Na policejní stanici mi bylo oznámeno že do konečně měsíce mám u sebe Lukáše, že jeho rodiče se budou rozvádět + řešit svůj problém s alkoholem. Dokud bude u mně se s ním mohou vidět jen jednou a to na Vánoce a to mohou jéct s ním do Česka ale mají dva dny na to aby po Vánocích se vrátili zpátky a mě ho předali. Podepsala jsem nějaký papíry a pak jsem odešla. Klukům jsem řekla jak to bude, ještě jsem je poprosila ať jedem k Radkovi abych mohla malímu sbalit nějaké věci.
Sedli jsme si do auta a jeli, během chvilky jsme tam byli. Mám jejich klíče, tak se mám jak tam dostat. Šel se mnou Georg, když jsme přišli dovnitř tak tam nikdo nebyl. Vzali jsme nějakou tašku a dali tam jeho oblečení a pár hraček. Zabralo nám to chvilku vzali jsme tašku a šli za klukama do auta.
Dala jsem tašku do kufru a jeli jsme domů..budu to muset nějak vysvětlit Lukášovi. Vůbec nevím jak.Přijeli jsme ke mně, kluci šli se mnou ještě ke mě.
Míša se mě hned prala jak to bude, řekla jsem jí všechno. A taky nevím jak to máme říct malímu..dneska mu to neřeknem včerejšek muesel být pro něj hroznej.
Přinesla jsem Lukášovi jeho hračky, měl radost. Začal si s nima hrát, a kluci se k němu přidali. S Míšou jsme se na ně koukali..je hezký že si Lukášem hrajou.M - Můžu tu ještě dneska zůstat? Zítra odjedu do Česka.
L - Klidně..jen tě asi neodvezu na nádraží auto teprve zařizuju.
Ge - Já jí tam klidně hodím.Koukla jsem se na Georg a na Míšu jak se na sebe usmívají. Nadzvedla jsem obočí a usmála jsem se.
M- Co blbě čumíš?
L - Nemůžu?
Ge,M - Ne.Jen jsem otočila očima, a šla jsem něco uvařit k obědu. Rozhodla jsem se že udělám rajskou s těstovinami.
L - Kluci? Budete tu na oběd?
Gu - Co děláš?
L - Rajskou.Kluci kývli že jo, tak jsem toho udělala víc. Jen budu muset vymyslet co k večeři?
Kluci si hráli s Lukášem, Míša byla na gauči s Georgem a furt si povídali a smáli. Pozorovala jsem je, víc se k sobě přisedli a "omylem" se dotýkali toho druhého.L - Míša a Georg každý už to ví jsou do sebe zblázněný!
Jsem na ně pořvala a smála se jim. Oni se na mě podívali a kluci taky.
M - Na to zle ti je 19 se chováš na 5
L - Ty mi nic nevyčítej.Vyplázla na mě jazyk a jal na ní taky. Asi během 20 minut jsem měla hotové jídlo tak jsem to nandala a dala jim na stůl. Jen já se tam nevejdu..a upřímně nemám hlad.
L - Ke stolů!
Všichni se zvedli a šli si sednout, a hned to do sebe cpali. Já si šla sednout na balkón...koukala jsem do blba a hrála si u toho s prstýnkem co mám od Toma.
Z mého přemýšlení mě vyrušilo když všichni přišli na balkón aby si zapálili. Však před chvilku jsem jim to dala ne?L - Nenadala jsem vám to ani ne před 5 minutama?
Gu - Ne Lilith? Jsi tu minimálně 20 minut na balkoně. A my to před chvilku snědli.
L - Aha...
M - Jsi zas byla ponořená ve svých myšlenek?
L - Jo.Sedla si ke mně a chytla mě za ruku. A druhou si držela cigáro. Opřela jsem svojí hlavu o její rameno a mlčela jsem. Kluci se na nás dívali.
L - Jak mu to řeknu?
B - Co?
L - Že se mu rozvádí rodiče? A že tu bude se mnou do konce měsíce asi. A že rodiče uvidí jen až pojedem do Česka..pokud mi dají volno.
T - No řekni mu to na rovinu...tohle prostě před dítětem nějak nezabalíš..s Billem můžem potvrdit že rozvod rodičů nás trápil ale časem to přijmeš.Potáhl si dlouze z cigarety a Bill taky.
Mají pravdu...bude se s tím prostě smířit a je to i lepší že jdou od sebe.
ČTEŠ
Dva rebelové
Romance,,co chceš? Už se rozhodni! Chvilku děláš že mě nevidíš. Pak se na mně vrhneš..Lilith co chceš?!"