoksa sıcak bira içmek gibi garip bir fantazin mi var?" diyen kızın söylediklerine hafifçe güldüm.
"Dalmışım." dedim sadece.
"Biraya kastın yok yani." deyip yanıma oturdu.
"Hayır yok." dediğimde gülümseyip "Güzel. O zaman tanışalım. Ben Tomris." dedi.
"Tomris mi?"
"Evet, Tomris ve sende..."
"İzem." deyip elimi uzattım.
Elimi tutup nazikçe sıktı. "Memnun oldum İzem." deyip barmaidi çağırdı.
"Arkadaşıma ve bana iki sıcak şarap." dediğinde tek kaşımı kaldırıp yüzüne baktım.
"Ne?" dediğinde "Ne çabuk arkadaş olduk." dediğimde güldü. "Olamaz mıyız?"
"Kaç yaşındasın Tomris?" diye sorunca kısa bir an da olsa yüzü dalgalandı.
"Reşit değilsin değil mi?" dediğimde hemen "Reşidim." gelen sıcak şaraptan biri yudum alıp.
"Umarım." dedim
Alınmış gibi duruyordu ama zerre umrumda değil. Bu bara arada bir gelirim. Çalışanlarla sohbetim var ve adımın sübyancıya çıkmasını istemiyorum.
Bar tezgahında tanıdık bir yüz yaklaşınca Tomris' e baktım.
"Naber İzem." diyen Akasya' ya sıcak şarabı gösterip "iyi gibi." dedim.
"Arkadaşımla tanış. Adı Tomris yeni tanıştık." dedim gülüp "Tanıyorum ara sıra gelip çalışıyor." dedi.
Tomris' in yüzündeki alaycı gülüşe bakıp "Yanlış anlama adım sğbyancıya çıkmasın diye bir önlem." dediğimde sırıtışı kahkahaya döndü.
"Endişelenme birini bekliyorum. Zaman geçsin diye gelip tanışmak istedim."
"Arada gelirim buraya. Seni hiç görmedim."
"Depoda çalışıyorum. Aslında sık sık gelirim çalışmak için. Görmemen doğal."
***
Tomris bir süre sonra beklediği kişinin geldiğini görüp kalktı. Hesabı ödemeye yeltenemeden ödemeyi yapıp sadece 'önlem' dedim.
Yaşı büyük dursada reşit olmadığına adım kadar eminim.
Eve gitmek istemesemde gitmeliyim. Arabaya bindiğimde kalbime bir acı saplanıp duruyordu. Arabanın torpidosunda su var mı? Diye baktığımda bir paket sigara buldum.
Araba benim iki gereksiz velimden hangisinin tam hatırlayamasamda arabadan inip bir dal yaktım.
Ciğerlerimi doldurduğum dumanı sakince saldım. Etrafı izlerken vaktin nasıl hızlı geçtiğini sorguladım. Gözüm kaldırımda oturup sigara içen kıza kaydı.
Arabayı kitleyip yanına gittim. "Selam." bana dönüp "Selam." dedi.
"Oturabilir miyim?" dediğimde gülümseyip "Olur." dedi.
Yapmayı amaçladıpım şey için şimdiden kendimi kötü hissetmeye başladım.
***
Adının Derin olduğundan başlayarak, bara neden ve kimle geldiğine dair yaptığımız sohbetin sonunda bi ara sokakta öpüştüğüm için suçluluk duysamda, bundan daha ciddi bir duygu var ki beni tuhaf hissettiriyordu.
Sadece Deniz' in dokunuşlarından zevk almıyorum. Ben bi kızın öpüşüne fena halde azıyorum.
Seni kullanıyor gibiyim Derin ama pişman olucağımı sanmıyorum.
Elim bedeninin her yerinde dolaştırıp en son göğüsünde durdu. Dudaklarından ayrılıp yüzüne baktım. Dahasını istiyordum.
"Buna arabada devam edebiliriz ya da senin evde. Nedersin?" diyip boynuna ardı ardına öpücükler bıraktım.
"Bize gidelim." diyip göğüsüne koyduğum elimin üstüne elini koyup aşağlara kaydırdı.
KESTİK! Kim bilir YB ne zaman gelir😈 Şaka şaka en kısa sürede gelicek.
KÜÇÜK BİR NOT: Bölümler etkileşime yani oy ve yorum sayısına göre geliyor.
Çok etkileşim = çok bölüm.
Sağlıkla beklemede kalın <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sınırları Zorlama(gxg)
Teen FictionSon senesinde bir koleje burs kazanan İzem ile okulun sıkıntılı öğrencisi Deniz' in sorunlu ilişkisi