2

378 19 1
                                    

Přišla jsem domů díky bohu mám týden dovolenou takže si můžu odpočinout. Vzala jsem si z lednice zbytek Číny co jsem tam měla a ohřála jsem si to. Zapla jsem si telku a koukala na seriál co tam běžel. Cinkl mi mobil a koukla jsem se kdo to je. Byl to Bill.

——chat s Billem—-
Bill : Ahoj Lilith, máš zítra čas? Nechceš zítra přijít?
Já : Ahoj, jo klidně jen mi pošli adresu.

——konec chatu—-

Bill mi poslal adresu, převlíkla jsem se do pyžama což bylo jen tričko a šortky. A šla spát.

Probudila jsem se v 9:08 šla jsem si dát sprchu a hygienu. Převlíkla jsem se do domácího a udělala jsem si kafe a vzala si koláč. A vzala jsem mobil a napsala Billovi v kolik hodin mám přijéct. Napsal mi že mám přijéct okolo druhé, na to jsem mu dala zobrazeno. Mám času dost tak jsem doma poklidila atd a to mi zabralo hodinu a 45 minut. Tak jsem se rozhodla nalíčit se.

Pak jsem si vybírala nějakej fit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Pak jsem si vybírala nějakej fit

Vzala jsem si tohle, zjistila jsem si odkud mi jede autobus

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Vzala jsem si tohle, zjistila jsem si odkud mi jede autobus. Přijede kousek od mého bytu za 10 minut. Tak jsem si šla vzít batoh kam jsem dala Tomovo tričko. Vzala jsem si sluchátka a šla jsem na zastávku.  Během 10 minut přijel, zaplatila jsem a sedla si. Cesta trvala necelou hodinu tak jsem přijela ve dvě. Vystoupila jsem na jedné zastávce a od Billa to je 15 minut.

Když jsem dorazila před jeho dům tak jsem zazvonila. Otevřel mi Bill a hned mě obejmul a já jeho taky. Zula jsem se a sedla jsem si s Billem na gauč. A povídali jsme si, řekl mi že má skupinu s klukama a jsou už dost známí. Pár jejich písniček jsem znala to ano.

B - A ty na něco hraješ?
L- Na housle, a trošku na klavír.
B - Housle? Bych řekl že spíš hraješ na kytaru nebo bubny působíš tak.
L- Právě že skoro všichni hrajou na kytaru a osobně neznám nikoho kdo kdo umí na housle.
B - To je pravda, je málo lidí co hraje na housle.

Otevřeli se dveře a tam se ukázal Tom, když si mě všiml tak se usmál a byl překvapený.

T - Ahoj, co ty tu?
L - Ahoj, Bill mě pozval a chci ti vrátit to tričko.
T - Nech si ho, sluší ti a mám jich dost.
L - No tak jo, když nechceš.

Jen jsem se na něj ušklíbla a on se na mě usmál a šel si k nám sednout. Povídali jsme si, řekla jsem jim něco o sobě. Že jsem Češka ale s německým kořeny.
A že mám dvě práce ale, chci se trošku proslavit jako houslistka nebo jako malířka.

B - Máme tu klavír nechceš něco zahrát?
L - No můžu ale není to žádná sláva.
T - Neboj se.
L - Kdo řekl že se bojím?

Nadzvedla jsem obočí a usmála jsem se na něj, dávám najevo že jsem já ta alfa a že nejsem jako ostatní holky.

T - Tak jdi zahrát.
L - Tak mi ukažte kde je.

Bill mě zavedl  ke klavíru a sedla jsem si k němu. A přemýšlela jsem co zahraju. A napadlo mě demons od Imagine Dragons



Když jsem dohrála, tak se na mě kluci podívali pak na sebe a zas na mě.

B - Já na nic neumím hrát ale hraješ hezky.
T - Na začátek dobrý, ale máš na víc zkus víc trénovat.
L - Já bych ráda ale jsem furt v práci ale teď mám týden dovolenou. Tak můžu něco zahrát.
T - Tě můžu něco naučit.

Podíval se na mě a začal si hrát s jeho piercingem. Vypadá to že si budem spolu hrát.

L - Uvidíme.

Šli jsme si zas sednou a povídali jsme si, jen jsem vzala mobil a kouká si v kolik mi jede bus. Ale Tom se nabídl že mě hodí domů.

Dva rebelovéKde žijí příběhy. Začni objevovat