Byli jsme v nákupáku s klukama. Nakoupila jsem si nějaké oblečení, ale Bill měl toho dost. Vtipkovali jsme s klukama, ale z ničeho nic na mě spadla úzkost..nebo jak to nazvat?
L - Nepojedem už? Je mi trošku špatně od žaludku.
Musela jsem lhát.
B - Jasně, jestli ti je špatně tak jedem hned.
Šli jsme do auta a jeli do hotelu, cítila jsem jak úzkost na mně padá. Začala jsem rychleji dýchat.
Ge - Lilith? Jsi v pohodě?
L - J-jo..jen mi je špatně...asi nízký tlak nic to nebude.Georg mě chytl za ruku a usmál se na mě, jeho úsměv mě trošku uklidnil..ale nepomohlo to.
Přijeli jsme k hotelu, vzala jsem si rychle věci a šla do pokoje. Zavřela jsem se do koupelny ruce jsem si opřela o umyvadlo.L - To bude dobrý...jak tě to učili..nádech a výdech ( teď mluví česky když budu psát s tím písmem)
Klepali se mi ruce..kurva tyhle stavy jsem neměla dlouho...je to silnější. Začala jsem počítat.
L- 1...2..3..4..5...6...
Vůbec to nepomáhalo...kurva..proč?
T - Jsi v pohodě? Nerozumím ti ani slovo..tak nevím co říkáš.
L - Jo..jsem v pohodě jen jsem si něco pro sebe říkala.
T - Můžu dovnitř?
L - Jo, jdu se stejně lehnout.Otevřela jsem dveře, Tom se na mě díval trošku ustrašeně. Chtěl mě obejmout ale já rychle šla do postele jde jsem si lehla.
T - Mám tu zůstat?
L - Ne..klidně jdi za klukama.
T - Jsi si jistá?
L - Ano neboj.Usmála jsem se na něj abych ho trošku uklidnila...on mi úsměv vrátil a odešel ke klukům. Zavřel za sebou dveře, schovala jsem se do klubíčka..a plakala. Proč brečím?..šla jsem si opláchnou obličej. Podívala jsem se do zrcadla...kurva..začala jsem víc brečet. Hledala jsem Tomovo cigarety, našla jsem jeho krabičku. Byla na půl plná. Šla jsem na balkón a zapálila si.
L - Kurva...proč?...
Mám zjištěné úzkosti, deprese...nevím z čeho prostě nějak v 10 jsem měla tyhle stavy..naši si toho všimli. Tak mě vzali k odborníkovi, ten mi předepsal prášky. Asi v 15 jsem je přestala brát, protože se mi zlepšili ty stavy. Jen se jich nezbavím, je to jako bomba.
Kouřila jsem asi 4 cigaretu za sebou. Dokouřila jsem jí a dala do popelníku. Převlíkla jsem se do pyžama, odlíčila se a lehla pustila jsem si televizi a koukala na kriminálku. Po hodině přišel Tom.
T - Jak ti je?
L - Líp.Usmál se na mně a šel si zapálit, ale najednou se ozval z balkónu.
T - Kotě? Ty jsi kouřila moje cigára? Mě to nevadí..ale že jich nebylo málo jak tak koukám.
Ztuhla jsem..přišel do ložnice a koukal na mě. Měl nadzvednuté jedno obočí a čekal na mojí odpověď.
L - No..trošku jsem si jich vzala víc...promiň..
Přisedl si ke mně a chytl mě za ruce, které následně políbil. A podíval se mi do očí.
T - Tobě nebylo špatně že?
L - Ne..
T - Co se stalo?
L- Víš...nemám to moc v hlavě srovnaný..Řekla jsem Tomovi jak to mám..že občas nemám chuť k jídlu. Že jsem nejedla 3 dny třeba.
Následně mě obejmul a hladil po vlasech...začala jsem brečet..ale...úlevou.T - Neplakej..bude to dobrý, zvládneme to. Ano? Jen buď k nám upřímná..
L - Ano budu..děkuju.Políbil mě na čelo a hladil po vlasech. Pak rukou mi zvedl bradu aby se na mě podíval. Utřel mi oči, a dal mi jemný sladký polibek...do kterého jsem se usmála.
T - Lepší?
L - S tebou ano.
ČTEŠ
Dva rebelové
Romance,,co chceš? Už se rozhodni! Chvilku děláš že mě nevidíš. Pak se na mně vrhneš..Lilith co chceš?!"