Probudila jsem se v 9:30..celkem mě bolí záda. Opatrně jsem se zvedla z postele a šla do mého pokoje pro nějaké oblečení.
Stáhla jsem u dveří, znova se mi vybavila ta scéna ze včerejška. Zavrtěla jsem hlavou a otevřela dveře. Gustav už byl vzhůru, Tom ještě spal vypadal šíleně.L - Tak co?
Gu - Musela mu něco hodit do pití..mluvil ze spaní a zvracel. Tohle nedělá když se opije.Trošku jsem se zarazila..asi jsem mu křivdila...ale když se na něj podívám tak se mi to vybaví. Svůj pohled jsem zaměřila někam jinam..na svoje housle...nebo spíš co z nich zbylo. Zas se ve mně probudil vztek..a chuť jí najít a vyřádit se na ní. Zatnula jsem pěsti. Gustav si toho všiml a šel za mnou.
Gu - Víš co mi pomáhá na vztek?
L - Co?
Gu - Když si jdu zabubnovat.
L - Teď mě k nim nepouštěj jinak bych ti je rozmlátila.Nad tím jsme se oba zasmáli protože to byla pravda.
Gu - Tak Billovi pomáhá když se z toho vyřve, že křičí nebo zpívá. Hlavní je to nedusit.
L - Máš pravdu, no vezmu si oblečení dám si sprchu a půjdem někam kde se vyřvu.
Gu - Dobře, mužem v jednom studiu do kterého máme přístup.Usmála jsem se na něj a obejmula ho, nakonec jsem si vzala nějaké oblečení, kartáček a líčení.
A šla zpátky ke klukům do pokoje. Ty ještě spali když jsem přišla, hned jsem zalezla do koupelny a osprchovala.
Pak jsem se převlíkla, a nalíčila se.
Pak jsem si vyčistila zuby a vyšla z koupelny. Kluci už byli vzhůru, popřáli mi dobré ráno a já jim taky. Řekla jsem co mi nabídl Gustav a oni souhlasí s jeho nápadem. Můžem tak jít hned, na jídlo by jsme šli do města.
Na to jsem jim kývla, Bill se hned vydal do koupelny se upravit a Georg to šel říct Gustavovi a Tomovi...pokud je vzhůru.—-skipe time—-
Už jsme byli u toho studia, celou cestu jsem si povídala s Gustavem a Georgem. Bill šel s Tomem a asi řešili včerejšek.
Tom byl celkem..zničenej z toho jak jsem se na něj ani nepodívala. Ale já to nedokážu.
Prostě nedokážu...s klukama jsme se dostali do té místnosti jak se zpívá.L - Mám podmínku, vypnete zvuk aby jste to neslyšeli a nenahráli.
B - Dobře.Než jsem tam šla ta jsem to skontrovala, a šla tam..jelikož jsem se chtěla vyřvat tak jsem se rozhodla pro Schrei v ruské verzi
( já tu holku miluju)
Zpívala a křičela jsem z plných plic. Že jsem si asi trošku vyřvala hlasivky.
Dozpívala jsem tak jsem si všimla že svítí ten čudlík jak vám ukazuje že se to nahrává.
Podívala jsem se na kluky přes to sklo a nadzvedla jsem obočí.
Šla jsem za nima, trošku jsem se styděla když vím že si to nahráli a slyšeli.B - Promiň že jsme to nedodrželi ale...byli jsme zvědaví. A ještě něco...WOW jakože fakt jsi dobrá.
L - Děkuju.Když jsem se slyšela tak jsem si ruku položila na krk..já si normálně vyřvala hlasivky. S klukama jsme se tomu zasmáli.
Ge - Konečně se směješ.
L - Už mám důvod...dokud mě zas někdo nepodráždí.Všichni věděli na koho to myslím, Tom jen sklopil hlavu a mlčel...Bill mě chytl za ruku a podíval se na mě.
B - Můžeš na slovíčko?
Jen jsem kývla a šli jsme na chodbu. Bill zavřel za náma dveře, chytl mě za ruce a podíval se mi do očí.
B - Lilith..Tom s ní nic nechtěl, jak jsme včera šli na panáka tak jak tam zůstali sami tak mu Dana hodila něco do pití..zabralo to během chvilky. Řekla mu ať jdou na hotel, a šli. Ale když byli na pokoji tak se na něj vrhla, on jí odstrčil..byl sice "mimo" ale uvědomoval si co se děje. Jenže byl povolnější a chtěl jí vyhodit ale ona mu začala vyhrožovat že pokud se spolu nevyspí nebo něco tak o něm vydá článek že bere drogy. Kdyby nebyl omámený tak by jí poslal do prdele..ale takhle byl povolný. Říkal pravdu, znám ho je to moje dvojče.
Snažila jsem se střebat to co mi řekl...ona ho podstatě znásilnila nebo jak to říct?
Už vím že s ní nic nechtěl...ale nedokážu se na něj podívat. Pořád mám v sobě něco co mě nutí ním pohrdat...
ČTEŠ
Dva rebelové
Romance,,co chceš? Už se rozhodni! Chvilku děláš že mě nevidíš. Pak se na mně vrhneš..Lilith co chceš?!"