S Tomem jsme se koukali na nějakej film a Tom si mě k sobě přitáhl já si jen opřela svojí hlavu o jeho rameno. Když skončil film tak jsme vypli telku a já si lehla k zády Tomovi. A on si mně přitáhl k sobě.
L - Vážně?
T - Spí se tak líp.
L - Bože.Chtěla jsem spát ale najednou mě zas vylekal a já se lekla.
L - Tome! Nech toho.
T - Mě to baví.
L - Ale mě ne.Snad už to nechá, po 10 minutách to udělal zas nechtěla jsem to jen tak. Chtěla jsem ho kousnout do tváře, ale jak byla tma tak jsem ho kousla do rtu...KURVA! Zastavilo se mi srdce a cítila jsem se trapně. Když jsem ho chtěla pustit tak položil svojí ruku na mojí tvář a hladil mě po tváři...pustila jsem jeho rty. Otočila jsem se k němu čelem. Hleděli jsme si do očí, byli jsme od sebe fakt pár mm. Nakonec Tom spojil naše rty, a já začala spolupracovat. Zas jsem ho jemně kousla do rtu, a on se usmál. Pak kousl mě do rtu, a to mně donutilo otevřít trošku pusu. A do mé pusy vložil svůj jazyk, poté se naše jazyky propletli jako dva hadi. Museli jsme se oddělili aby jsme se nadechli. Podívali jsme si do očí.
T- Tak tohle..
L - Je šílený?
T - Jo
L - Ale víš že ti nedám, max se s tebou vykousnu.Najednou si mně na sebe položil a já na něj seděla obkročmo a on se posadil a díval se na mně.
T - Nechceš to zažít? Jsem dobrej.
L - Nepřechval se, a...
T - Nejsi ještě připravená?
L - Jo.Usmál se na mně a pohladil mě po tváři. Já svoje ruce obmotala kolem jeho krku a úsměv jsem mu oplatila.
Zas se ke mně naklonil. A zas jsme spojili naše rty. Najednou opustil moje rty a začal mi líbat krk. Jeho ruce cestovali bo mích bocích. Začal mi líbat na klíční kosti...bylo to příjemný. Měla jsem v břiše milion motýlků. Pak mě začal líbat trošku níž, až byl u lemu mého pyžama. Koukl se na mně a ušklíbl se, trošku dal na stranu jen u levého prsa. Jen kousek...nebyla vidět bradavka a začal mi zas líbat na prsu. To už jsem měla po tělu husí kůží. Dával ho víc na stranu, nechala jsem ho. Až nakonec bylo vidět jedno moje prso které začal líbat. Jazykem přejel přes pradavku a to jsem malinko zalápala po dechu. Ten pocit? Nakonec se mi přisál na prso a udělal mu tam cucák a občas mně kousl. Když dodělal svojí práci tak mi zas vytáhl pyžamo nahoru. Podíval se na mně a hrál si s jeho piercingem. Já ho jen pohladila po tváři a slezla z něho.L - Už by jsme měli jít spát.
T - A Pusu na dobrou noc?
L - Ne.Chtěla jsem se otočit k němu zády ale chytl mě pod krk a políbil mně a já spolupracovala. Ale pak jsme oddělili naše rty a šli jsme spát. Usla jsem Tomovi na hrudi, obou se nám spalo dobře.
Sorry že je kratší ale teď momentálně hlídám 🥹 ale chtěla jsem to vydat a nebojte zítra vyjdou další příběhy i love you🫶🏻
ČTEŠ
Dva rebelové
Romance,,co chceš? Už se rozhodni! Chvilku děláš že mě nevidíš. Pak se na mně vrhneš..Lilith co chceš?!"