28

270 13 2
                                    

Probudila jsem se na Tomovo hrudi, je tak sladký když spí. Opatrně jsem se zvedla a převlíkla se, vyčistila jsem si zuby a šla do kuchyně. Byl tam trochu bordel, tak jsem poklidila. Nebylo to nic hrozného, když jsem to měla tak jsem si udělala čaj a vzala si něco k jídlu. A šla k televizi si něco pustit, asi během 18 minut přišel Georg Gustav a Lukáš. Popřáli jsme si dobré ráno.

Gu - Čekal jsem že budu mít kocovinu když jsem toho vypil toho hodně těch tvých drinků. A ono nic.
Ge - Já taky.
L - Jsem skvělá vím to.

Zazubila jsem se na ně a oni se zasmáli, udělali si kafe. Lukáš si vzal cereálie a sledoval se mnou televizi. Po chvilce přišli dvojčata těm jsem popřála dobré ráno a sedli si k nám.

T - Zítra zajdu k tobě do práce a domluvím aby si s náma v létě jela na turné.
L - Jsem na tebe zvědavá zda to zvládneš.
T - Neboj kotě, zvládnu to.

Mrkl na mě a usmál. Jsem na něj zvědavá zda to zvládne.

——skipe time—-

Tak mám sbaleno na turné s klukama, do teď nechápu jak se Tomovi povedlo zařídit to abych měla placené volno na celý Červen. Zítra je prvního takže, zítra se odjíždí. Sbalila jsem si všechno potřeba + housle.
Hotely jsou zařízené tak že budu na pokoji s Tomem. Celkem to vypadá nadějně, třeba to dáme dohromady.
Je 21:00 tak půjdu spát brzo ráno stávám, udělala jsem si veškerou hygienu a převlíkla do pyžama.

Probudila jsem se v 6:30, šla jsem si vyčistit zuby veškerou hygienu. Nalíčila jsem se a dala si vlasy do drdolu a převlíkla se

 Nalíčila jsem se a dala si vlasy do drdolu a převlíkla se

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Kufr s taškou a housle jsem měla připravené v chodbě. Udělala jsem si dneska výjimečně kafe, hrozně se těším. 7:15 mi volal Bill že tu jsou. Vzala jsem si věci zamkla byt a šla ven, pozdravila jsem se s klukama a pomohli mi s věcmi. Pak jsme šli do autobusu, a jeli. Naše první cesta je do Polska, s kluci dělali hrozný blbosti a já s nima taky.
Cesta byla celkem dlouhá, tak jsem usnula a měla jsem položenou hlavu. Probudila jsem se až k večeru když jsme přijeli k hotelu, Gustav se mnou třesl abych se vzbudila. Šli jsme si pro věci, a šli do hotelu pro klíče. Následně jsme šli do svých pokojů. Tom šel s klukama na večeři, já neměla hlad. Jen jsem si vybalila. Rovnou jsem se odlíčila a převlíkla do pyžama. Lehla jsem si do postele a četla si. Po půl hodině přišel Tom, položila jsem knížku a koukla se na něj.

T - Jedla si dneska něco?
L - Ne..nemám hlad.
T - Tak zítra něco sníš ano?
L - Neboj

Usmál se na mně, přišel ke mně a políbil mně na čelo. Už mám pro něj slabost, ale nedávám to znát.
Vzal si oblečení a šel se osprchovat, já byla nějak unavená tak jsem během chvilky usnula.

Ráno jsem se probudila, na Tomovo hrudi. Bylo 8:50 opatrně jsem stala a šla se převlíknout

 Bylo 8:50 opatrně jsem stala a šla se převlíknout

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Šla jsem do jídelny, na snídani. Vzala jsem si čaj, housku s máslem a ovoce. Po chvilce přišli kluci. Dneska se jdeme podívat do arény kde budou vystupovat. A pak se podíváme po městě, pozejtří mají vystoupení. Takže máme dva dny takové odpočinkové.

Dva rebelovéKde žijí příběhy. Začni objevovat