Už bylo celkem pozdě tak jsme se s Tomem rozhodli že už pojedem. Slezli jsme ze střechy a sedli si do auta. Celou cestu jsme si povídali, je mi s ním dobře..ráda s ním trávím čas a mezí mně že se občas pohádáme. Přijeli jsme ke mně před byt, koukli jsme se na sebe a obejmuli. Ale tohle bylo delší obejmutí. A celkem silně si mě k sobě přitiskl. Pak jsme se pustili a jal vylezla z auta. Ještě jsme si zamávali a pak odjel. A já šla k sobě domů, zítra mám odpolední..bože to bude dlouhý týden. Šla jsem si dát sprchu, veškerou hygienu a rovnou jsem se převlíkla do pyžama..ale zapomněla jsme si oblečení v pokoji tak jsem si vzala na sebe ručník. Nasadila jsme si jen tanga a kraťasi když jsem hledala nějaké tričko. Tak jsem našla to od Toma..ani nevím proč ale vzala jsem si ho na sebe. Je fakt obrovské, šla jsem si pak ohřát večeři a zvala jsem si to k televizi. V klidu jsem se koukala na film ale napsal mi bratranec. Ten tady taky žije v Německu, ptal se mě zda mu pohlídám o víkendu pohlídám jeho syna. Zrovna mám volno tak proč ne? Napsala jsem mu že jo, na to mi ještě napsal že přijede sestřenice ( je to moje i jeho sestřenice ) Míša. Ráda jí uvidím po sto letech! Míše je 17 let.
——skipe time—-
Balím si věci k bratrancovi, nakonec tam budu spát. Má v plánu s jeho ženou si vyrazit. A že se vrátí pozdě.
Měla jsem sbaleno, vzala jsem si klíče, mobil a nasadila sluchátka. Zamkla jsem a šla.
Cesta trvala cca půl hodiny, přišla jsem k jejich bytu a zazvonila jsem. Odzvonil mi a já šla dovnitř. Šla jsem do výtahu a jela do 6 patra.
Zaklepala jsem na dveře a hned mi otevřela Míša.M - Ahooj!
L - No čau!Hned jsme se obejmuli, dlouho jsme se neviděli . Šla jsem dál kde mě přivítal bratranec a malej Lukáš ( 5 let). Řekl mi že jídlo je v lednici že si můžu vzít co chci atd. My se s nima rozloučili když odešli a pak si šli všichni 3 sednou k filmu. S Míšou jsme si povídali a já jí řekla o klucích a tak. A přijde jí že se Tomovi líbím. Jen jsem protočila oči a dal jsme si povídali. Furt jsme si smáli, Lukáš si chvilku s námi hrál a pak zalezl do pokoje. A my se rozhodli si udělat fotku.
Dala jsem to na story a pak si zas povídali. Měli jsme hlad tak jsme si objednali pizzu.
Lukáš si pak také vzal, a furt to do sebe ládoval. Když už bylo okolo 8 tak jsme ho uložili do postele. A šli si sednout na balkon bo Míša si chtěla zapálit cígo.L - Myslíš že se zas dneska hodně opijou?
M - Doufám že ne...co se mi svěřil Radek tak se celkem dost hádají... víš jaký jsou.
L - No právě, budem doufat že to dopadne dobře a že budou mít jen kocovinu.Dál jsme to neřešili, pak jsme si jen koukali na filmy povídali atd. Okolo půlnoci jsme se rozhodli jít spát. Převlékli jsme se do pyžama a šli si lehnout do ložnice.
1:35 uslyším jak se otevírají dveře, jdu se podívat kdo to je. Byl to Radek ale měl nos od krve a na hlavě bouli a monokl. A na kloubech krev.
L - Bože co si dělal?
R - Trochu jsem se porval..je to dobrýŠla jsem k němu blíž a koukla se na ten nos.
L - Máš zlomenej nos vole..
Přišla za náma Míša když ho viděla tak se zděsila. Chtěla se ho vyptávat co se stalo ale byl opilej. Jen jsme se zeptali kde nechal tu svojí, to co málem řekl tak z toho jsme usoudili že se hodně opili a pohádali kvůli někomu a on se s nim porval.
A ona je u kamarádky.Otřeli jsme mu krev z obličeje a z rukou. Nakonec jsme museli narovnat ten nos, Míša nechtěla tak jsem to udělala já.
L - Teď to bude bolet.
Jen zavřel oči a já mu narovnala ten nos. Zvedl se a nějak tou svou chůzí došel ke gauči kde si lehl. A hned usnul...neměli jsme z toho dobrý pocit s Míšou jsme šli do ložnice kde jsme si o tom povídali...
ČTEŠ
Dva rebelové
Romance,,co chceš? Už se rozhodni! Chvilku děláš že mě nevidíš. Pak se na mně vrhneš..Lilith co chceš?!"