Přijeli jsme k jejich bytu, byla tam už policie. Pro boha!
Vystřelila jsem z auta a běžela tam, zastavil mě policajt. Řekla jsem zem jsem Erikovi sestřenice. Řekl mi že sousedi je volali že byli slyšet jak řvali na sebe a rozbíjeli se věci... ptali se na Lukáše. Řekla jsem že je u mě, řekli dokud se to nevyřeší tak bude u mně. Vůbec jsem nevěděla jak to budu dělat v práce.
Vzali si na mě kontakt a řekli že můžu domů...byla jsem v háji. Lukáš by měl mít lepší děctví.
Přišel ke mně kluci a obejmuli mě, všimli se že se klepu.Gu - Odvezu tě domů.
L - Děkuju.Šli jsme si sednout do auta a jeli jsme ke mně, mlčela jsem. Dojeli jsme ke mně a kluci šli se mnou nohoru, opatrně jsem otevřela. Míša seděla v obýváku, když mě viděla s klukama tak se trošku zděsila. Řekla jsem jí co se stalo, a že nevím jak to mám udělat když budu v práci.
L - Nevím jak to budu dělat když budu mít odpolední..
B - Pomůžeme ti.
L - Jak?
B - Klidně ho budem vyzvedávat ze školky a pohlídáme.
L - Fakt?
T - Jo..nevadí nám to.Reálně jsem dojatá, začali se mi hrnou slzy. Hned jsem je obejmula, a oni mě taky. Oni mně zachránili, furt jsem jim děkovala. Chvilku u nás byli kluci, už bylo pozdě tak se kluci rozhodli jéct jen Tom byl unavenej tak jestli by tu mohl přespat. Kývla jsem mu na to, s klukama jsem se rozloučila a poděkovala jim.
Míša si šla lehnout k Lukášovi a já s Tomem jsme rozložili gauč. Přinesla jsem peřinu a polštáře, pak jsem se jen šla převléct a udělat hygienu.
Přišla jsem do obýváku a Tom tam ležel bez trička jen ve slipech. Když mě zaregistroval tak se pousmál.L - co?
T - Spíš v mém tričku jo?
L - A nemůžu snad?
T - Můžeš nebráním ti v tom.Začal si hrát s jeho piercingem, já jen protočila očima a šla si k němu lehnout. Ještě nebylo pozdě tak jsme si pustili televizi. Pustili jsme tam nějaký horor. Ucítila jsem Tomovo ruce na mích bocích jak si mě k sobě táhne. Byla jsem k němu zády..jak si mě k sobě přitáhl tak mi dýchal na krk. Pak svými rty přejížděl po mém krku. Naskočila mi husí kůže.
T. - Se ti líbí co?
L - Jak to ty můžeš vědět? Hm?
T - By ti nenaskočila husí kůže.Na to jsem mu nic neřekla, mlčela jsem protože měl pravdu. Najednou si mě otočil a během chvilky byl nade mnou. Koukali jsme si do očí, přibližoval se ke mně obličejem. Dotýkali jsme se nosy. Cítila jsem jeho teplí dech na své tváři a on můj.
Tomův pohled
Koukal jsem se jí do očí, a ona mě. Svoje ruce položila na moje tváře a palcem mě hladila. Nakonec jsem spojil naše rty, a ona začala spolupracovat. Jednou rudou jsem jí držel za stehno a druhou pod krk. Kousl jsem jí do rtu a ona se usmála. Nás polibek jsme prohloubili, moje ruka z jejího krku jela po její hrudi a zastavila se u její ho prsa které jsem zmáčkl.
Ona si mě k sobě víc přitáhla, oddělili jsme naše rty aby jsme se nadechli. Koukali jsme si do očí a oba se na sebe usmáli, začal jsem jí líbat na krku a pak jel níž jen mi tak překáželo to blbí tričko. Něco zkusím.
Jednu ruku jsem dal schválně pod tričko jestli mně nechá. A nechala když jsem se rukou dostal k jejímu prsu tak mě pořad nechala. Chvilku jsem svojí rukou prozkoumával její prsa. A u toho se s ní líbal, začal jsem kroužit po její bradavce, otřásla se sebou. Musel jsem se usmát nad tím. Ruku jsem vyndal z jejího trička a začal ho pomálu dávat nahoru. Nechá mě?
Pomalinku jsem jí ho vrhnul, furt mě nechala když jsem jí ho vrhnul tak jí byli vidět prsa. Fakt mě nechala?
Opustil jsem její rty a přesunul se k jejím prsům, začal jsem je líbat. Trochu zalapala po dechu. Kdyby bych s ní jebal tak by hodně lapala po dechu.
Svoje ruce položila na mojí hlavu a začala mě hladit. Měla po těle husí kůži, občas jsem jí kousl a celkem silně. Čekal jsem že bude chtít abych přestal ale nic. Opustil jsem její prsa a zas jí stáhl tričko dolů. A usmívali jsme se na sebe.T - Líbí se ti to
L - Jo.Usmála se na mě a přitáhla můj obličej k sobě a políbila mě.
ČTEŠ
Dva rebelové
Romance,,co chceš? Už se rozhodni! Chvilku děláš že mě nevidíš. Pak se na mně vrhneš..Lilith co chceš?!"