Rozloučila jsem se s Billem a s Tomem jsme si sedli do auta a jeli jsme k mně.
T - Co ty a kluci?
L - Jsem sama a neměla jsem na to ani nijak čas.
T - Jsi neměla kluka?
L - Spíš jsem se s tím klukem tahala a max jsme se vykousli ale nějak se to posralo. Co ty a holky?
T - Užívám si, na vztahy nejsem nemám se k nim.
L - Já teda na vztah taky nejsem a to jsem ho neměla..nehrnu se do toho.Povídali jsme si celou cestu, až nakonec jsme dojeli ke mně. Chtěla jsem vystoupit ale Tom zamkl.
T - Odejdeš až mě objemeš.
L - Fajn.Odemkl a chtěl mě obejmout ale jal rychle vylezla z auta. Jen jsem se na něj debilně usmála a ukázala prostředník.
On protočil očima a taky mi ukázal prostředník.T - Tak zas někdy Lilith..ještě se uvidíme.
L - Zas někdy Tome.Tom odjel a já šla domů, bylo 19:05. Tak jsem si dala jen rychlou sprchu, převlíkla jsem se do pyžama a dala jsem si k večeři špagety co jsem měla z oběda. Vzala jsem si to k televizi a koukala jsem na dokument o nějakém vrahovi. Cinkl mi mobil a psal mi Tom.
—-chat s Tomem—-
Tom : Na holku se nesluší aby ukazovala na mě prostředník ;)
Já : Tommy já si mohu dělat co chci :* jsem svojí paní.
Tom : Tě zkrotím ;P
Já : Aby to nebylo naopak.—-konec chatu——
Ok trošku jsme spolu flirtovali spolu, ale řekla bych že to je díky našemu charakterů. Ale bavil mě to. Už bylo 22:00 tak jsem se rozhodla jít spát.
Probudila jsem se v 9:00 šla jsem si udělat ranní hygienu. A ke snídani jsem si udělala vajíčka. Dneska nemám co dělat tak si zahraju na housle. Vzala jsem si svoje housle které jsou jako můj poklad.
Sedla jsem si na židli vzala si housle a začala jsem hrát
Na housle mě přivedla prababička, líbilo se mi když hrála. Bylo to něco jiného. Ano na to že chci bejt tak zvaně "rebelka" tak by asi moc housle nejsou ono. Ale jak moc lidí na ně nehraje tak jsem se rozhodla že se na ně naučím. Občas hraju i rock ale to je náročnější.Dohrála jsem a uklidila je dnešek věnuju sobě.
Tomův pohled
S klukama jsme byli ve studiu a nahrávali jsme nějaké písničky. Myslel jsem na Lilith. Líbí se mi jak se chová, je divoká a svá. S klukama jsem zvyklí na ty barbíny takže Lilith je pro nás něco nového.
Dohráli jsme jednu písničku a šli jsme si zapálit s klukama.Gu - Tak co Lilith Tome?
T - Co s ní?
Ge - Líbí se ti, všimli jsme si že si na ní furt koukal.
T - Je hezká..spíš to je kus. A navíc je jiná než holky co potkáváme.
Ge - Jo to máš pravdu.
B - Je to taková rebelka.
Gu - Jako náš Tom který se o to pokouší ale Lilith je v tom lepší.Všichni jsme se nad tím zasmáli a potáhli z cigarety.
T - Nerejpej.
Gu - Nebruč medvěde.Praštil jsem ho do ramene a zasmál se s ním. Dokouřili jsme a šli jsme zas hrát, asi pak napíšu Lilith jestli nechce večer někam jéct, aspoň na pokec. Chci jí víc poznat, a hlavně mě baví jak si jeden s tím druhým hraje. Je to něco jiného.
ČTEŠ
Dva rebelové
Romance,,co chceš? Už se rozhodni! Chvilku děláš že mě nevidíš. Pak se na mně vrhneš..Lilith co chceš?!"