9

994 49 4
                                    

O konuşmanın ardından tam bir hafta geçmişti. Tek tük açılan konuşmalar ve arada Ceyda'nın, İzem' e sataşmaları dışında hiç bir şey olmamıştı.

Deniz bir cevap alamamış olsa da sakince bekledi. Er ya da geç İzem bir cevap verecekti. Gerçi o cevabının ne olacağını biliyordu. Sabırlı olmalıydı.

Dersler başlayalı iki hafta olmuştu bile Semender kolejinde ilk sınavlar öğrencilerin okuldaki özgürlüklerini belirlediği için ilk sınavlar çok önemliydi.

Ders sırasında İzem göz ucuyla Deniz' e baktı. Kafasında bir şeyler vardı. Çok düşünmüştü. Deniz bazı hatalar yapmış olsa da aralarında geçen tek tük konuşmada aralara serpiştirdiği iltifatlarla kalbine dokunuyordu.

Lise hayatında kısa sürse de sevgililik olayları olmuştu. Deniz ilk adımı atıp ona duygularını açtı, şimdi sıra İzem' de idi.

Şimdi eline güzel bir bahane geçmişti. Dersin bittiğini işaret eden zil çaldığında Deniz yerinden kalkıp gitmeden İzem onu durdurdu.

"Deniz!" 

"Evet?"

Kalbi kulaklarında atarken kendine sövdü. "Kimya dersinde notların benimkinden daha iyi. Bana kimya da bazı konulara yardımcı olabilir misin?" diye hiç kekelemeden sorduğu için kendisini içinden tebriklerken dışına zerre mimik yansıtmamaya özen gösterdi.

Gerçi Deniz' in de ondan arta kalır yanı yoktu. Sadece dışardan nasıl umursamaz görüneceğini biliyordu.

"Olur. Bugün okul çıkışı beni bekle birlikte gidelim." diyip sınıftan çıktı.

Deniz' in sınıftan çıkmasıyla Ekim İzem' in yanına gelip oturdu. "Eee?" diyip sorar gözlerle baktı. "Ne 'eee'?" dediğinde Ebrar da İzem' in arkasındaki sıraya oturdu.

"Kızım amma ketumsun ağzından penseyle laf alınıyor. Söylesene bir şeyler." diye yakınan Ekim' e Ebrar destek verdi. "Evet İzem ya anlat bir şeyler. Deniz' le aranda ne var?" diye sorunca İzem biraz çekinceli kaldı.

"Sıra arkadaşıyız sadece. Deniz' le aramda ne olabilir ki?" dediğinde Ekim' in hevesi kırılmıştı. "Üf ya! O gün Ceyda' yı davranışlarına dikkat etmesi için uyarınca bizde bir şey var sandık." Ebrar atlayıp "Evet ya alttan alttan iltifat etmesi falan senden hoşlanıyor sandık." dedi.

Deniz' in yönelimini gizli tutmadığını biliyordu. Butch tarzında giyinen biri olarak zaten çok dikkat çekiyordu. Ki instagram hesabında biraz bakan herkes onun yönelimini anlayabilirdi.

İzem konunun kendi üstünden dönmesinden kaçmak için "Onu boş ver de Ekim Harun neden derste durmadan sana bakıyor?" diye sordu.

Ekim' in yüzündeki ifadeyle Ebrar "Evet bende fark ettim. Bulduğu her fırsatta sana bakıyordu yoksa..." diyip İzem' e baktı. İzem kıkırdayıp "Yoksa aranızda bir şey mi var?" diye sordu.

"Ay ne alaka ya!" diyip gözünü sınıfın içinde dolaştırdı. "Peki sana ne demeli Ebrar?" dediğinde Ekim' in de Ebrar' ında gözü fal taşı gibi açıldı.

"Bana hiç bulaşma boşuna ben lisede sevgili yapmaya karşıyım." diyip sıyrılmaya çalıştı ama İzem peşini bırakmadı. O gerçekten iyi gözlemler yapardı. "Haa! Eh iyi o zaman Aysan' a söyleyeyim boşa umutlanmasın." diyip Ebrar' ı zarfladı.

"Niye ne dedi ki sana?" dediğinde İzem' in şüpheleri doğru çıktı.

"Hiç." dediğinde Ekim olayı anlayıp güldü. "Ah vah sana kırmızı balık." diyip kendi esprisine gülünce İzem de güldü.

"Ya boş verin bu. Hadi yemekhaneye gidelim. Öğle yemeğini kaçırmayalı bugün kore mutfağı günü." diyip kaçarcasına yerinden kalktı Ebrar.

***

Deniz her zaman olduğu gibi öğle yemeği ve sonrasında görünmemişti. Nöbetçi öğrenci Deniz ve sınıftaki bir kaç kişi için yok yazılmasınlar diye izin kağıdı getirince nerde olduğu anlaşıldı.

Eşyalarını toplarken içinde hafif bir heyecan vardı. Okulun çıkışında Deniz' i beklerken heyecanının dinmesini umsa da umduğu pek de olmadı. 

Kısa bir bekleyişin ardından Deniz arabasıyla okulun çıkışına geldi. İzem derin nefes alıp arabaya bindi.
Bu arabaya ilk bindiği gün yaşananlar aklına gelmişti.

***

Arabaya bindiğim gibi Deniz sürmeye başlamıştı. Öfkeli görünüyordu. "Deniz bir şey mi oldu?" dediğimde bir anlığına bana bakıp "Hayır olmadı." dedi.

"Bizim eve gidelim. Daha yakın. Olur mu?" diyip konuyu değiştirdi. "Olur." dediğimde daha hızlı sürmeye başladı.

Sınırları Zorlama(gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin