Kluci se s náma rozloučili že už musí jít. Rozloučili jsme se s nima a Lukáš s nima taky..dokonce je o obejmul. To nás s Míšou překvapilo. On se nikdy k lidem neměl, Tom se na mě usmál a mrkl na mě. Po zádech mi proběhl mráz po zádech. Hned jak se zavřeli dveře tak Míša do mě strčili a ušklíbla se na mě.
L - Co je?
M - Nedělej blbou. Co ty a Tom? Furt po sobě koukáte atd.
L - Je to kámoš. Nevím kdo se tu smál se Georgem na celý byt.
M - Je s ním sranda a je milej.
L - Tak se nám nezakoukej.Strčila do mě a šla si sednou do obýváku kde byl Lukáš a koukal na pohádku. Já si šla sednout ke kláveśam a hrála jsem různé písničky. Celkem jsem se v tom zlepšila v hraní. Ale nejsem dobrá jako kluci. Ti hrajou božsky.
Při hraní jsem zas myslela na Toma..sakra proč ho mám v hlavě? Proč?!
Přestala jsem hrát a zas jsem koukala do blba a měla plnou hlavu Toma. Radši jsem přestala nad tím přemýšlet a radši jsem šla do obýváku.L - Lukáši v kolik tě vodili do školky ?
Lu - V 6 ráno.
L - Dobře, zítra nejdu ještě do práce tak tě tam celý týden budu vodit ale kluci tě budou vyzvedávat. Mám odpolední.Na to mi kývl a dál se koukal na televizi, já se šla kouknout do lednice zda tu je jídlo. No budu muset nakoupit.
L - Jdu nakoupit zachvilku jsem zpátky.
M- Dobře.Vzala jsem si bundu obula se, vzala si věci a šla do města. Nasadila jsem si sluchátka a nevnímala svět. Do krámu to mám 10 minut, tak jsem tam během chvilky.
Koupila jsem zeleninu, ovoce, maso nějaké koření pití a něco má zub a tak. Měla jsem dvě plné tašky, teď by se mi hodilo auto.
Cestou domů jsem potkala Petra..super.P - Ahoj Lilith! Jak se máš?
L - Čau, fajn.
P - Nechceš pomoc s těma taškama? Jsou celkem těžké od pohledu.Nebyla jsem na něj zvědavá..ale pomoc by se mi hodila.
L - Jo potřebovala.
Podala jsem mu tašku, když si vzal tu tašku všiml si na mé ruce prstýnky co mám od Toma. To mu najednou úsměv spadl, nic neříkal jen jsme šli ke mě před panelák.
Když jsme dorazili tak mi podal tašku.L - Děkuju
P - Není zač.Usmál se a chtěl mě obejmout ale jal udělala krok zpátky.
L - Tom by nebyl rád.
P - Oh...promiň..co vidíš na Tomovi? Je to děvkař přece...jak si ho můžeš vzít?
L - Co ti je do toho? Tebe by to nemělo zajímat! A opakuji, někomu to vyžvaníš tak ti ze života udělám peklo...to ti slibuju..bejt tebou se mě bojím.Jen hlasitě polknul a kývl hlavou že rozumí a odešel. Já odemknula do bytu a šla do výtahu a pak jsem se dostala do bytu. Vyndala jsem nákup a uklidila ho. Míša a Luky si hráli a já zalezla k sobě do pokoje.
Vzala jsem si mobil a byla tam zpráva od Toma.——chat—-
Tom : Ahoj kotě :P
Já : Ahoj.
Tom : Co děláš?
Já : Přišla jsem domů, a teď se převlíkám do domácího :P co ty Tommy?
Tom : Ležím, copak si vezmeš na sebe :*
Já : Tričko a kraťasy brouku ;)
Tom : A pod tím?Co kdybych si s ním jenom pohrála?
Já: Hele hele :) nebudu ti jen tak něco posílat :*
Tom : A když začnu já?Trošku jsem se pousmála. Ale pak mi Tom poslal fotku. Otevřela jsem si jí, byl tam Tom jak se fotí u zrcadla bez trička. Musela jsem se kousnout do spodního rtu.
Když on tak já taky.
Sundala jsem si kraťasi a šla k zrcadlu a vyfotila jsem se tak aby tam byl vidět zadek. Hned jsem mu jí poslala.Tom : mmm :) nečekal jsem že budeš mít tak dobrej zadek :*
—-konec chatu—-
Furt jsem se culila u jeho zpráv, ale musela jsem to ukončit. Musela jsem uvařit večeři aby jsme měli co jíst.
ČTEŠ
Dva rebelové
Romance,,co chceš? Už se rozhodni! Chvilku děláš že mě nevidíš. Pak se na mně vrhneš..Lilith co chceš?!"