9

314 20 2
                                    

Tomův pohled
Držel jsem si u sebe Lilith, naplánoval jsem se s ní vykousnout. Ale prostě to smáli samo. A upřímně? Bylo to úžasný! Jiný pocit než s ostatníma holkama.
Furt jsem nad tím přemýšlel, nešlo mi usnout. Nakonec jsem se zvedl opatrně abych jí neprobudil. Vzal jsem si z kapsy u kalhot cigára a zapalovač a šel jsem na balkón. Měla tam popelník který vypadal dost dlouho nepoužitej . Sedl jsem si na křeslo co tam měla, zapálil jsem si cigaretu a potáhl si. Koukal jsem se na oblohu a hleděl na hvězdy.
Přemýšlel jsem nad Lilith, ano líbí se mi vzhledově a chováním obzvlášť. Ale nemám k ní city a zas tolik jí neznám. Znám jí asi 3 dny? Nejsem si jistý, ale za tu krátkou dobu mi už uvízla v hlavě. Jak to dělá?
Pořád mám před očima ty její oči..šedé s modrou barvou a hodně výrazné zorničky

Když se na vás podívá těma očima tak máte pocit že vás čte jako knihu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Když se na vás podívá těma očima tak máte pocit že vás čte jako knihu. Že vám vidí do duše.
Odklepl jsem si cigáro a všiml jsem si že má na stolku knížku.
Ona a číst? Vzal jsem si knížku a koukl se na ní ,. Psychologie sériových vrahů,,. Slečna má zajímaví výběr, je pravda že jakou holku jsem znal tak nečetla...občas mi přišlo že to ani neuměli. Tohle mně celkem zaujalo.
Nechtěl jsem v ní listovat tak jsem jí jen položil a zas si potáhl z cigarety.
Dokouřil jsem tak jsem šel z balkonu zpátky do pokoje.
Podíval jsem se na Lilith jak spala...je roztomilá na to jaká to je "drsňačka" a jde z ní respekt občas. Tak je roztomilá. Teď by mě ani nenapadlo že její osobnost je taková jaká je. Teď by se k ní hodila taková ta typická "holka" ale to by nebyla originální.
Usmál jsem se nad tím a opatrně jsem si k ní lehl a vzal si jí do nárucě, a dal jsem jí pusu do vlasů. A po chvilce jsem usnul.

Lilith pohled
Probudila jsem se v 8:45. A Tomovo ruce byli obmotané okolo mně. Dala jsem je opatrně na stranu a šla pryč. Šla jsem do koupelny kde jsem si udělala ranní hygienu. Pak jsem šla udělat snídani, rozhodla jsem se udělat vajíčka. Udělala jsem si čaj a Tomovi kafe, asi za 10 minut přišel Tom.

T - Dobré ráno.
L - Dobré, kafe máš na stole a zachvilku máš vajíčka.
T - Oooo děkuju.
L - Ještě abys nadával.

Protočil očima a usmál se. Sedl si ke stolu a já nandala snídani.
Doufám že nebude chtít probírat tu noc. Prostě jsme blbli...jen blbli.
Když jsme dojedli tak jsme uklidili nádobí, a Tom se šel převléct a já zas do domácího. Tepláky a tílko.

L - V kolik máš v plánu odjed?
T - Mně vyhazuješ?
L - Jo už mi piješ krev.

Řekla jsem mu ironicky a on protočil očima.

T - Za hodinu brouku.
L - dobře brouku.
T - Hele ta pusa..a tam to...tak jsem se asi unáhlil..nebo jak to říct..
L - Chápu jak to myslíš, budem dělat že se nic nestalo.
T - Ale neříkej že se ti to nelíbilo. Když jsem ti líbal prso tak jsem cejtil tvojí husí kůži a jak se ti zrychlil tep.

Začala jsem se červenat, a určitě až na prdel. Jen jsem si schovala tvář do dlaní a trošku jsem se smála.

T - Nemám pravdu snad?
L - Jen adrenalin to byl.
T - Který se ti líbil..určitě si chtěla abych nepřestal.
L - To víš. Bych si nechala zrovna od tebe cucat prsa když pak budeš další holce cucat prsa jako mimino.
T - Ale ty tvoje byli dobrý.
L- Mám nejlepší.

Oba jsme se na sebe zazubili, a už to neřešili. Šli jsme si pustit film, nějakej akční, když skončil film tak Tom už šel. Šla jsem ho doprovodit ke dveřím, obejmuli jsme se a on mi dal rychlou pusu.

L - hej!
T - Čágo brouku.

Ukázala jsem na něj prostředníček a zavřela jsem za něj dveře...tohle bude ještě zajímavé.

Dva rebelovéKde žijí příběhy. Začni objevovat