24

263 12 1
                                    

L - Kurva!
B - Copak?
L - Na Vánoce zůstanu tady...jdu do práce ještě 24 na ranní. A do Česka jsem měla jéct aspoň dva dny předem...

S klukama jsme byli u mně, volala jsem do práce jestli mi dají dovolenou..bohužel ne. Chtěla jsem vidět rodinu... měla jsem vztek.

T - Tě fakt nepustí?
L - Ne...jdu napsat mámě že uvidíme spíš na začátku roku..pecka. Jo Vánice nemusím a reálně nemám ani vánoční stromeček ale chtěla jsem jéct domů a vidět všechny.

Sedla jsem si na gauč sklopila hlavu a ruce jsem si dala na zátylek.

B - Tak můžeš slavit Vánoce s náma.
L - Ne to je dobrý..jste u své rodiny a navíc u nás se slaví jinak a nechci aby jste se podřizovali vy mě a já vám tomhle tom.

Bill mě pohladil po zádech, přejel přes tu jizvu. Trošku jsem cukla..jsem na ní citlivá.

B - Promiň..já zapomněl.
L - V pohodě
Ge - A co Lukáš? Ten tu zůstane?
L - Ne toho si rodiče vyzvednou 22 a přijedou 26 mi ho vrátit.

Koukla jsem se jestli nás Lukáš neposlouchá, ale ten byl zabavenej s Gustavem v ložnici a hráli si.

L - Teď nevím zda mám ty dárky co mám pro Lukáše mu dát tady nebo to dát bratrancovi a dali by mu to v Česku.
B - No my máme pro něj dárky a nás napadlo že by jsme ti to dali aby bys mu to dala.
L - Asi máte pravdu..bylo by mu divné že "Ježíšek" nebyl tady.. budu muset koupit nějakej stromeček..super.

Zvedla jsem se s šla pro bundu, vzala jsem si peněženku a tak.

L - Jdu koupit nějakej stromeček..ne živej bych tu měla bordel.
T - Půjdu s tebou.

Tom se rychle zvedl a popadl klíče od auta a vzal si na sebe bundu. Zazubil se na mně a vyšli jsme. Sedli jsme do auta a jeli do jednoho obchodu.

L - Budu muset koupit nějaké ozdoby...nemám nic.
T - Dobře.

Usmál se a dál se věnoval jízdě. Po chvilce jsme tam byli, vystoupili jsme z auta a Tom si mě chytl po svém boku a já nadzvedla jedno obočí a podívala jsem se na něj.

L - Vážně?
T - Jo.

Řekl to dost hrdě, protočila jsem očima a šli jsme do obchodu. Koukala jsem se na ty trosmečky..buď byli bílí nebo klasický..nebo růžoví. Ale jeden byl černý, ten mě zaujal.

L - Ten černej vezmu, koupím fialové a stříbrné ozdoby na něj. Bude to vypadat dobře.
T - Černej jo? No jak je libo.

Vzal jednu krabici kde byl ten stromeček, a dal ho do vozíku. Pak jsme vybírali nějaký ozdoby řetězy a tak. Koupila jsem i věci abych si mohla udělat adventní věnec i když už advent je dva týdny.
Měli jsme plnej košík a šli jsme to zaplatit. Chtěla jsem platit svojí kartou ale Tom vytáhl svojí a celé to zaplatil. Když jsme vyšli ven tak jsem si na něj podívala.

L - Děláš si srandu že si to zaplatil? Bylo to drahý všechno.
T - Kotě já jsem finančně zabezpečenej a chci ti to ulehčit.

Zazubil se na mě a zas si mě přitáhl ke svému boku a šli jsme k autu. Dali jsme do kufru všechny věci a jeli domů.
Přijeli jsme domů a vzali všechny věci..odemkla jsem do bytu a kluci koukali jako péra z gauče když viděli všechno co jsme koupili.

L - Budete čumět ? Nebo nám pomůžete?

Zvedli se s vzali nám věci a položili je na zem.

L - No..teď vymyslet kam dát ten stromek. Lukáši! Budem zdobit stromeček!

Hned přiběhl a měl jiskřičky v očích. Řekla bych že každé dítě miluje zdobení stromečku.
Nakonec jsme dali stromeček do jednoho rohu a upravili jsme ho tak aby vypadal "pravě" a nakonec jsme začali zdobit. Kluci furt dělali blbosti, dvojčata se poštuchovali a tak. Celkem jsme se nasmáli. Asi po dvou hodinách jsme to měli

 Asi po dvou hodinách jsme to měli

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



L - Řekla bych že se nám povedl.
Gu - Jo.

Koukali jsme se na ten stromeček, celkem mi to udělalo radost.

Dva rebelovéKde žijí příběhy. Začni objevovat