22

272 13 1
                                    

T - Chceš namasírovat?
L - N-no potřebovala bych to.. ale nechci tě otravovat.
T - Mě to nevadí kotě.
L - No dobře.

Sundala jsem si tričko a lehla si na břicho. Tom si na mě sedl a rozepl mi podprsenku. A začal mě masírovat, jeho ruce byli hebké. Každý jeho dotek byl euforie. Užívala jsem si to.

Tomův pohled
Masíroval jsem jí záda, její kůže je jemná, masíroval jsem jí 25 minut. Přestal jsem a jen jsem jí prstama jezdil po zádech a kreslil různé obrázky. Naklonil jsem se k jejímu krku a políbil jí na krk. Naskočila jí husí kůže.

L - Zas začínáš?
T - A co? Když jsme nic ani nezačali?
L - A co bys chtěl začít?

Víc jsem se naklonil jejímu uchu a poštel jí.

T - To co chceš..mohu ti to dopřát.

Jemně jsem jí kousl do ucha ona se uchetla. A otočila se na záda..její podprsenka na ní jen ležela a vypadala že každou chvilku spadne.

T - Co kdybych tu otravnou věc sundal?
L - posluš si.

Usmál jsem se na ní a dal pryč její podprsenku. Konečně jsem viděl líp její prsa. Zvedla svojí ruku a palcem mi přejela po rtu.

L - Dneska ale nic nebude...probudili by jsme malí ho.
T - Škoda..tak dneska aspoň bude to co vždy.

Hned jsem začal líbat její prsa, svoje ruce dala na mojí hlavu a hladila mě. Jednu ruku jsem dal na její stehno a zvedl jí nohu aby jsme byli u sebe blíž. Kousl jsem jí do bradavky. To zasténala..ne bolestí ale slastí . Musel jsem se usmát..zas jsem její ňadra zasypával polibky. Trošku sebou kroutila.

L - Mmm Tome mm..

Opustil jsem její ňadra a podíval se na ní.

T - Copak? Neříkej že ti přináším rozkoš?

Chytla mě za copánky a přitáhla si mě k sobě, ale aby mi mohla pošeptat do ucha.

L - Přinášíš a zachvilku budu z tebe nadržená.

Vytřeštil jsem oči...co to řekla? Odtáhl jsem se od ní a podíval se na ní. Trošku se začervenala...byla roztomilá. Ušklíbl jsem se na ní. A ona se zas na mě podívala svůdným pohledem. Kurva...kdybych mohl tak jí teď ohnu.

T - Tak příště...ze mně budeš extrémně nadržená.
L - Si věříš.
T - Protože to vím.

Políbil jsem jí na rty. A podal jí tričko...už musím domů. Nasadila si tričko a podívala se na mě.

L - Kdo vlastně zítra vyzvedne Lukáše?
T - Měl by Gustav.
L - Dáš mu moje klíče? Náhradní. Aby se sem měli jak dostat než přijdu z odpolední.
T - Určitě.

Usmála se na mě...bože má kouzelný úsměv..teda co? Zaokrouhlit jsem hlavou s podíval se na ní. Ta mi podala klíče a já je dal do kapsy.

T - Už budu muset jít.

Šel jsem ke dveřím a ona mě doprovodila, dala mi jemný polibek u dveří a pak jsme se rozloučili. Šel jsem k autu, a jel ke Gustavovi mu předat klíče.

Přijel jsem domů, a Bill byl v obýváku a zas mu nahlas hrála televize.

T - Nejsi hluchej?
B - Kde jsi byl?
T - U Lilith, říct jí o tom víkendu a dala mi klíče od bytu abych ke dal Gustavovi když bude vyzvedávat Lukáše.
B - Přes hodinu a půl?

Podíval se na mě a nadzvedl obočí a já si je. Sedl na gauč vedle něj. Něco asi tuší.

T - Povídali jsme si.
B - Tome... prosím neubliž jí. Je to naše kamarádka, a kdybys jí ublížil tak tě zabiju a kluci a pak oni taky.
T - Bille..neublížil bych jí víš zem bych dotyčnému zlámal obě ruce a jeho bratrovi aby si to celá jeho rodina pamatovala.
B - Mě lámat ruce nebudeš. Sobě můžeš

Protočil jsem očima, a on se jen blbě zasmál.

B - Sranda..ale myslím to vážně...nechci ti kecat do života. Ale dovolil bych ti s ní spát jen kdyby jsi to s ní myslel vážně.
T - Kdo ví co přinese čas...ale chtěl bych tu rebelku zkrotit

Dva rebelovéKde žijí příběhy. Začni objevovat