Sırada dersi dinlerken Deniz yine tüm ders boyunca uyumuştu. Öğlen yemeği yaklaşıyordu ve o hala uyuyordu.
Aklıma hafta sonu için verdiği söz geldi. Bu hafta sonu ilk kez konfor alanımdan çıkıcaktım.
Hafta sonunun en sevdiğim yanı 1 istediğim kadar uyuyabiliyor olmam. 2 evde hafta sonuda bile yalnız olmam ve 3 gerçekten bana sadece maddi olarak bakan ve nerdeyse beni hiç umursamayan ailem olması.
Tabi tek çocuk olmam ve annemle, babamın çoğunlukla iş gezisi için evde olmamaları hayatımı mükemmel kılıyordu. Yalnız olmayı seviyordum.
Çalan zille önce yemekhaneye inip yemek yedim. Daha sonra lavaboya doğru ilerlerken bir anda kolumdan tutulup bir odaya çekilmem ve ağzımın kapatılmasıyla neye uğradığımı şaşırdı.
Çırpınmaya başladığımda "Sakin ol Kızıl Bomba." beni bırakıp biraz uzaklaştı.
Yüzüne bakıp "Bu daha büyük bir sorun bence." dediğimde güldü.
"Ne istiyorsun benden. Yoksa yine Ceyda' ya 'sürtük' mü demişim." dediğimde aramızdaki az mesafeyi tamamen kapattı. Geri adımlamadım en azından bir süre.
"Başka bir konu var." dedi. Dünki olayı mı duydu acaba?
Geriye adımlayıp aramıza mesafe koydum. Bunu yapmamla üzerime geldi. Kapıyal arasında kalmamak için masadan tarafa daha geniş olan kısmına geçtim.
Gerçi bu onu durdurmaya yetmemişti. "Deniz sorunlumusun, niye üstüme üstüme geliyorsun?" dediğimde sırıttı. Masayla arasıda kalınca kalbimin varlığını hissettim.
Bu kez Ceyda ne anlattı bilmiyorum ama dayak yiyecek mişim gibi hissediyorum."Ebrar' ın sana anlatıklarından haberim var." dediğinde yutkunup "İlk defa mı arkandan konuşuluyor?"
Yüzünü yüzüme yaklaştırıp eliyle saçımı kulağımın arkasına itti. Dün bankta hissettiğim garip duygu bedenime yayılırken kulağıma "emin misin?" diye fısıldadı.
Eli okul formasının içine kaydığında onu durdurmak istedim ama sadece başımı başka tarafa çevirebilmiştim.
Eli çıplak tenime dokunurken "lezbiyen olmadığına emin misin?" dedi.Dokunuşlarının etkisi büyüktü. Sadece belime dokunuyor olmasına ramen resmen etkisi altına girmiştim. "Ben..." sustum. Eli göğüsüme dokununca sözler boğazıma dizildi. Diğer eliyle çenemi tutup ona bakmamı sağladı.
Nefesim hızlanmıştı. Cinsel arzularım pek olmamıştı ve dokunulmaktan hiç hoşlanmayan ben şuan Deniz' in dokunuşlarına eriyordum.
"Sen lezbiyen olduğunun farkında değilsin o kadar." diyerek dudağımın kenarını öptü.
Geri çekildi. Ellerimi masaya yaklaştım. Elini çekip aramıza az bir mesafe koydu.
"Lezbiyen olmadığına emin misin?"
Diyip beni bırakıp gitti. Dizlerimin üstüne oturup bir süre karnımı tuttum. Karnımda tarifi zor bir his vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sınırları Zorlama(gxg)
Teen FictionSon senesinde bir koleje burs kazanan İzem ile okulun sıkıntılı öğrencisi Deniz' in sorunlu ilişkisi