Kluci čekali před hospodou a já se s nima přivítala. A šli jsme k mně, ptali se jestli dneska vše v pohodě. Řekla jsem že jo jen zle tam je nějaký NPC.
T - Kdyby na tebe něco zkoušel tak nám zavolej a my se o něj postaráme.
L - Děkuju, ale asi to nebude potřeba je to kluk co se nikdy neporval v životě. Taková bačkora by se dalo říct.Kluci se zasmáli jak jsem ho označila, dorazili jsme k mně. Kluci si vzali piva co tam ze včerejška zbyli. Kecali jsme smáli se a blbli. Pak mi pípl mobil, psal mi Petr. Co chce?
—-chat—-
Petr: Ahoj :)
Já : Čus
Petr : Děkuju za dnešní rozhovor :) dobře se s tebou povídá. Snad i zítra si dobře popovídáme ;).
Já : Když tam nebude moc lidí.—-konec chatu—-
Jo asi bych ho mohla odpálkovat, ale mě musí člověk nejdřív naštvat. Jinak jsem spíš taková že nemám zájem.
Hodila jsem to za hlavu a chtěla jsem dát něco na ig story. Tak jsem hledala nějakou fotku, dala jsem tam písničku od kluků a zveřejnila jsem to.
Pak jsem položila na mobil a dál kecala s klukama, rozhodli jsme se že pustíme nějaký horor. Tom nějakej vybral a já s Georgem jsme šli dat do misek bramburky a tak. Pak si Georg vzal mobil a otevřel moje story dal na to like.Ge - Víš co je dobrá hudba.
L - Ještě aby ne.Usmáli jsme se na sebe a šli jsme za ostatníma. Sedla jsem si mezi Tomem a Gustavem, pozorovali jsme film. Jen nás vyrušil můj mobil, někdo mi napsal. Byl to Petr reagoval na moje story napsal ,,Takovádle nádherná kočka musí být už nelegalní🤭,,
Bože ten je trapnej, jen jsem se uchechtla a Tom se mi podíval do mobilu. Ten se taky začal smát. Kluci nechápavě koukali na nás, tak jsem jim ukázala co napsal. Taky se tomu smáli.
Když jsme se uklidili tak jsme sledovali film, ale ucítila jsem jak si Tom položil svojí ruku na můj pas a trošku si mě k sobě přitáhl. Neřešila jsem to, byla jsem i unavená tak jsem nad tím tentokrát mávla rukou. Když film skončil tak bylo 01:05 . Rozhodli jsme se jít spát a budem spát jak včera. Rozložili jsme gauč a klukům jsem přinesla peřiny a tak. Popřála jsem jim dobrou noc a já se šla do koupelny převléknout + se odlíčit a vyčistit zuby.
Pak jsem šla do pokoje kde už ležel Tom, zas bez trička. To musí dělat naschvál. Šla jsem si k němu lehnout a zas si mně k sobě přitáhl. Dal mi pusu do vlasů...proč to dělá?T - Dobrou kotě.
L - Dobrou noc.Po chvilce jsme usnuli.
Probudila jsem se v 8:45. A Tom si mě pevně držel, snažila jsem se z jeho sevření dostat ale toho probudilo a víc si mně k sobě přitiskl a něco zamumlal.
T - Nikam nejdeš kotě.
L - To tvoje kotě si někam strč, a já chci stávat můžeš ještě ležet.
T - Bez tebe to není ono.Co to řekl? Trošku jsem se začervenala a pousmála se nad tím. Bylo to sladký. Ale nic nemění na tom zle chci stávat. Začala jsem se nějak kroutit aby mě pustil ale marně. Jen se tomu smál. Zbyla mi poslední možnost za kterou se cítím většinou trapně. Otočila jsem se k němu čelem. On překvapeně na mně koukal a čekal co se bude dít.
L - Tommy prosím..pusť mně.
Udělala jsem na něj psí oči. Umím ze sebe udělat roztomilou holku a když udělat to svoje "kouzlo" s těma míma kukadlama tak dostanu co chci. Jen se cítím trapně.
T - No jo.
Pustil mně a furt se na mně smál. Doufám že už to nebudu muset dělat. Fakt se cítím trapně. Kluci už byli vzhůru a Gustav dělal snídani.
Slaninu s vajíčkama a ještě něco, šla jsem ho obejmout. Bylo to hezký od něj.L - hm hezky to voní už se těším až to ochutnám.
Gu - Budeš si olizovat prsty pak.Zasmála jsem se a šla si sednou ke Georgovi a Billovi. Po chvilce se přidal Tom poté Gustav nandal snídani a my se do ní pustili. Byla výborná!
ČTEŠ
Dva rebelové
Romance,,co chceš? Už se rozhodni! Chvilku děláš že mě nevidíš. Pak se na mně vrhneš..Lilith co chceš?!"