"Ben... Ben iyiyim sadece... Sadece bazı şeyler üst üste geldi. Son aramalarımda sen olduğun için aramışımdır." dediğinde hâlâ kollarımın arasındaydı.
"Kendine yalan söyleme. Anlatmak istemiyorsan seni anlarım." diyip biraz geri çekildim. "Deniz beni tanımıyorsun bile neden bana destek çıkıyorsun? Yaptıklarını affettirmek için mi buradasın, yoksa altında yatan bir başka sebep mi var?"
Dedikleriyle duraksadım o da kollarımın arasında çıktı. "Neden bahsediyorsun İzem?" diye sordum şaşkınlıkla.
"Cevap ver bana! O gün bana onları yapıp daha sonra yanıma gelip bana destek olmaya çalışıyorsun. Neden!" dediğinde hiç bir şey hatırlamadığı gerçeği yüzüme sertçe çarptı.
"Bu hareketlerimin altında yatan tek sebep sana karşı bir şeyler hissediyor olmam. Bu yüzden sana destek olmak istiyorum. Yanında olup seni tanımak, senle vakit geçirmek istiyorum." Koltuğa oturup kısa bir süre gözlerini halıya dikti.
"Tüm düşünce yapımı alt üst ettin. Ben lezbiyen değilim ama..." dediğinde bunu bir fırsat olarak gördüm. Hemen yanına oturup elimi yanağına koyup nazikçe yüzünü kendime çevirdim.
"Ama... Ama hoşuna gitti. Değil mi?" dediğimde gözlerini kaçırdı.
"Bu yanlış bir şey değil İzem! Hem cinsinden hoşlanman yanlış değil."
"Yaşadığımız toplumda bunu söylemen ne kadar doğru? İnsan doğa-"
"Hayvanlar aleminde de eşcinsel hayvanlar var. Doğal düzene aykırı olsaydı evrimsel seçilimde eşcinsellik diye bir şey kalmaz hayvanlarda da gözlemlenmezdi." dediğimde tekrar gözlerime baktı.
"Beni neye ikna etmeye çalışıyorsun?"
"Sana dokunduğumda hoşuna gitmesinin yanlış olmadığına ikna etmeye çalışıyorum."
"İkna ettin diyelim şimdi ne olacak?"
"Bilmem. Sen ne olmasını isterdin? Sana açıkça senden hoşlandığımı söyledim. Gerisi sana kalmış. İster duygularıma karşılık ver, istersen reddet." diyerek oturduğum yerden kalktım.
"Eğer kafanı dağıtmak istersen numaramı biliyorsun. Bir telefon uzağındayım. Ne karar verdiğini söylemek istersen de nerde bulacağını biliyorsun. Sağına bakman yeterli."
Evin çıkışına ilerlerken yine arkama bakmadan gideceğimi düşünürken "Deniz!" ismimi seslenmesiyle ardıma baktım.
"Geldiğin için teşekkürler." dedi. Sırıtıp "Ne demek kızıl bomba." dediğimde sırıtıp başını çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sınırları Zorlama(gxg)
Teen FictionSon senesinde bir koleje burs kazanan İzem ile okulun sıkıntılı öğrencisi Deniz' in sorunlu ilişkisi